מהם הרמקולים השקועים?
קניית רמקולים מוגברים או שקועים זוהי משימה בפני עצמה מכיוון שכיום בשוק ההיצע גובר על הביקוש ואם ברצונכם לקנות רמקולים, תיווכחו לגלות, כי ישנם המון סוגים המתאימים לכל מיני שימושים. לכן לפני שאתם רוכשים רמקולים מכל סוג עליכם להבין לשם מה אתם רוכשים רמקולים ומה הם הצרכים שלכם. רמקולים מגיעים במגוון של גדלים, צבעים ועיצובים וכדי לבחור את הרמקולים הנכונים עבורכם עליכם לדעת מה אתם מחפשים, כך למשל אם אתם מחפשים מערכת הגברה שתרעיד את הקירות, כדאי שתבחרו ברמקולים גדולים ועוצמתיים ואם העיצוב הוא בראש מעיניכם ואתם מעוניינים שהרמקולים ייטמעו בחלל ולא יורגשו אז כדאי שתבררו על רמקולים שקועים.
רמקולים שקועים – מאפיינים עיקריים
הרמקולים השקועים, כשמם כן הם, מעוצבים בצורה כזו שהם אינם נראים לעין אלא שקועים בתוך הקיר. בניגוד לרמקולים אחרים, הרמקולים השקועים אינם מפריעים לעיצוב החלל ושומרים על קו עיצובי נקי. הרמקולים השקועים אידיאלים לשימוש במקרים שונים וניתן לשלב אותם במסעדות, בברים, בבתי קפה ובחדרי הבית השונים. הרמקולים השקועים אידיאלים לשימוש במצבים בהם רוצים לשמור את החלל נקי, ועל כן מניחים אותם בנישות שתוכננו מראש, בתוך הקיר.
רמקולים שקועים אידיאלים לחללים קטנים
במידה ואתם מעוניינים לעצב חלל קטן כמו למשל חדר האמבטיה או משרד ביתי ולשלב בו מערכת הגברה כדי שתוכלו ליהנות ממוזיקה איכותית בזמנכם הפרטי, רמקולים שקועים הם אידיאלים. הרמקולים הגדולים הנם מסיבים למדי ומעולים לחללים גדולים, אולם בחללים קטנים, כדאי ומומלץ להשתמש ברמקולים שקועים לעיצוב יפה ויוקרתי.
הגודל לא קובע
ישנם כאלו שיחשבו כי הגודל של הרמקולים משפיע על האיכות כאשר אין זה כך בכלל. למעשה ניתן למצוא רמקולים שקועים ואיכותיים בשוק עד בלי די. הם קטנים אך מקצועיים להפליא ואפשר לשמוע דרכם מוזיקה באיכות בלתי מתפשרת
רמקולים שקועים מוגנים מים
אוהבים לשמוע מוזיקה בחדר האמבטיה או לשיר תחת זרם המים השוצפים? בשביל זה בדיוק קיימים רמקולים שקועים. רמקולים שקועים הם אידיאלים לשימוש במקומות לחים כמו חדר האמבטיה ובעזרתם תוכלו להתקלח תוך כדי שאתם שומעים את השירים האהובים. רמקולים מוגנים ממים גם אידיאלים לשימוש בחצר הבית כך שאם אתם אוהבים לארח בחוץ, התקינו רמקולים שקועים והם יהיו מוגנים מרטיבות ולחות. כך תוכלו לארח, לשבת בחוץ, לעשות ברביקיו או מסיבה גדולה ותוך כדי להקשיב למוזיקה טובה. רמקולים שקועים הנם רמקולים איכותיים שמאפשרים לכם לשמוע מוזיקה במגוון  מקומות בבית ובחוץ ויחד עם זאת, לשמור על העיצוב יפה ונקי.

נכתב ע”י רזיאל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !