מרכז הסאונד | יבואני מקרני קולנוע ביתי – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד מתמחה בייבוא מקרנים חכמים לקולנוע ביתי ולמצגות, של מבחר המותגים המובילים בעולם  |   (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

 

למה להתקין קולנוע ביתי ?

צפייה בסרטים עם קולנוע ביתי מעניקה תחושה וחוויה ייחודיות, חווית צפייה קולנועית ממש בתוך הבית. יתרה מכן, מערכת כזו תשדרג את הגיימינג שלכם באופן שעולה על כל דמיון. מקרנים חכמים יסייעו לכם להתקין מערכת קולנוע ביתית , עם טווח המחירים הסביר וההגיוני שלהם וכמובן – איכות הווידאו הגבוהה.

מערך אידיאלי של קולנוע ביתי כולל מקרן 1080p או 4K, סידור ישיבה שמדמה אולם קולנוע, חדר גדול עבור תצוגת מסך רחבה ורמקולים חיצוניים שיעמיקו את החוויה הסוחפת.

 

מה מייחד מערכות קולנוע ביתיות?

קולנוע ביתי הופך את הבית שלכם לייחודי ומייצר רגעים וזיכרונות שמחים וטובים עם החברים והמשפחה, מכיוון שהוא הופך ללב הבית ולמקום המרכזי אליו הולכים להירגע ולנוח.

הנה כמה סיבות למדוע אתם צריכים קולנוע ביתי בבית שלכם:

מרחב שיתופי
זמן איכות יחד הוא מה שמחזיק את המשפחה והחברים. קולנוע ביתי מספק מרחב וסביבה מתאימים לכולם, מצעירים ועד מבוגרים, בדיוק בשביל זמן האיכות הזה, בו ניתן לצפות יחד בסרטים, לשחק במשחקים או פשוט לשבת ולהאזין למוזיקה במשותף.

נוחות
רוב חדרי הקולנוע הביתיים מיועדים לספק נוחות לכל יושבי הבית. המשמעות היא שבקולנוע הביתי צריכות להיות ספות וכורסאות ומספיק מקום לזוז.

מרחב למסיבות
למי שאוהב מסיבות בית, קולנוע ביתי הוא החדר המושלם לאירוח מסיבות יום הולדת או ערבי בינג’ עם המשפחה והחברים. בנוסף, מדובר במקום נפלא לחווית צפייה קולנועית בסרטים מבלי הצורך לצאת מהבית, עם מקרנים חכמים המספקים תצוגת וידאו ברורה, שמע עשיר, מסכים גדולים ותכנים מובנים.

העלאת ערך הבית
מעבר לתוספת היפה שחדר קולנוע ביתי מעניק לביתכם, מערכת מצוידת היטב גם יכולה להעלות את ערך הבית שלכם. התקנת חדר קולנוע ביתי שלא היה שם לפני כן יעלה את ערך הבית שלכם מפני שהוספתם תכונה חדשה שלא הייתה בבית כשהגעתם אליו. חדרי קולנוע ביתיים הם גם האזור האידיאלי לרגיעה ולבריחה מלחצי היום-יום של העבודה והחיים.

גיימינג מרגש
חדר קולנוע ביתי לא רק יעניק לכם חווית צפייה מדהימה בסרטים, אלא גם ישדרג את חווית הגיימינג שלכם. תוכלו ליהנות מהמשחקים האהובים עליכם על גבי מסך גדול עם חווית שמע באיכות גבוהה בסביבה נוחה.

מה צריך בשביל קולנוע ביתי?

מקרנים חכמים הם המכשירים הטובים ביותר לצפייה בסדרות ובסרטים האהובים עליכם. להלן חלק מהתכונות של מקרנים חכמים שמשדרגות את חווית הצפייה בסרטים:

שמע באיכות גבוהה
עם רמקולים מובנים שמפיקים שמע באיכות גבוהה, מקרנים חכמים מסוגלים להחיות את הסרטים ולהגדיל את כל השיאים שבהם.

רזולוציה
תצוגה ברורה תמיד תהיה חלק בלתי נפרד מהחוויה, וחלק מהמקרנים החכמים מסוגלים לייצר תמונות ברזולוציה של 1080p או 4K. עם רזולוציה בהפרדה גבוהה, תיהנו מתצוגה ברורה כשמש, בזמן שאתם נהנים מהסדרות והסרטים שאתם אוהבים.

בהירות
חלק מהמקרנים החכמים מסוגלים לייצר תמונות עם 900-2400 ANSI לומן, כך שהסרטים שלכם יהיו בהירים וברורים בשעות היום והלילה, בסלון או בחצר, עם או בלי אור טבעי.

טכנולוגיית שיפור תמונה
עם תכונות המשפרות את הצבעים, מפחיתות את ההפרעות והעכבות בתמונה, משפרות את העומק והפירוט של הצבעים ומפיקות וידאו נאמן למציאות, מקרנים חכמים יכולים לשדרג את החוויה בלי להניד עפעף.

תכנים מובנים
מקרנים חכמים מסוימים מגיעים עם מערכות מובנות כמו Android TV המעניקות גישה לאלפי יישומים ב-Google Play, מהם תוכלו לצפות בסטרימינג בכל תוכן שרק תרצו. כמו כן, הם מגיעים עם חיבורים שונים (HDMI, USB, LAN ויציאות אודיו), כדי שתוכלו להתחבר למכשירים החיצוניים שלכם.

תיהנו מחווית צפייה סוחפת בסרטים עם מקרנים חכמים

עם קולנוע ביתי אצלכם בבית, תוכלו ליהנות מסרטים ולקבל חוויה קולנועית יוקרתית בלי לצאת מהבית. בנוסף, חווית הגיימינג שלכם תעלה שלב ותהפוך סוחפת ומרגשת מתמיד. תוכלו גם לערוך מסיבות יום הולדת וערבי סרטים בחדר הקולנוע הביתי שלכם.
מקרנים ביתיים חכמים יוכלו להעניק לכם את חווית הקולנוע הביתי הטובה ביותר בחלל שלכם, עם תצוגת וידאו ברורה, מסך הקרנה גדול, כמות חיבורים מספקת ותכנים מובנים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !