אם אתם לפני הפקת מסיבת קריוקי בלתי נשכחת ומחפשים את הציוד הנכון, ראוי להבין איפה מוצאים ערכת קריוקי הרבה לפני ששואלים את שאלת השאלות של איך קונים ערכת קריוקי. איפה אפשר לקנות רמקולים מוגברים? מה ההבדל בין בחירת ציוד כמו מיקסר מקצועי לבין מיקרופונים אלחוטיים? יש לא מעט דברים שתדרשו להשיג בכדי להשלים את הרכישה על הצד הטוב ביותר. כך למעשה קונים ערכת קריוקי על הצד הטוב ביותר. הכול עניין של סימון מטרות ובסופו של דבר בחירות.
איזה ציוד צריך לקנות ?
במסגרת רכישת הציוד המתאים, מדברים על אזור ומטרה. איפה אתם עומדים ליישם את מסיבות הקריוקי? האם מדברים על מקום פתוח או סגור? המקום הוא הכלל הראשון. יש הבדל בבחירת ציוד כאשר האקוסטיקה מתייחסת למקום פתוח או סגור. אחר כך ממשיכים ומדברים על כמות האנשים שייקחו חלק במסיבה. כמה אנשים עומדים לקחת חלק בפועל במסיבה? האם מדברים על מעט אנשים או הרבה אנשים. זהו למעשה דבר נוסף שעלול להשפיע על הדברים. כמות אנשים, מיקום. בהמשך, כאשר יודעים את תנאי השטח והסביבה ניתן לסמן את המטרה ולהמשיך למצב בו יהיה ניתן לענות על שאלת השאלות. איך למעשה קונים ציוד בפן הנכון ביותר.
כללים חשובים לרכישה
במסגרת הרכישה, חשוב ביותר לקחת כמה וכמה דברים כמו אחריות הרכישה. כמה שנות רכישה בפועל? אחריות? רכישת המותג או השם חשוב ביותר אם תבחרו אחריות ראויה ליותר משנה. אם המכשיר לא יעבוד, ראוי ביותר כי תהיה לכם אחריות ליותר משנה. היכן משיגים מוצר טוב? רצוי להשיג מיקסר מתאים על פי גודל האירוע ולא יזיקו לפחות 2 מיקרופונים אשר יסמנו עבורכם את המטרה ויעניקו בו זמנית לכל הנוכחים את היכולת לשיר מבלי להפריע או להיפגש בתדרים האחרים. כך למעשה ניתן להקטין ולמזער את הדברים ולהפוך כל מסיבת קריוקי ביתית למשהו ייחודי ביותר. כאמור, מסיבת קריוקי של פעם אחת בחיים בזכות בחירת מיקסר מתאים, רמקולים , מיקרופונים ניידים ואפילו אחריות ורכישה קרובה למקום מגוריכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !