לחץ כאן – למחירון השכרת מקרנים לאור יום מ-299 ש”ח

 

לחץ כאן – למחירון רכישת מקרנים לאור יום מ-3490 ש”ח

קיימת נטייה לחשוב כי כל האירועים מתרחשים רק בשעות לילה. יש לא מעט אירועים אשר מתרחשים לאור היום. מדברים למעשה על אירועים עסקיים, אירועים קטנים ואפילו אירועי צהריים אשר הבחירה שלהם מועדפת בשעות היום. מה עושים כאשר רוצים להקרין סרטון מרגש לאור היום? כאן תדרשו למציאת פתרון באשר להקרנת מצגת או סרט לאורו של יום.

כיצד מתרחשת הקרנת אור יום במקום סגור?
כיצד מתרחשת הקרנת הסרט לאורו של יום? מה קורה כאשר המקום סגור? האם יש הבדל ביחס למקום הפתוח? אירועים במקומות סגורים, אירועים בהם השמש אינה חודרת פנימה, תספק לכם את היכולת של השכרת מקרן לאור יום. מניעת קרני השמש פנימה, תספקנה מקרן בעוצמת אור גבוהה למדי. חשוב לציין, כי בחירת מקרן לאור יום שונה מבחירת מקרן לערב וזה בא לידי ביטוי בפרט כאשר מדברים על עוצמת אור גבוהה ביותר.


הקרנה לאורו של יום- דברים שחשוב לדעת
הקרנת סרטים באור היום הינה הקרנה אשר תתרחש באמצעות מסכי הקרנה חשמליים באיכות ראויה. חשוב שלא לוותר על עניין רמת השידור. למעשה כאשר אתם בוחרים את האיכות הגבוהה ואת עוצמת האור הנכונה, אתם יכולים להפיק את מירב ההצלחה מההקרנה בפועל. הידעתם? על המסכים ניתן לשדר את כל סוגי התכנים. מדברים על סרטים, מצגות ואפילו שידורים של תוצרי טלוויזיה במעגל סגור. הקרנה באמצעות מקרנים מקצועיים ,תספק לכם את היכולת להקרין את הסרט או את המצגת מתחילת ההליך ועד לסופו. זכרו, בסופו של דבר השאיפה היא להשיג את התמונה הברורה, הבוהקת גם כאשר השמש זורחת במלוא עוצמתה.

טיפים להשכרת מקרנים
1. סמנו את המטרה. לשם מה תזדקקו למקרנים? האם הצורך הינו חד פעמי או צורך רב פעמי? האם מדובר במערך ישיבתי או באירוע לאורו של יום?
2. בחרו להשכיר מקרנים בעלי שם. כמו בכל דבר, גם כאן ראוי כי תבחרו לשכור את שירותיו של המותג. בחרו מקרן מחברה מוכרת.
3. וודאו כי תוכלו לקבל את השירות המתאים במקרה כי תתקלו בבעיה בזמן אמת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !