בין כל הסוגים של רמקול מוגבר, או אפילו רמקולים מוגברים למכירה, יש את אותם רמקולי שקועים שעליהם נדבר במאמר שלפניכם.  רמקולים שקועים ומהותם. אם תרצו לשמוע מוסיקה איכותית ותרצו להפיק סאונד מושלם בדיוק כמו באקרנים, תדרשו להשתמש ברמקולים מותאמים ראש. איכות צליל, מיקום קטן יותר, אסתטיקה? לזה קוראים רמקולים מושקעים ועליהם נדבר במאמר שלפניכם.

על רמקולים שקועים ועל יתרון אחד גדול

אם מדברים על רמקולים שקועים, מדברים על עיצוב שונה בזכות הימצאותם טמונים בתוך הקיר. הם כמעט אינם נראים, משתלבים עם כל העיצוב של החדר ולא מפריעים להתנהלות האחרת של הדברים הנוספים שיש במקום. הצבתם במקום כזה או אחר, איננה פוגמת את איכות הצליל והכול נשאר מקצועי ואיכותי לצד רמקולים חדישים במיוחד ובעלי מראה ועיצוב על כל השאר. השתלבותם באה בחדר השינה, אמבטיה ואפילו במקומות שפחות תחשבו עליהם בפועל.

על רמקולים ועל צורותיהם

אם מדברים על רמקולים שקועים, מדברים על צורה מלבנית הנמצאת שקועה בתוך הקיר ומכאן שמם. עיצוב פתוח, קיר בטון בעל גומחה מיוחדת עבורם, חוסר בליטה ושלמות במצב כזה או אחר. כאשר מדברים על רמקול שקוע עגול, מדברים על רמקול בתקרה שמשתווה למראה של מנורה. עיצוב כבר אמרנו? איכות צלילים גבוהה והמון יתרונות תחת קורת גג אחת. אם הנכם מתגוררים במקום המכיל גינה מקורה, שהרי רמקול שקוע בתוך הסלע גם יתאפשר והוא יעניק לכם את היכולת לשמוע מוסיקה גם כשאתם נמצאים בגינה בימות הקיץ או בימות החורף כאשר יש מכסה מתאים. ראוי לציין כי רמקולים אלו אינם פוגמים באיכות ולא פוגמים במיקום או באסתטיקה של שאר העיצוב.

לבחור את הטוב ביותר

$11.      חפשו בכל מדיה אפשרית לרבות אינטרנט, מודעת בזק או אפילו שוברי הנחה ייחודיים בתנאי שאתם בוחרים במותגים בלבד.

$12.      היעזרו בחברים או מכרים מביני עניין בתחום. אם יש לכם חברים מתחום ההגברה, התייעצו איתם בהקשר לרכישה נכונה לטווח הארוך. בפרט כאשר מדברים על רכישה של יד 2. שהרי לא תרצו לרכוש ציוד שנשחק ועבר זמנו. 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !