כיצד מאתרים מערכות של קריוקי? מהו ציוד הגברה מקצועי לקנייה? בחירת ציוד קריוקי או ציוד הגברה ותאורה ידרוש מכם כמה וכמה דברים. ראשית , תדרשו לקחת בחשבון את עניין המקצועיות אך לא רק. סאונד, הגברה וכמובן עוצמתה של המערכת לרבות הציוד הנלווה לכך. אלו הם רק חלק מהמרכיבים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים את מערכות הקריוקי המתאימות לשם כך. אז איך קונים וכיצד בוחרים? כל התשובות תחת קורת גג אחת.
המערכת המקצועית
אם אתם רוצים לעסוק רק במקצוענות, חשוב ביותר לברור כמה וכמה אופציות. רמקולים מסוג טוב ומסוג פחות טוב. האם תרצו להשקיע או להשקיע פחות? חשוב ביותר לקחת בחשבון את עניין איכות הצליל על כל המשתמע מכך. יש סוגים טובים יותר ויש פחות. בהמשך, חשוב ביותר לברור מוניטין ופירמות מוכרות של המוצרים על כל המשתמע מכך. איכות צליל טובה אך לא רק. מכשיר או מוצר שיוותר אתכם הרבה אחרי. אחר כך מדברים על עוצמת השמע של מערכות ההגברה. כאמור, כיצד נמדד הוואט בפועל? מה כמות האנשים ועוצמת השידור? כך למעשה בוחרים או בוחנים ערכה מתאימה לקריוקי אך לא רק. בהמשך, ראוי ביותר לבחון כמה וכמה וואטים של רמקולים החל מ150 ונגמר ב1000 ויותר. הכול תלוי בגודל האירוע בפועל. עוצמה או נזק? זהו למעשה פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון.
הגברה וכל השאר- ציוד נלווה
איזה ציוד חשוב להצמיד אל הציוד הרגיל? קוראים לזה ציוד נלווה וזה בא כמיקסר לכל דבר. הוא למעשה מנווט את הצליל נכון לכל מקום ובכל זמן. יכולת של אפקטים אך לא רק. שירה משמעותית על כל המשתמע מכך. סוגי מיקרופונים משתנים המיועדים למצב כזה או אחר אך לא רק. כאמור, יש מיקרופונים אלחוטיים ויש מיקרופונים דינמיים. הכול על פי בחירה כזו או אחרת. בסיכום דבר, חשוב ביותר לברור מערכת מקצועית על כל המשתמע מכך. אלמנטים שאי אפשר לפספס. רמקולים מוגברים, סטנדים מתאימים, מיקסר, מיקרופונים וכל שאר המרכיבים ההופכים אירוע לאירוע של פעם אחת בחיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !