מה הקשר בין חגורת הגברה מדונה להסתדרות המורים?

אחד מקהלי היעד הרוכשים חגורת הגברה מגבר דיבור עם מדונה, הוא מורים ומורות. על מנת לא למתוח ולאמץ את מיתרי הקול במהלך השיעור בכיתה, מומלץ להשתמש במגבר דיבור, ובכך לא להגיע למצב של צרידות קלה או קשה.

אז אם אתם חברי או חברות בהסתדרות המורים ומחזיקים בתעודת הסתדרות המורים, הרווחתם, ולכן בהצגת תעודה,  הינכם זכאים להנחה / החזר בשיעור של עד 15% מעלות חגורת ההגברה.

 

לחץ כאן למחירון חגורת הגברה – המחיר המצוין במחירון הוא לפני ההחזר

חגורת הגברה הסדתרות המורים

סוגי חגורת הגברה מדונה איכותית למורים

ישנם הרבה סוגים של מערכות הגברה, מגברי דיבור ומדונות שונות. איכות המכשיר נמדדת בהתאם לעוצמת המגבר, איכות הסאונד שהמגבר מפיק, איכות המיקרופון מדונה, משקלו ועוד… מגבר דיבור למורים ומורות מומלץ, הוא מ-20W ומעלה. ישנם דגמים יותר חלשים ומחירם אף יותר נמוך, אך לא מומלץ ללכת רק בעקבות המחיר…

חגורת הגברה אלחוטית למורים

כיום ישנם חגורות הגברה מדונה אלחוטית, אולם איכות הקול שלהם לא נשמעת טבעית, ולא איכותית ביחס למדונה חוטית. גם השימוש בחגורת הגברה מדונה אלחוטית הוא יותר מסורבל ופחות פרקטי.

מה חשוב לבדוק טרם רכישת חגורת הגברה מדונה למורה

טרם רכישת חגורת הגברה ומדונה, מומלץ לבדוק כמובן את טיב המכשיר, אך לא פחות מיזה את נושא האחריות, חלקי חילוף, ומעבדה לתיקון במקרה של תקלה.

אם אם אתם חברים בהסתדרות המורים, תוכלו להגיע למרכז הסאונד, להתרשם, להתנסות, ולרכוש את הסט המועדף עליכם, בהנחה מיוחדת או החזר של עד 20% לחברי הסתדרות המורים. חשוב להביא תעודת חבר הסתדרות המורים על מנת לממש את זכאותכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !