גיטרה קלאסית Belmonti XP 39 – סקירת מוצר

גיטרה קלאסית ה XP 39 היא גיטרה קלאסית אלגנטית ויוצאת דופן בגודל מלא. דגם זה מסמל את המפגש בין מודרניזציה ובין עיצוב מסורתי. הגיטרה הקלאסית הזו היא עבודת יד מלאה של חברת Belmonti. (לחץ כאן לרכישת הגיטרה)

הדגם מתהדר בסוגי עץ שונים ואיכותיים. עץ סיסם הודי בגב ובצידי הגיטרה, הוא כולל טריז מייפל בוהק ובולט. עץ הסיסם ידוע כעץ המעניק צליל עמוק ומלא. לוחית האצבעות חלקה באופן מרשים ומאפשרת להחליק את היד ללא כל מאמץ בתנועה. חלקה העליון של הלוחית עשוי אשוח מודרני עם סריג המסוגל לעמוד תחת שעות שעות נגינה ללא כל מפגע באיכות הכלי.  צוואר הגיטרה מגיע עם גימור סאטן ואורך סולם סטנדרטי. צבעה של הגיטרה והעיצוב החיצוני שלה אינו מיוחד, ומזכיר את העיצוב המסורתי הספרדי. כיוון שגודל הגיטרה הוא גודל מלא (4/4), הדגם מתאים לגילאי 15 ומעלה. 

לחץ כאן ל: קטלוג ומחירון גיטרות קלאסיות הזול בישראל  |  קטלוג ומחירון גיטרות אקוסטיות הזול בישראל

מפרט טכני

יצרן – Belmonti

גודל הגיטרה – 39″  (4/4)

מס’ מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – עץ שכבתי  | צבע – נטורל

מומלץ לטווח גילאים – 15 ומעלה

יתרונות הגיטרה

 

  • עיצוב – העיצוב של דגם XP 39 כלפי חוץ נראה כמו עוד גיטרה רגילה, אבל העיצוב מקנה לנו הקלה משמעותית בזמן נגינה. כל פרט ופרט בעיצוב הכלי מדויק ונועד כדי להקל על הגנן ולגרום לו הנאה מלאה וריכוז בזמן הנגינה. 
  • רמות מגוונות – בעיקרון, אנו ממליצים לנגנים מתחילים ומתקדמים להשתמש בגיטרה הזו, אך היא גם יכולה להתאים לנגנים מקצועיים, אבל לא על במות כיוון שגיטרה זו אינה מוגברת. הגיטרה הזו אף פעם לא משעממת, ורוב הנגנים שהתחילו לנגן עליה לא רצו לעבור לגיטרה הבאה.
  • עמידות – העמידות של הדגם הזה מתקשר באופן ישיר לעיצוב. הבחירה בסוגי העצים הספציפיים האלה, ובמיתרים מסוימים הוא הסיבה לכך שהגיטרה כל כך עמידה. כמובן, על הנגן גם כן לשמור על אחזקת הגיטרה, להחליף מיתרים פעם בחצי שנה, לשמור במקום מוצל ומקורר, לשמור את הגיטרה בכיסוי וכן הלאה…
  • רכישה – את הגיטרה הקלאסית הזאת תוכלו למצוא בין היתר ברשת חנויות הסאונד וההגברה “מרכז הסאונד”. היתרון ברכישה דרך רשת זו הוא שמלבד למחיר הגון ושלל אנשי מקצוע שיענו לכם על כל שאלה, אתם גם מקבלים 12 שיעורי גיטרה מתנה עם רכישת הגיטרה.
  • מחיר – אנחנו יודעים, אתם בטח עוברים שורה שורה ורואים את היתרונות הרבים שיש לגיטרה, ולאט לאט המספרים בראש שלכם עולים. אמנם מדובר על גיטרה קלאסית ספרדית ואיכותית, אבל הסירו דאגה מליבכם, הגיטרה הזו נגישה לכל אדם ואדם. במקור, הגיטרה נועדה על ידי חברת Belmonti לנגנים מתחילים, ולכן המחיר שלה הוא רק כ 450 שקלים. 

 

מסקנות

חברת Belmonti היא לא מבין החברות הראשונות שעולות לכם בראש כאשר אתם מדברים על גיטרות קלאסיות, היא נחשבת לחברה מוכרת. עם זאת, דגם זה הוא מבין הדגמים הנמכרים ביותר בחנויות הסאונד וההגברה הישראליות. החברה פונה בעיקר לנגנים מתחילים ומתקדמים. לפני שאתם מגיעים לחנות לרכוש את הגיטרה הראשונה שלכם, אנחנו כמובן ממליצים לכם לעשות סקר קצרצר, לשאול את המורה שלכם ולהגיע למקום מקצועי שיכול להחתים את הבחירה שלכם. דגם זה תמיד יעלה מבין ההמלצות של המכרים שלכם, החיסרון היחיד של הדגם בא לידי ביטוי בגודל שלו. אם אתם מתחת לגיל 15 הדגם פחות מתאים לכם. וכמו כן, יש כאלה שמעדיפים את הגיטרות קלאסיות הקטנות יותר (לדוגמא הגיטרה הזו). בכל מקרה, זה דגם ששווה להתעכב עליו ולבדוק אותו.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !