אם מדברים על אירוע טבע, הדבר הראשון העולה הוא איפה אפשר למצוא ערכת קריוקי ביתית? מהם יתרונות של רמקולים שקועים ובעיקר, איזה ציוד הגברה להכין לאירוע בטבע. כך למעשה מדברים על מסיבת טבע שונה מכל שאר המסיבות. ציוד הגברה לאירוע טבע שונה ביותר מאירועים רגילים. אירועים בטבע שונים בתכלית השוני מאירועים סגורים או אירועים המתרחשים באולמות הסגורים. אספנו כמה נקודות הקשורות בהפקת אירוע בטבע.
מהו הציוד הנדרש? טיפים לבחירה נכונה
אם אתם לפני חגיגת טבע משלכם. תדרשו להשיג כמה וכמה דברים חשובים ביותר נוכח אירוע בטבע. אז מה נדרש על מנת שיהיה ניתן להפיק מסיבת טבע? בואו ונדבר על בחירת גנרטור מותאם. על מנת שמסיבת הקריוקי או אפילו שירותי הסעדה יהוו מקור נכון, נדרש לרכוש את שירותיו של הגנרטור אשר יספק מקור לחימום מים, מזון אך לא רק. כאמור, משמש הגנרטור לכמה וכמה דברים וביניהם עניין החשמל במטבח , במקומות בהם האור חלוש ובעיקר על מנת להפיק ולהזרים את המוסיקה למקום הנכון. מה קורה כאשר בוחרים גנרטור שאיננו תקין או תואם את דרישות המקום? התוצאה כמו כתובה על הקיר. מכאן שיש לבחור גנרטור רועש ולא בהכרח מושתק המותאם יותר לסוג אירועים האחרים. חשוב לברור ולבחור גנרטור המותאם על פי המקום וגודל האירוע. כך גם ראוי לוודא כי הגנרטור מספק את השירותים לשש השעות הקרובות. כך ועל כך מושתת כל השאר.
רמקולים ומוסיקה
במסגרת הטיפ השני, יש לברור את כל מה שיניע את המוסיקה גם כאשר נמצאים במקום הפתוח. חשוב לציין כי שירותי מוסיקה שונים ומשתנים ביחס לבחירת שירותי מוסיקה במקום סגור. כאן יש למעשה לברור רמקולים גדולים דיה וכך למעשה יהיה ניתן לשמוע את המוסיקה המשודרת בצורה הטובה והיעילה ביותר. השוק הפתוח מציע לא מעט רמקולים וסוגים של מוסיקה, מדברים למעשה על סוגי רמקולים המותאמים לטבע ולמקומות פתוחים ובין הכבלים והחיבורים, אף הם חשובים לניהול מהלך החגיגה בדרך זו או אחרת. כך למעשה ניתן להגיע לבחירה הראויה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !