איך מפעילים ציוד קריוקי בבית או בכל מקום אחר? מה חשוב לדעת או לרכוש בהתאם? פירוש המילה או הערך קריוקי בא לציין מסיבת קריוקי שהיא למעשה תזמורת המנגנת על ריק. ללא שירה. מכאן האמירה קריוקי. שומעים את הפלייבק וכל אדם אחר יכול למעשה להפוך להיות זמר בן רגע. כך למעשה מתרחשים התרחישים והשיר לוקח את עצמו למקום הראוי ביותר. הפעלת ציוד קריוקי על הצד הטוב ביותר בזכות בחירת מקרנים או אפילו רמקולים מוגברים בהתאמה אישית לאירוע.
איזה ציוד קריוקי קיים ?
יש כל מיני דוגמאות של ציוד קריוקי. למעשה מדברים על כמה וכמה פורמטים המוצגים. יש מגבר, מיקסר ורמקולים למכירה ואפילו בידוריות עם רמקולים מוגברים. הכול עניין של בחירה. אם אתם בעניין של מסיבה מושקעת, לבטח לא תפסחו על מקרן עם מסך וקיר מיוחד להקרנה. בהמשך, רצוי לדבר על חיבור למחשב או דיסקים לרבות הרצה בדי וי די וכל השאר. כך גם חיבורים למיקרופונים וקווים ישירים או אלחוטיים בהתאם. רוב האנשים אשר יוצרים אירועי קריוקי, מעידים על שימוש וחיבורים של מיקרופונים או העשרת סאונד באמצעות אקו או דיסקים לקריוקי באמצעות חיבורים לאתרים ייחודיים בחינם או בתשלום. הכול תלוי ברמת ההשקעה בפועל. בהמשך, חשוב ביותר לציין גם את הפורמט של הקריוקי למתחילים או קריוקי למתקדמים. כך למעשה כוללים את כל האמצעים יחד.
מהי ערכת קריוקי פשוטה?
למעשה מדברים על ערכה שמתאימה לשימוש לכל אחד ללא הגבלה כזו או אחרת. ערכה פשוטה באה לידי ביטוי בערכה בעלת מיקסר שאיננו גדול יתר על המידע וכך גם הציוד המתלווה בפועל. כאמור, מדברים על חיבור פשוט למחשב, די וי די, מחיר זול ביחס לשאר הדברים ,ערכה עם צורך בסיסי בלבד. ערכה זו מיועדת לכל אוהבי השירה שאינם מעוניינים להשקיע יתר על המידה גם בערכת קריוקי או בערכת שירה כזו או אחרת. מכאן שהם מוותרים על השקעה יקרה ובוחרים בציוד קטן המתאים אף הוא למעט מאוד אנשים או לקהל הילדים המחפש להשתעשע .

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !