מדוע לא מעט אנשים בוחרים להשתמש בשירותים של השכרת ציוד הגברה על פני בחירת ציוד הגברה למכירה? יש כל כך הרבה אפשריות נוכח העובדה כי השכרת ציוד יכול לחסוך לא מעט עלויות כלכליות ולכן לא מעט אנשים בוחרים בזה על פני רכישה קבועה. האם שווה להוציא אלפי שקלים? לא בהכרח. ניתן לחסוך הוצאות גדולות ביותר אם יודעים לשים את היד ולבחון ציוד של השכרת ציוד הגברה ראוי. אירועים חד פעמיים? האלטרנטיבה של החיסכון באה לידי ביטוי בהשכרת ציוד הגברה ולא בהכרח ברכישה.
השכרת ציוד הגברה- דברים שחשוב לדעת
במסגרת הדברים שראוי לדעת, רצוי לדבר על עוצמת הגברה. לא משנה מה ומה כמות האנשים, הדבר הראשוני מתייחס לרמקול של לפחות 200 וואט. אחר כך מדברים על כמות אנשים שהולכת וגדלה ואז צריך למעשה לייצר או לשכור שירותים של רמקולים בעלי 800 וואט לפחות. כמו כן, ניתן להסתדר עם רבעיה של רמקולים שהם לפחות 1000 וואט ויותר. איך אפשר לאתר את הציוד המתאים ביותר ביחס לכל שאר הדברים שקיימים בשוק? כיצד ניתן להעביר אירועים בצורה הטובה ביותר? זה תלוי בבחירות שלכם ובציוד אותו תבחרו להשכיר. כך למעשה תוכלו ליידע כי אתם מעבירים אירועים בצורה תקינה וחלקה לגמרי.
לזהות את הנכון- בחירת ציוד הגברה
לאחר שקיבלתם ייעוץ אישי, מדברים על השכרת ציוד בפן המקצועי ביותר. גודל שטח, אזורים של הגברה ומקומות פתוחים או סגורים. כך גם כמות האנשים המתועדים לקחת חלק באירוע באופן כזה או אחר. כך למעשה ניתן לבחון את עוצמת הרמקולים בפועל ולהתאים זאת לכמות האנשים. במסגרת בחירת הציוד, מדברים על מערכות הגברה ל30-100 אנשים ואפילו יותר. המערכת הקטנה ביותר תכלול מיקסר על 4 ערוצים, חיבור למחשב, אפשרות לחיבור מיקרופונים ואפילו חיבור לנגן כזה או אחר. מערכת הגברה ל100 משתתפים תעניק רמקולים של 1000 וואט, מיקסר גדול יותר של לפחות 6 ערוצים, חיבור למחשב וכמובן לטלפון או נגן בהתאם. בסיכום הדברים, מדברים גם על מסיבות טבע שהן תדרושנה מכם רמקולים של 800 וואט ואפילו יותר. המיקסר עצמו יהיה על סמך 6 ערוצים ובחירת הגנרטור תהייה בלתי נמנעת בשלב זה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !