מרכז הסאונד – מערכות קולנוע ביתיות – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת עשרות דגמי מערכת קולנוע ביתיות ומערכות סאונד 

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

* * * * *

מדריך לרכישת מערכת קולנוע ביתית

אם כבר יש לכם את מקרן קולנוע ביתי ( ראו כאן מקרנים מומלצים 2023 ) או אחת מטלוויזיות ה-4K, OLED, QLED או Full Array החדשות, מערכת קולנוע ביתי היא הדרך הטובה ביותר לקחת את חווית הקולנוע הביתי שלכם לשלב הבא. מערכת שמע לקולנוע ביתי מוסיפה עוצמה ובהירות למערכת הרמקולים של הטלוויזיה שלכם. סנכרון הווידאו מהמסך שלכם עם צליל שעוטף את כל החדר יהפוך כל אירוע ספורט, סרט קולנוע או סדרת טלוויזיה לחוויה מלאה וסוחפת.

סוגי מערכות קולנוע ביתיות

ישנם כמה סוגים של מערכות קולנוע ביתיות, פה נפרט ונסביר על הסוגים הטובים והפופולאריים.

אם אתם רוצים מערכת קולנוע ביתית (לסלון, לגינה, או לחדר קולנוע ] ניתן לרכוש אצלנו, ללא פערי תיווך שעשויים להגיע לפערים של עד 40% !!!

אנו יבואנים של מערכות קולנוע ביתיות ולכן אצלנו המחירים הכי זולים בישראל !


*תכנון וייעוץ: ייעוץ ותכנון מערכות סאונד לבית ולעסק (פרטיים, מעצבים/ות ואדריכלים/יות) ניתן ליצור קשר  ב: 050-2288600


 

1. מערכת קולנוע ביתית – עם רמקולים שקועים בתקרה + רסיבר ( לחץ כאן למבצעים )

2. מערכת קולנוע ביתית – עם רמקולים חיצוניים קטנים מותקנים בקיר + רסיבר ( לחץ כאן למבצעים )

3. מערכת קולנוע ביתית – עם רמקולים מוגני מים לגינה מרפסת + רסיבר ( לחץ כאן למבצעים )

 

4. מערכת קולנוע ביתית – עם מקרן קול ( לחץ כאן למבצעים )

5. מערכת קולנוע ביתית – עם רסיברים ומגברים ( לחץ כאן למבצעים )

 

6. מערכת קולנוע לבית – עם רמקולים רצפתיים \ מדפיים ( לחץ כאן למבצעים )

7. מערכת קולנוע ניידת – באמצעות בידוריות לבית ( לחץ כאן למבצעים )

אנו יבואנים של מערכות סאונד ביתיות ולכן אצלנו המחירים הכי זולים בישראל !

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אל משרדינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

 

תוכן עניינים:

1. התקנה
2. כמה ערוצים?
3. קולנוע ביתי בקופסה
4. חוטי או אלחוטי
5. רסיברים
6. רמקולים
7. תכונות נוספות

איך בוחרים את מערכת השמע הטובה ביותר לקולנוע הביתי שלכם? לא תמיד קל לצמצם את האפשרויות, אבל זה בטוח כיף – יש כל כך הרבה אופציות ומותגים מדהימים לבחור מהם! תעיפו מבט במדריך הזה, תגלו מה אתם צריכים לקחת בחשבון ומהר מאוד תוכלו למצוא את מערכת הקולנוע הביתי הטובה ביותר במסגרת התקציב שלכם.


קחו בחשבון את גודל החדר ואופן הסידור שלו

הצעד הראשון בהקמת מערכת הקולנוע הביתי שלכם הוא פשוט להסתכל היטב על החדר שבו נמצאת הטלוויזיה שלכם. בין אם היא נמצאת בסלון, במרתף או בחדר השינה, לגודל אולם הקולנוע הביתי שלכם תהיה השפעה עצומה על סוג מערכת הסראונד שתבחרו. אם החדר שלכם קטן יחסית, ייתכן שתצטרכו מעט רמקולים וסאבוופר אחד. בחלל קטן אתם יכולים גם לנסות ללכת על רמקולי קיר במקום רמקולים רצפתיים גבוהים וגדולים יותר, שתופסים יותר מקום. בחדר גדול יותר, אתם כבר ממש יכולים להרחיב את מערכת השמע שלכם. יש לכם את המרחב לבחור במערכת חזקה יותר עם רמקולים גדולים יותר, מה שכמובן יעניק לכם צליל גדול יותר.
אם אתם מרגישים שגודל החדר שלכם נמצא איפשהו בין גדול לקטן, קחו את גודל הטלוויזיה שלכם כמדד. אם הטלוויזיה שלכם היא בגודל “65 ומעלה, תרצו יותר עוצמה ועוד רמקולים. אם הטלוויזיה שלכם קטנה יותר, ויש לכם חדר קטן, תוכלו לבחור ברמקולים קטנים יותר ובפחות עוצמה. [ ראו כאן טלוויזיה 120 אינץ – בפחות מ-20 אלף ש”ח ]


סרטים או מוזיקה? מה אתם מעדיפים?

כשאתם מוסיפים רמקולים, סאבוופר ורסיבר אל מערכת סאונד הביתית שלכם, כל צפייה בטלוויזיה שלכם תהפוך בין רגע לסוחפת יותר. אך היתרונות גם לא מסתיימים רק בטלוויזיה שלכם. כשתוסיפו רמקולים לחדר שלכם, המוזיקה שלכם תישמע טוב יותר מאי פעם.
כשאתם בוחרים את מערכת הסראונד שלכם, חשוב שתזכרו שדרישות השמע של מוזיקה שונות למדי מאשר פסקולים של סרטים. בפסקולים תמצאו לרוב את כל סוגי האודיו, כולל דיאלוגים, מוזיקה ואפקטים קוליים. רצועות הבס עמוקות ועשוי להיות להן אפקט סוחף של Booming, בעוד שרצועות הקול פחות חודרות ולרוב מגיעות מערוץ הרמקול המרכזי. כשהאפקטים הקוליים מתפזרים בין הרמקולים שלכם, אתם מרגישים שהם מגיעים אליכם מכל הכיוונים וחווים את האפקט במלוא העוצמה. לכן, רסיברים לקולנוע ביתי, הידועים גם כרסיברים A/V, מגיעים עם מספר ערוצים שמחלקים את השמע בין הרמקולים המתאימים, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

אם אתם בעיקר בקטע של מוזיקה…

לעומת זאת, מוזיקה מתחלקת בין שני ערוצים. לכן, רסיברים סטריאו הם מערכות בעלות שני ערוצים. הרסיבר של הקולנוע הביתי שלכם מבצע את אותה הפעולה על ידי שימוש בשני ערוצים כדי לשלוח את המוזיקה האהובה עליכם לרמקולים, כאשר רמקול שמאל וימין הקדמיים הם החשובים ביותר. הסאבוופר שמגיע עם הרמקולים מוסיף בהירות ועומק לשמע שלכם, ולא רק מכות גדולות של בס ותו לא.
אם הקולנוע הביתי שלכם מיועד להאזנה למוזיקה, תרצו לדאוג ששני הרמקולים הראשיים שלכם יהיו באיכות הגבוהה ביותר שניתן.

אם אתם בעיקר בקטע של סרטים…

אם אתם יודעים שהקולנוע הביתי שלכם ישמש אתכם בעיקר לצפייה בסרטים, תרצו לדאוג שהסאבוופר שתבחרו יוכל להשיג עבורכם את האפקטים העמוקים האלה בבסים. כמו כן, כדאי לבחור רמקול מעולה בערוץ האמצעי, שיהיה מסוגל לשלוח את השמע של הדיבורים בצורה חדה, ברורה ובאופן שיתאים בשלמות לשאר הרמקולים שלכם.

רסיברים לקולנוע ביתי מעניקים לכם את הטוב משני העולמות

סביר להניח שאתם תשתמשו בקולנוע הביתי שלכם גם לסרטים וגם למוזיקה, כך שהפתרון הפשוט ביותר הוא להשיג את המערכת המאוזנת והאיכותית ביותר בהתאם לתקציב שלכם כמובן. חלק מהאסוופרים מקלים על הבחירה כי הם מגיעים עם שני מצבים – מוזיקה וסרטים. באמצעות המצבים האלה, הם מתאימים את הבסים לאפשרות שבחרתם. [ ראו כאן מבצעים על רסיברים החדשים ביותר ]
כדאי גם לזכור שהרסיברים של היום מפצים אוטומטית על עקומות האיזון שונות עבור מוזיקה וסרטים כאחד. כאשר תבחרו את מצב הסראונד המתאים, הם יתאימו את השמע בהתאם.

כמה ערוצים אתם צריכים?
השלב הבא בבחירת רכיבי הקולנוע הביתי שלך הוא להחליט כמה ערוצים תצטרכו. מספר הערוצים שתבחרו תלוי בכמה רמקולים תרצו לחבר. ניתן לבצע את הבחירה הזו לפי גודל החדר שלכם.
מערכות קולנוע ביתי מבוססות רסיבר קיימות במגוון ערוצים. הגדלים הנפוצים ביותר הם 5.1, 7.1 ו-9.1. הספרה הראשונה היא כמות הרמקולים במערכת, כאשר הספרה השנייה מייצגת את מספר הסאבוופרים.

[ ראו כאן רסיברים המומלצים ביותר ל- 2022 ]

מהי ההצבה הטובה ביותר לרמקולים לסראונד?

לרוב מערכות הסראונד עבור חדרים קטנים עד בינוניים יש 5.1 ערוצים, עם חמישה רמקולים וסאבוופר אחד. בחדרים גדולים יותר, מערכות 7.1 או 9.1 או 9.2, עם תשעה רמקולים ושני סאב-וופרים, יעשו עבודה טובה יותר. כדי למקם תשעה רמקולים ברחבי החדר שלכם, בדרך כלל תציבו 5 בחזית סביב הטלוויזיה עם 2 בשמאל, 2 בימין ואחד במרכז. שאר הרמקולים ימוקמו כך ש-2 יהיו בצד החדר ו-2 בחלקו האחורי.

מערכת הסראונד Dolby Atmos לוקחת את זה לשלב הבא, כאשר היא עשויה להגיע עם 5.1.2, 6.1, 7.1.4, או 9.1.4. הספרה הנוספת מייצגת רמקולי תקרה, כך שלמערכת Dolby Atnos 7.1.4 למשל יש 7 רמקולי קרקע, סאבוופר אחד ו-4 רמקולי תקרה. מערכת Dolby Atmos תעניק לכם את חווית הסאונד הסוחפת ביותר, ותוכלו למצוא את טכנולוגיית Dolby Atmos גם במערכות סראונד של קולנוע ביתי וגם ברמקולים בודדים. אתם תרגישו שהסאונד מגיע אליכם מכל הכיוונים.
הרעיון הבסיסי של מערכות קולנוע ביתי הוא שככל שיש יותר רמקולים, כך איכות הצליל תהיה טובה יותר. ככל שהאיכות הצליל טובה יותר, כך תוכלו ליהנות יותר מסרטים ומוזיקה בבית.

קולנוע ביתי בקופסה או רכיבים בודדים?

כעת, כשאתם יודעים כמה ערוצים תרצו ומה גודל החדר שלכם, הגיע הזמן לבחון את הרכיבים הנפרדים שמרכיבים את הקולנוע הביתי שלכם. אם אתם מחפשים להתחבר מהר ולהתחיל לנגן, ייתכן שיהיה לכם קל ונוח יותר לבחור בקולנוע ביתי בקופסה ולא ברכיבים בודדים.
קולנוע ביתי בקופסה הוא מערכת שלמה עם רסיבר ורמקולים המיועדים לעבוד יחד. קל מאוד להתקין אותה מכיוון שכל רמקול מיועד להשתמש בערוץ מסוים אליו הוא מוגדר. הרמקולים הקדמיים הימניים והשמאליים מיועדים להיות העוצמתיים ביותר, מכיוון שרוב השמע מגיע מהם, הרמקולים המרכזיים אחראיים על הדיבורים והרמקולים האחוריים יהיו קצת יותר קטנים מהקדמיים.
במקום לבחור במערכת של קולנוע ביתי בקופסה, תוכלו גם לבחור את הרכיבים שלכם בנפרד. לשתי האפשרויות יש יתרונות וחסרונות. עם מערכת קולנוע ביתי בקופסה, קל יותר להכניס את הקולנוע הביתה. פשוט בוחרים איזה קולנוע ביתי בקופסה רוצים והכול מוכן.

 

מצד שני, כשהקולנוע שלכם מגיע ארוז בקופסה, הכול מגיע כמו שזה – בערכה. אם נתפסתם על איזה רסיבר של מותג מסוים, לא תוכלו לבחור את הרסיבר שאתם רוצים בנפרד.
למען האמת, לא קשה מדי לקנות רכיבים נפרדים לקולנוע הביתי שלכם. כל מה שתצטרכו לבחור זה את הרסיבר ואת הרמקולים. לרוב, רמקולים בוחרים לפי העדפה וטעם אישיים. מה שנשמע לכם טוב עשוי להישמע אחרת לחלוטין למישהו אחר. ולהפך כמובן. כשאתם בוחרים רמקולים, חשוב לוודא שההספק של הרסיבר שאתם בוחרים תואם לקיבולת של הרמקולים.

אלחוטי או חוטי

בדרך כלל, קל למדי להחליט האם לבחור בכבלים או באלחוטי. הדילמה העיקרית שלכם תהיה האם קשה למקם או להסתיר את הכבלים שמתחברים לקולנוע הביתי שלכם.
יש אנשים שבוחרים ב-מערכת סאונד אלחוטית, מכיוון שההתקנה מאוד פשוטה ונקייה. בנוסף, מערכת אלחוטית מאפשרת לכם להזיז את הרמקולים בקלות ממקום למקום, כך שאם תרצו להשתמש בהם במרפסת תוכלו פשוט להרים אותם ולקחת אותם לשם.


מה שכן, חשוב לזכור שרמקול נחשב “אלחוטי” כאשר הוא לא זקוק לחוטים כדי להתחבר לרסיבר שלכם. הם עדיין מתחברים לחשמל מכיוון שרובם לא פועלים על סוללות. היתרון הוא שלא תצטרכו לחבר כמה מטרים של כבל לרסיבר וזה כבר מעניק לכם הרבה יותר גמישות. דבר נוסף שכדאי לזכור בבחירת רמקולים אלחוטיים הוא שרק חלק מהם יעבדו כמו שצריך במערכת סראונד מאוזנת. Bose למשל היא חברה שמייצרת מערכות רמקולים אלחוטיות.

יש גם כמה יתרונות של מערכת רמקולים קווית. למערכת רמקולים קווית יש בדרך כלל איכות צליל טובה יותר מכיוון שהיא מתחברת ישירות לרסיבר ולא מוגבלת לרוחב פס מסוים. בנוסף, יש מגוון רחב יותר של רמקולים לבחירה וסביר יותר שתמצאו רמקולים חזקים וצלולים שבאמת קולעים לטעם שלכם.

רסיברים A/V

רסיבר ה-A/V שלך הוא הלב של הקולנוע הביתי שלכם. הוא מתאם בין כל הרכיבים במערכת שלכם וקובע באיזה מקור נעשה שימוש. לאחר מכן הוא שולח את המידע למכשירי ההשמעה שלכם, כלומר הטלוויזיה והרמקולים שלכם.
רסיבר ה-A/V הוא רכיב שכיף לבחור, פשוט כי יש כל כך הרבה תכונות נהדרות לבחור מהן. אתם יכולים לכתוב רסיבר בשורת החיפוש, או למצוא אותו בתפריט הקטגוריות, ולסנן את התוצאות לפי ההעדפה שלכם.

כמות וסוגי חיבורים
כמה מכשירים שמתחברים ל-HDMI אתם מתכוונים להפעיל? רסיברים רבים מגיעים עם חיבורים אופטיים, HDMI וחיבורים אחרים, כך שאתם יכולים לחבר כל מה שעולה על רוחכם, מהטלוויזיה שלכם, דרך קונסולת משחקים ועד סטרימרים וממירים. אתם יכולים להשתמש ברסיבר שלכם כדי לעבור בקלות בין המכשירים השונים, אז הקפידו לבחור באחד שיכול להתמודד עם כל מה שיש לכם. אתם יכולים לבחור ברסיבר עם 4-10 חיבורי HDMI.

טכנולוגיית סראונד סאונד

אם אתם רוצים Dolby Atmos או DTS:X, אתם יכולים לבחור ברסיבר שמגיע עם הטכנולוגיה הזו מובנית. תכונה חשובה נוספת שאולי תרצו לקבל מהרסיבר שלכם היא כניסת “פונו” ייעודית. הכניסה הזו מספקת איכות צליל טובה יותר מאשר שבבי מחשב או מעגלים משולבים ומאפשרת דינמיקה, עומק שדה ופרטי צליל משופרים. גם אם אין לך פונוגרף לחבר לרסיבר שלכם, זו תכונה טובה גם עבור מכשירים אלקטרוניים אחרים.

Pass-through

בהתאם למה שיתחבר לרסיבר שלכם, ייתכן שתרצו לבחור ב-Pass-through עבור תלת מימד, HDMI, 4K אולטרה HD או 8K אולטרה HD.

אפליקציות וקישוריות

רוצים שהרסיבר שלכם יריץ אפליקציות כמו ספוטיפיי או להשתמש ב-Google Cast ו-Apple Airplay? אתם יכולים למצוא מגוון רסיברים עם האופציות האלה מובנות, כשחלק גדול מהם יאפשרו לכם גם לשמוע רדיו.
בנוסף, ישנם רסיברים שנשלטים באמצעות אפליקציה, כך שאתם יכולים להתאים אישית את ההגדרות שלכם או לבחור תכנים הישר מהטלפון.

תכונות חכמות

אם אתם מסתמכים על הסייען הקולי שלכם כדי לשלוט במכשירים בבית החכם שלכם, סביר להניח שתרצו לבדוק רסיברים עם שליטה קולית מובנית.

רמקולים

אחד מהרכיבים החשובים ביותר במערכת הקולנוע הביתי שלכם הוא כמובן הרמקולים שלכם.
הגורם החשוב ביותר בבחירת רמקולים הוא לוודא שהם מתאימים להספק של הרסיבר שתבחרו. גם איכות השמע היא גורם משמעותי, ואם אין לכם אפשרות לקפוץ לחנות ולשמוע בעצמכם לפני הרכישה, כדאי שתסתכלו טוב טוב בדירוגים הכלליים של כל אחד מהם ותקבעו על פי התכונות השונות.
עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון בבחירת רמקולים הוא המותג. מותגים רבים מציעים מגוון סוגי רמקולים באיכות גבוהה, ביניהם Bose, Polk Audio ו-Klark&Helmer.
רוב היצרנים האלה מייצרים רמקולים המיועדים במיוחד לכל אחד מהערוצים השונים של מערכת סראונד. תוכלו למצוא רמקולים שונים שישמשו כרמקולים המרכזיים, האחוריים, הקדמיים והצידיים. כך, קל לבחור מערכת של רמקולים שפועלים מצוין אחד עם השני.

אם אתם ממש בעניין של מוזיקה, תצטרכו לדאוג שהרמקול השמאלי והימני שלכם הם מערכת רמקולים שלמה שיכולה גם לעמוד בזכות עצמה. אם אתם הולכים על פתרון של קולנוע ביתי בקופסה, בחרו מראש אילו רמקולים אתם מתכוונים לשלב בהתאם לרסיבר שלכם.

תכונות נוספות במערכת הקולנוע הביתי שלכם

מערכות קולנוע ביתיות מגיעות גם עם תכונות נוספות שעשויות להיות שימושיות עבורכם. חלק מהרמקולים מגיעים עם הגדרות כיול אוטומטיות כך שקל להתקין אותם ולשכלל את הסאונד שלהם. בנוסף, תוכלו לבחור ברסיבר ורמקולים עם יכולת Multi-room, שתאפשר לכם להשתמש ברסיבר A/V כדי לשדר שמע לחדרים אחרים בבית.

מקרן קול מול מערכת סראונד

כיסינו את נושא בחירת מערכת קולנוע ביתית מכל הכיוונים, אבל אם יש לכם חדר קטן עד בינוני, יש לכם עוד אופציה כדי להגביר את הסאונד של הטלוויזיה שלכם. מקרן קול הוא מערכת רמקולים שכוללת הכול בחבילה אחת ויושבת בצורה מסודרת מתחת לטלוויזיה שלכם. מקרני קול מגיעים עם 2, 3, 5, 7 או 9 רמקולים מובנים, כאשר חלקם גם מצרפים סאבוופר שממש משלים את מערכת השמע שלכם.


אם אתם פחות בעניין של למלא את החדר שלכם ברמקולים בודדים ואתם רוצים פתרון מהיר וקל, ייתכן שתעדיפו לבחור במקרן קול על פני מערכת סראונד שלמה. מקרני קול יכולים להיות אלחוטיים, כאשר לחלקם יש חיבורים למספר מכשירים כולל קונסולות משחקים, וניתן לשלוטו בהם באמצעות שלט רחוק, וויפי, Bluetooth או בשליטה קולית.

קנו את מערכת הקולנוע הביתית שלכם במרכז הסאונד.

מערכת קולנוע ביתית או מערכת סאונד לסלון מאפשרת לך ליהנות באמת מכל צפייה ומכל האזנה. ממוזיקה, דרך סרטים ועד לסדרות טלוויזיה ולפלייליסטים האהובים עליכם, אתם פשוט תעופו על איך הקולנוע הביתי הופך את הכול לסוחף ומרגש יותר.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !