אירוע החתונה מדבר על הרבה מעבר לטקס הדתי הטוב והמוכר של לפני ימי הקדמה. משימת ההפקה איננה פשוטה ומכאן שיש צורך לתת את הדעת באשר לעניין של השכרת מקרן לחתונה לרבות ציוד הגברה ורמקולים או אפילו השכרת מקרן לאור יום. הרצון לייצר חתונה מושלמת בא לידי ביטוי בלא מעט רעיונות יצירתיים הבא לידי ביטוי גם בהקרנה מרגשת הקשורה באורחים או אפילו במשתתפי האירוע הראשיים- החתן והכלה.

יתרונות ההקרנה ובחירת המקרן

נכון להיום, הרבה מעבר לאנינות הטעם, המוסיקה וכל השאר, מגיח גם עניין וידאו הקליפ אשר יכול לתעד רגעים מרגשים מחיי בני הזוג במסגרת יום החתונה ולפניה. הקרנת הסרט מעשירה את התכנים ומכאן מעניקה אירוע שונה בתכלית השוני. כמו כן, הרעיון להיוותר בזיכרון, מתחיל ונגמר בסרטון מיוחד אותו יראו קובץ משתתפים לרבות מסך עשיר ומקרן אשר יספר את הדברים על הצד הטוב ביותר. טרנד נוסף בא לידי ביטוי בהקרנת ברכת הכלה המוכרת, הברכה אותה יהיה ניתן לצלם בליווי תמונות על גבי מקרן תוך כדי התנהלותה של החופה בפועל. כיצד מתפעלים את המקרן נכון?

הקרנת האירוע ותפעול נכון

ראוי לזכור כי את ההקרנה והתעסקות עם הציוד ראוי להבין או להשאיר לאנשים מקצועיים בפרט כאשר מדברים על היום החשוב בחייכם. תפעול עצמי? חברים טובים? לא כאשר מדברים על אירוע חתונה שלכם. אז אולי תפעול עצמאי יעלה לכם הרבה פחות ומאידך , כאשר מדברים על שקט נפשי, מדברים על מתקין ומפעיל מוסמך אשר יתקין עבורכם את המקרן ויתעסק בעניין של חיבורים, סאונד וכל מה שעלול להשתבש לולי ההתקנה הנכונה. ההבדל המשמעותי בין התקנה עצמאית לבין תפעול מוסמך בעל ניסיון, קשור בעיקר בצורה המקצועית וביכולת להעניק גיבוי לכל שאר המערכות נוכח המקרן המחובר אליהן. בסיכום דבר, השכרת מקרן בחתונה הינו פתרון מושלם להדגיש את התמונות, הזיכרונות וכל השאר בעוד אתם יכולים לעשות זאת בעלויות שוות לכל כיס, במקצועיות הראויה ויכולות ההבנה כי על איכות לא מתפשרים- בפרט כאשר מדברים על היום החשוב בחייכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !