המון בידוריות יש בשוק הפתוח. אלו סוגים של בידוריות יש בפועל? מיקרופונים אלחוטיים, נגנים, צג מושלם, רדיו, כניסות ויציאות של מיקרופונים, כך גם מגבר דיגיטלי. איכות סאונד איכותית, בידורית כוללת את היכולת להפריד את הצלילים הנכונים. איך בוחרים בידוריות מתאימות? מה הבדל בין ערכת קריוקי לבין בידורית לאירועים או מסיבות? להלן דוגמאות למפרט הנכון.
מה חשוב לבדוק? מפרט של בידורית
השלב הראשון החשוב הינו העוצמה. כך גם גודל המכשיר והתאמתו לחלל הפתוח או הסגור. כמה אנשים תכלול המסיבה? רצוי לרכוש מוצר עם זוג מיקרופונים אלחוטיים ושליטה מרחוק באמצעות שלט. כך גם אפקטים ראויים ויכולות סאונד ושירה. נגנים עם צג מובנה וכניסות בלתי מוגבלות. אקולייזר נפרדים, חיבור למיקרופון נוסף, כניסה לכלי נגינה. האפשרויות לחבר כבלים או אפשריות לצרכי הקלטה או שירה, הם דבר של מה בכך. כמו כן, עניין הידית והנשיאה הקלה ממקום למקום הם פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון. זה לא משנה אם מדברים על הבית או על תנאי שטח. כמו כן מדברים על מצבר מובנה המאפשר לכם עבודה של יותר מחמש שעות. אם אתם מחפשים לשפר את הקליטה ולשפר חוויה של שירה, חשוב לבחור מוצר עם אנטנה לשיפור טווח הקליטה. כך גם משקל קל לנשיאה ואפשרות להוספת מיקרופון מדונה.
איך קונים בידורית
ראשית, בדקו מי היצרן ממנו אתם רוכשים את המוצר. האם הוא מוכר? האם יש לו מוניטין ראוי? לצד המוניטין חשוב ביותר לקחת בחשבון גם את עניין האחריות. כמו שנות אחריות תקבלו על הרכישה? האם הרכישה קשורה בתו תקן? אלו הם סממנים חשובים שיש לקחת בחשבון. שלב נוסף, לא פחות חשוב, קשור בעיקר בבירור המוצר על אף שהוא שמור באמצעות תו תקן ויצרן. יש לנסות את המכשיר במקום סגור או פתוח ורק לאחר קבלת רשמים להחליט אם זה מה שאתם צריכים בפועל. כמה שעות תחזיק הסוללה של הבידורית? אם אתם מתכננים מסיבה שאין בה מקור חשמל, ראוי כי תרכשו מכשיר וסוללה בהתאם לתכנונים שלכם בפועל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !