סאונד באירועים דומה במידה רבה לאוויר – כאשר הכל בסדר איתו, אינכם שמים לב לקיומו. כך גם עם סאונד: כאשר הוא עשוי בקפידה ובמקצועיות, הן ברמה הטכנית של הציוד והן ברמה הביצועית של טכנאי הסאונד ושל הדי ג’יי, נוצרת תחושה כאילו המוזיקה היא רקע נעים ולא מציק בכל שלבי האירוע. אך כאשר הסאונד איננו מטופל בצורה תקינה, הוא הופך לאויב של התקשורת בין האורחים ובסופו של דבר אינו תורם לאירוע, ולעתים אפילו פוגע בו. כל זה נכון לגבי כל האירועים, אך לגבי אירועים באוויר הפתוח יש דקויות נוספות שאי אפשר להתעלם מהן.

מה הם הקשיים של הפקת סאונד באוויר הפתוח?

כאשר מארגנים אירוע באוויר הפתוח, חשוב לקחת בחשבון מגוון רחב של גורמים. מצד אחד, באוויר הפתוח קשה יותר ליצור סאונד חזק מדי, כמו באולם אירועים, וזאת משום שהוא מתפזר. יחד עם זאת, אף אחד אינו מעוניין באירוע חתונה בטבע ללא מוזיקה ברקע, כיוון שהיא יוצרת את האווירה הדרושה ותורמת לחווייתיות ברמה משמעותית. כך, חשוב לקחת בחשבון את הפיזור של הסאונד באופן טבעי. בנוסף, בחתונה בטבע ישנם גורמים משתנים של מזג אוויר. הסאונד במזג אוויר שמשי ונעים ישמע שונה מאשר במזג אוויר מעונן חלקית ועם רוחות. מכיוון שלא תמיד ניתן לדעת מראש מה יהיה מזג האוויר לכל אורך האירוע, חשוב למצוא את המומחים שיוכלו להסתדר עם השינויים תוך כדי האירוע ולהעניק שירות מושלם בכל עת.

כיצד תמצאו את הסאונד המושלם עבור חתונה בטבע?

אירוע בטבע או יותר נכון חתונה בטבע, כשמה כן היא: מצופה להיות כמה שיותר עדינה ולא מכבידה על האוזן. לפיכך, הסאונד אמור להיות עדין ביותר. אם כך, חשוב מאוד לבחור גם את האנשים הנכונים להיבט הטכני, אך לא פחות קריטי למצוא גם את המוזיקה שהכי תתאים לנסיבות, וכאן דרוש לכם לא רק איש טכני, אלא גם מומחה במוזיקה, כלומר – די ג’יי. ראוי לציין שלא כל די ג’יי שמרים מסיבה מדהימה באולם אירועים סגור יכול לעשות את אותה העבודה הטובה גם במסגרת חתונה בטבע. לכן, מומלץ לבחור דווקא באדם המיומן בדיוק בסוג זה של אירועים, משום שזה מעניק לכם יתרונות משמעותיים ביותר. בעת תכנון החתונה בטבע, כדאי מאוד להקדיש את תשומת הלב הנדרשת לפלייליסט שלכם על מנת לבחור את המוזיקה שתתאים לאירוע, לרבות העיבודים שיישמעו טוב בגן האירועים או בכל מקום אחר בו בחרתם לחגוג את היום הגדול והחשוב ביותר בחייכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !