למעשה, שימוש ברמקולים , הגברה ותאורה לאירועים מתחלקת ל-2: שכרה ורכישה ויש הבדל ניכר, יתרונות וחסרונות לכל שימוש. בסקירה קצרה זו אנו נעבור על הפרטים השונים על מנת לתת לכם נקודת מבט מדויקת יותר למה שאתם צריכים.

השכרת ציוד – יתרונות.

היתרון המשמעותי ביותר של השכרת הציוד ולא הרכישה שלו הוא הדיוק. הכוונה היא שניתן לשכור ציוד באופן שתואם בצורה מושלמת לצרכים. בעוד שגנרטור רגיל עושה רעש רב, ניתן לשכור היום גנרטור למכירה מיוחד שפועל בצורה שקטה במיוחד ובמידה ואכן אנו זקוקים לכך. הדבר הופך להיות רלוונטי במיוחד מדברים על השכרת מקרן, אם אנו שוכרים, אפשר לשכור מקרן שיתאים לצרכים שלנו מבחינת חדות, גודל תמונה, איכות הסרט ואם מדובר במקרן יום או לשעות הערבלילה. מיותר לציין, כי השכרה של ציוד הגברה ורמקולים מגיעה לרוב עם אנשי מקצוע שדואגים להקים, לתפעל ולדאוג לתקינות הציוד, מה שלא כולנו מתמחים ויודעים לעשות.

ולמה כדאי לנו בכל זאת לשקול רכישה ?

התשובה למרבית השאלות תופסת גם כאן – כסף. אם אתם מוצאים את עצמכם משתמשים יותר ויותר בציוד הגברה ורמקולים, הרי שכבר העלויות החוזרות והנשנות של השכרת הציוד יכולות להעיק עליכם וכדאי לעשות חישוב כלכלי פשוט כדי לבדוק אם כדאי לכם לרכוש את הציוד.

חשבו את סך ההוצאה השנתית שלכם על שכירות, וחלקו את הסכום שאתם מקבלים בעלות רכישת הציוד ( לא לשכוח בלאי, אובדן ערך, תיקונים אפשריים, הובלה), אם קיבלתם מספר שגבוה מ15%, הרי שזוהי התשואה שלכם על רכישת הציוד וכנראה שכדאי להתחיל לשקול רכישה.

אפשרות נוספת – רכישה חלקית

ישנם חלקים מסוימים בציוד, במיוחד ציוד הגברה וספקי כח שיש להם שימוש רב ועל בסיס קבוע וציוד יקר יותר, שיש לו שימוש מועט (מקרן יום, גנראטור שקט) וכאן אולי כדאי לשקול הפרדה – רכישה של הציוד שמשתמשים בו ביותר והשכרה של ציוד שיש בו פחות שימוש – כך תגיעו למודל הכלכלי האידאלי מבחינת העסק שלכם. בהצלחה!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !