איך משכירים מקרן, השכרת מקרנים תדרוש מכם ממש מעט אם תעשו את הדברים על פי כל הכללים. איך מחברים מקרנים נכון? מה הקשר בין מקרן לבין חיבורו למחשב נייד, נגן או כל דבר אחר? איך מתפעלים נכון מקרן? להלן כמה תשובות לשאלות החשובות ביותר שתסייענה לכם לבחור מקרן על פי כל הכללים. מקרן הוא מכשיר המציג תמונה ברורה של משהו חיצוני. כאמור, העברת תוכן הבא לידי ביטוי בסרט, מצגת לרבות תמונות. הקרנת המקרן יוצאת מעינית מקרן עם עדשה ומעבירה את התוכן על קיר או מסך. המקרן עובד בטכנולוגיה ותיקה והוא מעביר נתונים של תמונה ומעבירם לצפייה- כלומר מתרגם אותם. המקרן לוקח את כל מה שיש לו ומעביר את המצגת או את המידע למקום הנכון בדרך הנכונה ביותר. הצגת התמונה בגודל שיתאים לכל דורש.
מה זה נורת מקרן
נורת מקרן היא מהותית ביותר. מקרן להשכרה הוא למעשה נורת המקרן וזה לב העניין. לא יהיה ניתן לצפות בצורה הראויה כאשר תתרחש בעיה בנורית זו. יש כמה סוגות של נורות המיועדות למקרנים, בכדי שיהיה ניתן לאתר את הדבר הנכון, חשוב ביותר לברור עוצמת הארה. נורה עם מקרן חזק כך שהתמונה תיראה בהירה יותר וברורה יותר. אז מהי עוצמת המקרן ומה יחידת המידה שלה? עוצמת נורת המקרן נמדדת ביחידות הנקראות לומן – יחידת מידה לשיתוף אור. לומן מאפשר למדוד את כמות האור הנפלט מהמכשיר ומגיע בזוית מסוימת לעינית הגוף האנושי. מקרן עם נורה של 100 וואט יעניק 1500 לומנים וכד’.
מה הקשר בין התמונה לבין הניגודיות?
חשיבות עניין התמונה והניגודיות באים לידי ביטוי במדד המעיד על איכות הקרנה. מדברים על כמה וכמה אופנים. קודם כל בואו ונדבר על הבדלי הצבעים, כאמור שחור או לבן, ירוק אדום וכד’. את הניגודיות אפשר לראות גם על פי כמות האור שבתמונה ביחס לתמונה כהה לרבות ניגודיות מקסימאלית. מעבר למקרן, יש לשאוף לחוויה של צפייה ומכאן יש גם לברור בחירה נכונה של מסך אשר ישלים עבורכם את החסר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !