אם אתם מחפשים אחר ערכות קריוקי מקצועיות , הגיע הזמן כי תחשבו פעמיים. לא מעט אפשרויות קיימות בשוק הפתוח והבחירה נתונה בידיכם בלבד. אם אתם רוצים להפיק מסיבת קריוקי שכולם יזכרו, חשוב ביותר לתכנן את הדברים מבעוד מועד. אז איפה אתם מתכננים להפיק את המסיבה? האם אתם מדברים על בית או על גינה או אולם? נכון להיום, ניתן להציע לא מעט אפשריות באשר להפקת מסיבות קריוקי. זה בא לידי ביטוי בבחירת ערכות קריוקי מקצועיות או אפילו בידוריות. הכול עניין של היצע, ביקוש וכמובן עלות. אספנו עבורכם כמה שיקולי בחירה שיסייעו לכם לחשוב קצת אחרת.

כיצד לבחור ערכות קריוקי?
בחירת ערכות של קריוקי הן בראש ובראשונה מדברים על מטרות בחירה. אירועים גדולים או קטנים? איפה אתם עומדים להפיק את האירוע בפועל? כמה אנשים ייקחו חלק במסיבה? אלו שירים יהוו חלק מהאירוע בפועל? אלו הם למעשה רק חלק מהבחירות של אותם אירועים שעליהם מדברים במאמר הבא. ראשית, יש לתת את תשומת הלב באשר למורכבות המערכת. כמה מיקרופונים היא מכילה? כמה רמקולים יש ? האם יהיה ניתן לייצר שירה מבלי להפריע בערוצים האחרים? לא משנה אם מדברים על מסיבה מקצועית או בלתי מקצועית, עדיין ראוי שלא לייצר שירה שתייצר את הדברים האחרים נוכח העובדה כי בחרתם ציוד זול יתר על המידה. בין היתר חשוב לדבר ולהזכיר את עניין ה אפקטים, השמעת פלייבקים בצורה נאותה וסאונד איכותי.
מקומות לרכישת ציוד מקצועי
זקוקים למערכת קריוקי מקצועית? רצוי לרכוש אותה אך ורק בחנויות מקצועיות עם שם ומוניטין. מוניטין יסיר דאגה מלבכם נוכח העובדה כי השוק מציע לא מעט אפשריות. רכשו את הציוד בחנויות מוסיקה או חנויות של ציוד הגברה בלבד. רצוי לציין כי בדברים הללו אין קסמים. סקר שווקים הגון יסייע לכם לבחור נכון לטווח הארוך. מיהו קהל היעד? היכן אתם ממקמים את האירוע? מה סוג האנשים המגיעים לאירוע? כך גם תבחרו את השירים המוצעים באינטרנט או בכל מדיה אפשרית אחרת בעלות שווה לכל כיס.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !