רמקולים שקועים לבית

נכנסים לבית חדש? שיהיה בשעה טובה. כניסה לבית חדש היא תמיד התחלה טובה וחדשה. כאשר מתכננים בית משקיעים מחשבה יתרה בהמון פרטים קטנים שיעשו את ההבדל ויהפכו את השהות בבית למיטבית ולכן עוד בשלבי התכנון, הכניסו לסל המטלות שלכם מערכת הגברה איכותית. מערכת הגברה זקוקה לרמקולים טובים כאשר הרמקולים האידיאלים הנם רמקולים שקועים. הרמקולים השקועים זכו להכרה רבה בשנים האחרונות והם מותקנים בבתים רבים, מספקים סאונד איכותי ותופסים מינימום מקום.

רמקולים שקועים בחלל המטבח?
אם אתם אוהבים לבשל תחשבו כמה כיף יהיה לכם במטבח לבשל תוך כדי שאתם מאזינים למוזיקה טובה? אין צורך בטרנזיסטור וגם לא ברדיו דיסקים נושנים המפוזרים בחלל הבית במקומות שונים, מעתה מערכת אחת מרכזית והמוזיקה תגיע לכל פינה אפשרית. איך זה ייתכן? על ידי פיזור רמקולים שקועים. אחד המקומות האידיאלים לשמוע בו מוזיקה הוא חלל המטבח, כמו שאומרים אין כמו אוכל שנעשה באהבה, כל אוכל יבושל באהבה לצליליה של מוזיקה טובה.
אמבטיה של צלילים
אחד היתרונות של רמקולים שקועים לתקרה הוא שהם מוגנים מפני רטיבות ומים. כך אפשר להתקין רמקולים בחדר האמבטיה ולהתרחץ בכיף לצלילי המוזיקה שהכי אוהבים. אין כמו למלא אמבטיה, להדליק נרות ולפזר שמנים לצלילי מוזיקה מרגיעה שאנו אוהבים. רמקולים שקועים בחלל האמבטיה יהפכו כל רחצה לספא ביתי וכל אמבטיה תהפוך אתכם להרבה יותר רגועים ושלווים. רמקולים שקועים הם פתרון אידיאלי עבור אוהבי מוזיקה באשר הם, אשר רוצים ליהנות ממוזיקה איכותית גם כאשר הם מתקלחים.
מסיבה בחצר
רבים מכם וודאי נתקלו במצב בו הגיעו אליהם אורחים לחצר הבית והם הוציאו את הרמקולים מהחלון או מתחו כבלים בכל מקום, על מנת שיהיה חיבור לרמקולים בחוץ. הבשורה המשמחת היא שעם קיומם של הרמקולים השקועים, די לכבלים ודי לחוטים. רמקולים שקועים הם הפתרון הפשוט עבור מסיבות חצר מכיוון שהם כבר מותקנים וממוקמים ובמקרה של מסיבה בחוץ, אין צורך להעביר חוטים. היתרון שהרמקולים הנם עמידים בפני רטיבות ולחות גם הוא משחק לטובתכם מכיוון שניתן להתקין אותם שם ולא לדאוג שמא אחד מהם יירטב.
רמקולים שקועים הפתרון המושלם לכל בית
בחרתם ברמקולים שקועים? עשיתם בחירה טובה שתשרת אתכם ואת כל המשפחה. הרמקולים השקועים מאוד איכותיים וניתן לפזר אותם בחללי הבית השונים. יתרון נוסף טמון בכך שהם משתלבים בכל עיצוב ועיצוב מכיוון שהם מוסתרים בתוך הקיר ואינם נראים כלפי חוץ.

נכתב ע”י רזיאל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !