הרגע הגדול הגיע ואתם רוצים לערוך מסיבה של פעם אחת בחיים. איך קונים ערכת קריוקי ביתית לכל מטרה? מה ההבדל בין השכרת ציוד קריוקי לבין השכרת ציוד הגברה ותאורה? ראוי לציין כי יש לא מעט הבדלים וצריך לבחון את כל האפשרויות לפני שאתם עומדים לשלם את מיטב כספכם עבור רכישה שבהתהוות תרצו שתישאר הרבה אחרי. איך קונים ערכת קריוקי? אספנו עבורכם את כל הדברים שיוכלו לספק לכם את כל התשובות תחת קורת גג אחת.
איך קונים בידורית לבית?
ראשית בדקו את המפרט של המוצר. כמו בכל רכישה אחרת ולאחר סקר שווקים שתעשו, הגיע הזמן לבחור או לבחון את המוצר הנכון עבורכם. כמה שעות מחזיקה הבידורית הנטענת? האם מדברים על יותר משלוש שעות? בידורית מקצועית היא למעשה בידורית עם כניסות מגוונות ללא הגבלה והיא תחזיק מעמד ליותר משמונה שעות. מה הספק של הבידורית? לרוב הספק של 300 וואט יוכל לעשות את העבודה. בהמשך, חשוב ביותר לדבר גם על גודל המכשיר ועל הדברים הנלווים- ציוד נלווה. איזה ציוד נלווה לכל השאר? האם יש במערכת מיקרופון אלחוטי מסונכרן למערכת עצמה? אלו רק חלק מהשאלות שתדרשו לבדוק.
יתרונות של בידורית- לבחור נכון
בין כל אותם יתרונות של בידורית, מדברים למעשה על הוספות כאלה ואחרות לרבות מיקרופון אלחוטי ומיקרופון מדונה. מדובר למעשה על מיקרופונים דינאמיים שניתן להניע ממקום למקום. חיבורים למחשב, כלי נגינה, יו אס בי, דיסק ועוד. בהמשך, מדברים גם על מיקסרים מובנים הכוללים יותר מחמש ערוצים עם אפשרות של כיווני צלילים נכונים. מיותר לציין כי גם היכולת לשאת את המערכת ממקום למקום, חשובה ביותר . עגלה אשר תישא את הציוד עם ידית נשיאה מיוחדת.השוק הפתוח מציע לא מעט אפשריות לרבות עגלות קלות נשיאה וציוד קל נשיאה ששוקל לא יותר מ15 ק”ג. כאן למעשה מדברים על פרקטיקה לשמה. מכאן למעשה לא ניתן להגיד כי הבחירה לא נכונה. משקל הרכישה, היכולת לאחסן בכל מקום וכמובן לשמר לטווח הארוך ביותר אם אפשר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !