איך משכירים בידוריות? השכרת בידוריות תדרוש מכם כמה וכמה דברים. השכרת קריוקי במחירים שווים לכל כיס לרבות השכרה של בידורית קריוקי. בידוריות נטענות מספקות לא מעט ויכולות לתפעל את עצמן גם בלי חשמל. יש כל מיני בידוריות בגדלים שונים, שמונה אינץ ויותר כאמור, תלוי בגודל האירוע וכמות האנשים. להלן כמה פרמטרים שיסייעו לכם לברור בידורית מסיבה כזו או אחרת.
מה זה בידורית
אם בעניין של השכרת בידורית עסקינן, חשוב לאפשר לעצמכם להשמיע מוזיקה ברמה גבוהה ולא משנה מה המטרה. אפשרות להתחבר לחשמל או לא? אם אתם הולכים להפיק מסיבת טבע, רצוי כי תחפשו בידורית קטנה וניידת ממקום למקום. אפשרות הטענה של יותר משמונה שעות בשטח, מיקרופון אלחוטי הכול סוללה נוספת כגיבוי, חיבורים לנקודות מוסיקה, טלפון ועוד. ניתן לחבר דיסק או כל דבר וכך למעשה לשדרג את ה בידורית ולהפוך אותה מסיבה שלמה ליותר אנשים- אם זאת חשוב להתאים את הבידורית לגודל האירוע. יש לזכור כי מדברים על רמקול לכל דבר ואין טעם להרוס אותו או לשרוף אותו בגלל עוצמות שלא מתאימות. מיקסר מובנה ומכשיר שיודע להפעיל את עצמו ללא תלות בחשמל. אלו יתרונות נוספים מוענקים?
יתרונות בידורית בשטח
אם אתם חוגגים מסיבה או אירוע טבע, מארגנים מפגש גדול או קטן, השכירו ציוד מותאם. מסיבות בטבע תהיינה שונות ממקום קטן וסגור. רמקולים, גנרטורים למקרה של הפסקת חשמל ועוד. אם המסיבה קטנה, דאגו להשכרת בידורית קטנה השוקלת בהתאם. ליווי בכל מקום ובכל עת. בידורית שטח תכלול גם חיבורים לאמצעים חיצוניים כמו נגן, טלפון, השמעת מוסיקה ועוד. כך גם הקרנת טלוויזיה, חיבור למיקרופון ועוד. אם אתם מחפשים להשמיע מוזיקה בשטח ולא יהיה לכם חיבור לחשמל, ראוי כי תדאגו לדברים הללו מבעוד מועד. אם בכל זאת תרצו לוותר על גנרטור, רצוי כי תצטיידו בבידורית גדולה דיה המתאימה למסיבות בחוץ או מאידך, השתמשו בבידורית גיבוי שתשלים לכם את חווית המסיבה בדרך כזו או אחרת. כך תוכלו גם אתם ליישם מסיבת קריוקי בשטח.

.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !