מרכז הסאונד | יבואני מקרנים חכמים לבית ולעסק – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד מתמחה בייבוא מקרנים חכמים לקולנוע ביתי ולמצגות, של מבחר המותגים המובילים בעולם  |   (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

 

בזכות מקרנים חכמים מסוימים, קל יותר (וזול יותר) לבנות קולנוע ביתי וליהנות מהבית מתכנים דיגיטליים למיניהם. תכונות כמו בהירות מתקדמת, שמע ואיכות תמונה עוזרים לשדרג את חווית הקולנוע הביתי. בכתבה שלפניכם נמליץ על שלושה מקרנים ביתיים מבית XGIMI, שיעניקו לכם חווית בידור אידיאלית מהבית.

 

מבוא

בעבר, צפייה בסרט הייתה כרוכה בטיול בבתי הקולנוע בערב. כיום, בתי הקולנוע מגיעים אלינו הביתה בצורה של חדרי קולנוע ביתי – בזכות מקרנים ביתיים. צפייה בסרטים וסדרות על גבי מסך גדול ורחב היא פשוט הרגשה אחרת, כשאנחנו יכולים להעריך הרבה יותר את הצבעים והפרטים שעל המסך.
קולנוע ביתי אידיאלי הוא מקור ההנאה האולטימטיבי. התצוגה הרחבה יחד עם איכות התמונה של המקרנים של היום יסחפו אתכם, כשאיכות השמע תדאג שלא תפספסו ולו רגע אחד. מעבר למראה ולשמע, מקרנים ביתיים חכמים הם מקור מושלם לתכני בידור.

חלק מהמקרנים הביתיים החכמים כוללים תכונות מיוחדות כמו פוקוס אוטומטי ויישור מסך חכם, לצד מגוון אפשרויות סטרימינג (Android TV, כניסת USB, Bluetooth ו-WiFi, כניסת HDMI, WiFi) שיקלו עליכם בבניית הקולנוע הביתי שלכם. ההתקנה, יישור המסך והצפייה בתוכן עצמו עלולים להיות מאתגרים לפעמים.

מקרן ביתי חכם לקולנוע ביתי מעלים את הבעיות האלה. חברות כמו XGIMI או חברת OPTOMA מייצרות מקרנים שמגיעים עם טכנולוגיה חכמה להתאמת מסך (ISA), המקלה רבות על ההתקנה עבור המשתמשים. כאשר המקרן שלכם מיישר אוטומטית את התצוגה שלו על גבי המסך וממקד את התמונה מבלי שתצטרכו להתערב בתהליך, תוכלו להיות בטוחים שחסכתם זמן רב וכאבי ראש. מאחר שלחלק מנורות ה-LED והלייזר יש תוחלת חיים של למעלה מ-30,000 שעות, מקרן חכם חוסך לכם כסף לטווח ארוך.

בידור ביתי לא נגמר בצפייה בסרטים עם המשפחה. תוכלו ליהנות ממיטב הסדרות, שידורי הספורט, סרטוני היוטיוב ומשחקי הווידיאו על גבי מסך ענק ורחב. מקרן חכם מעניק לכם חבילה שכוללת הכול (שמע, רזולוציה ותכני בידור מובנים), שמעניקים לכם גישה לתכנים האהובים עליכם בכל עת. מקרני XGIMI פועלים על ממשק Android TV, המאפשר לכם לגשת לאלפי אפליקציות סטרימינג.

בנוסף, חלק מהמקרנים מגיעים עם טכנולוגיית פיצוי תנועה (MEMC) המבטלת טשטושים בסצנות מהירות, כך שלא תפספסו דבר שקורה על המסך שלכם. עם שמע באיכות גבוהה, תצוגה ברורה וחדה, ממשק לתכני בידור ותמיכה במשחקי וידיאו, מקרן ביתי חכם הוא המכשיר האולטימטיבי לבידור ביתי.
כל מה שצריך כדי לבנות קולנוע ביתי

כל מה שצריך כדי לבנות קולנוע ביתי

מקרן ביתי תצטרכו מכשיר עם רזולוציות תצוגה מצוינות – 1080p או 4K יספיקו, ומקרן להטלה קרובה או להטלה רחוקה. בנוסף, תצטרכו מסך גדול (או קיר לבן) שתוכלו להקרין עליו.
קולנוע ביתי טיפוסי דורש מקום. לכן, מומלץ לבנות את הקולנוע הביתי שלכם בחדר מרווח יחסית ואם אפשר, מבודד משאר הבית. כמו כן, תרצו שסידור הישיבה יהיה נוח, הרי אף אחד לא רוצה להיות רחוק מהמסך הגדול או קרוב אליו מדי. אם תחשבו על זה רגע, באולם קולנוע רגיל, השורה הראשונה לא ממש קרובה למסך, ועדיין, הרוב מנסים להימנע ממנה. כך גם לגבי השורות האחרונות.

המרכיבים החשובים ביותר של חדר קולנוע ביתי הם מקרן עם יכולות תצוגה נהדרות, חדר גדול יחסית וסידור ישיבה שדומה לזה של אולם קולנוע.

תכונות שכדאי לחפש כשקונים מקרן ביתי

להלן רשימה של התכונות החשובות ביותר שיש לקחת בחשבון כשרוכשים מקרן לקולנוע ביתי:

● רזולוציה: לא משנה כמה הסרט טוב ואיכותי, תוכלו ליהנות ממנו רק אם תצפו בו ברזולוציה מרשימה באמת. מקרן עם רזולוציית 4K יהיה הבחירה האידיאלית לחדר הקולנוע הביתי שלכם. רזולוציית 1080p גם תספק את הסחורה, אבל ברגע שתרדו נמוך מזה, זה כבר לא יספיק.
● בהירות (ANSI לומן): תצוגות כהות יותר עלולות ללכת לאיבוד במקרים של הפרעות מהאור הטבעי, כך שבהירות של מעל 2000 ANSI לומן היא אידיאלית אם תהיה לכם האפשרות להשתמש במקרן בכל שעה ביום.
● משפרי איכות תמונה: עם HDR10, המקרן יכול להפיק תמונות עם יחסי ניגודיות גבוהים ועומק תמונה יוצא דופן. אלה יעניקו לכם תצוגה נאמנה יותר למציאות. MEMC (קצב רענון של 60Hz) היא טכנולוגיה חדשנית נוספת המספקת טשטוש תמונה ושיעורי עכבה ממש נמוכים, כדי לשמור על חדות התמונה וצלילותה גם בשיא האקשן.
● איכות שמע HiFi: שום דבר לא יכול לנצח סאונד טוב. לכן, תצטרכו מקרן עם איכות שמע מצוינת ומגוון אפשרויות שמע. עם זאת, אם יש לכם דרישות גבוהות לאיכות השמע ואינכם מרוצים עם השמע המובנה, תוכלו להוסיף רמקולים חיצוניים.
● תכני בידור מובנים: מקרנים שפועלים על ממשק Android TV יעניקו לכם את מלוא החוויה שאתם מחפשים. תוכלול לגשת לאפליקציות הסטרימינג שאתם אוהבים ולצפות באיזה תוכן שתרצו ישירות מהמקרן עצמו.
● התקנה קלה: מקרנים חכמים של XGIMI מגיעים עם טכנולוגיה חכמה להתאמה למסך, הכוללת פוקוס אוטומטי, תיקון קיסטון אוטומטי, יישור מסך אוטומטי והימנעות ממכשולים. תיקון קיסטון ויישור מסך מתרחשים באופן אוטומטי בתוך שניות ספורות, ללא התערבות המשתמש, כך שתהליך ההתקנה קל ומהיר במיוחד.
● מגוון כניסות: מקרן חכם צריך לאפשר לכם לחבר איזה מכשיר שרק תרצו עם מגוון כניסות ואפשרויות כמו USB, HDMI, LAN, שמע, Bluetooth ועוד.

המלצות למקרנים חכמים

אם אתם מחפשים מקרן ביתי חכם, תוכלו לראות כאן את דירוג מקרני אנדרואיד המומלצים ביותר 2024. או הדירוג הכללי של מקרנים מומלצים המקיף ביותר.

 

סיכום

מקרנים חכמים הם המקור האידיאלי לבידור ביתי, עם טכנולוגיות ותכונות חדשניות שיחסכו לכם זמן, כסף וכאבי ראש כאשר אתם בונים את הקולנוע הביתי שלכם. בדומה לטלוויזיות חכמות, הם פועלים על Android TV וחוסכים לכם זמן התקנה בעזרת תכונות כמו יישור מסך חכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !