כאשר מדברים על מוסיקה או מסיבה שונה, מדברים על מסיבת קריוקי ביתית. איך פועלת ערכת קריוקי לבית? כיצד מחפשים חברה להשכרת קריוקי שתענה על כל הציפיות ותשאיר את הטעם הראוי להמשך. ציוד הגברה ותאורה או מקרנים? שילוב של מילים, תמונות ומוסיקה שהופכת כל מסיבה פשוטה לייחודית ביותר. אין ספק כי אפשר גם אחרת. מסיבת קריוקי תדרוש מכם כמה דברים ועליהם נדבר במאמר הבא.
מהותו של קריוקי
יש לקריוקי כמה וכמה הסברים פשוטים. הקריוקי הוא למעשה מסיבה ריקה. תזמורת ללא שירה. פלייבק של מוסיקה ועליו למעשה שרים. זה יכול להישמע נפלא וזה בדומה לליווי מוזיקלי עשיר ביותר ללא כל חברי התזמורת. האנשים אשר מנצחים על המוסיקה הם למעשה שירותי הקריוקי ובאמצעות הציוד המתאים אפשר לערוך מסיבה בלתי נשכחת גם בבית הפרטי שלכם. איזה ציוד נחשב לטוב ביותר? יש כמה וכמה פרמטרים לבחירת ציוד קריוקי. יש שכלול ויש שכלול. הרעיון הוא להשיג מגבר, מיקסר מתאים או בידורית לחילופין. אז מה עושים? האם בוחרים מקרן או בלי מקרן? כיצד בוחרים את הציוד המתאים ביותר? איך הופכים את המסיבה למושלמת. יש כמה וכמה נקודות של הפעלה נכונות.
איזה ציוד חשוב לבחור למסיבה
בואו ונדבר על מיקרופונים לקריוקי. הפעלות מקצועיות הכוללות לכל היותר כמה וכמה מיקרופונים. מסיבת קריוקי רווית אורחים או מעט אורחים? חשוב ואף מקובל להכין לאורחים מבחר של שירים ופתקים. כמו כן, אפשר להמשיך ולדבר על דיסקים ייחודיים המתאימים לסוג האירוע. להשמיע שירים שהוזמנו מראש על פי קבצי מחשב והמלצות בהתאם. איזה מגבר צריך לבחור? מה העוצמה שלו בפועל? מוסיקה, שירים ריקודים או כל דבר אחר. סוג האירוע חשוב לא פחות. מספר האנשים אף הוא יתרום לכל השאר. חישוב של וואט לצורכי דיבור אך לא רק. כמו כן, חשוב ביותר לקחת בחשבון גם את המקרן ואת מסך החצובה. חשוב לקחת בחשבון את עניין המקרן והמרחק שלו מהמסך. אלו הם החלקים הלא פחות חשובים בדרך לבחירה הנכונה ביותר.

.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !