איך בוחרים בידורית? כמה עולה להשכיר ציוד קריוקי? כמה עולה בידורית? שאלות כאלה ואחרות תעלנה כאשר תרצו להפיק את המסיבה המושלמת בבית, במשרד או אפילו באולם אותו תשכרו מבעוד מועד. כיצד בוחרים את הציוד המושלם למסיבת קריוקי ומוסיקה מושלמת? אספנו עבורכם את הטיפים הראויים בעת בחירת בידורית לכל מטרה.

אלו סוגי בידוריות השוק מציע? יש כמה וכמה סוגים ועליהם נדבר במאמר שלפניכם. הראשון מדבר על בידורית מסוג חגורה. למעשה מדברים על בידורית ניידת וקטנה שמגיעה עם מיקרופון מדונה. לרוב, בידורית זו מתאימה יותר להקראה, או אפילו למורים או גננות ומדריכים. עוצמת בידורית זו באה לידי ביטוי בעשר עד עשרים וואט. היא פחות מיועדת למוסיקה ויותר לדיבור. בידורית כתף הינה בידורית בעלת יכולת חזקה המתאימה לטיולים ולמקומות פתוחים. היא מגיעה עם מיקרופון אלחוטי ידני והיא כוללת חיבור למחשב. הבידורית מגיעה מ-40 וואט ועד ל 800 וואט והיא נוחה וקלה לנשיאה. חשוב לציין כי הסוללה מותאמת לזמן ארוך.

סוגי בידוריות

ישנם הרבה סוגי בידוריות, אך נעשה כאן חלוקה לפי סוג השימוש. אם אתם מחפשים בידורית ניידת בשבביל להשתמש בה כערכת קריוקי, תוכלו לרכוש בידורית פשוטה, אלא אם כן תרצו להשקיע… אם אתם מחפשים בידורית להפעלות מומחץ לרכוש בידורית איכותית..

בידורית ניידת או רגילה?

מה כדי לרכוש? בידורית ניידת או רגילה? הבידורית הניידת באה לידי ביטוי כאחת מיני מגוון דגמים שהשוק מציע. היא מאובזרת ויש לה גלגלים מובנים הקלים לנשיאה ממקום למקום. היא מגיעה עם זוג מיקרופונים אלחוטיים ידניים ומאפשרת שליטה לכל מיקרופון בנפרד. אם לבחור, זה בהחלט לבחור בידורית המותאמת עם מיקרופונים המיועדים למטרה עצמה. בין כל השאר יש גם בידוריות קריוקי ואם אפקט השירה חשוב לכם, ראוי כי תבחרו בידורית מורכבת עם מסיבת קריוקי. כאשר אתם בוחרים בידוריות עם עניין של קריוקי, תקבלו בין היתר יתרון אשר ינטרל את רגישות השריקות או הסאונד. חשוב לציין כי כאשר מדברים על מיקרופונים המחוברים לבידורית, יש לתת את הדעת ובפרט שרוצים לשמש ולהשתמש בבידורית למטרות בידור ושירה. מכאן שיהיה עליכם לבדוק את המוצר ואת איכותו במיוחד שמדברים על מסיבת קריוקי בסטנדרטים אחרים ואיכותיים. על מנת לגעת בדברים הנכונים, יהיה עליכם להיכנס לחנויות מוסיקה ואף לצור סקר שווקים באמצעות אתרי האינטרנט.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !