גנרטורים ביתיים להפסקות חשמל – במחירים הזולים בישראל !!! 

חברת מרכז הסאונד משווקת מגוון גדול של גנרטורים מושתקים וגנרטורים סולאריים, מהמותגים המובילים בעולם (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

ניתן ליצור קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

 

כיצד להתכונן להפסקות חשמל בחורף עם מערכת גיבוי חשמל לבית?

הקיץ והחורף מביאים איתם מצבי קיצון שעלולים לפגוע בשנאים ולנתק קווי תמסורת. כתוצאה מכך, בתים רבים ואפילו שכונות שלמות סובלים מהפסקות חשמל, שיכולות להימשך גם מספר שעות.
אלא שאתם לא חייבים לשבת ולפחד מהפסקת החשמל הבאה. בדיוק בשביל זה, יש גנרטור מושתק לבית וכן גנרטורים סולאריים ניידים שיכולים להשאיר את האורות דולקים, את הציוד הרפואי פועל, את הכלים פועלים ועוד. אז בואו נבין כיצד אנרגיה סולארית יכולה להשאיר את האורות דולקים במהלך הפסקת החשמל הבאה, אנו נתמקד במדריך הזה בגנרטורים חשמליים סולארים.


מדוע גנרטור סולארי נייד מספק חשמל גיבוי

לפני שנגיע לאופן שבו גנרטור סולארי נייד יכול לעזור לכם להתכונן לסופות בחורף, ראשית צריך להבין כיצד פועלת מערכת אחסון סולארית. גנרטור סולארי נייד מורכב בדרך כלל מארבעה רכיבים עיקריים: בקר טעינה, לוחות סולאריים ניידים, סוללה סולרית ואינוורטר.
לוחות סולאריים ניידים אוספים את אור השמש על פני השטח שלהם ומשתמשים בו כדי לייצר חשמל. לכן, עליכם לוודא שהלוחות הסולאריים שלכם מוצבים במקום שמקבל מספיק אור שמש ושאין לו חסימות בדרך. האנרגיה החשמלית המופקת מהלוחות הסולאריים היא DC.

גורמים רבים יכולים לחסום את העברת האור ללוחות הסולאריים ובכך לגרום לתנודות בתפוקת הלוחות הסולאריים. המתח והזרם המשתנים עלולים לפגוע בסוללה ובחלקים חשמליים אחרים של מערכת הגנרטור הסולארי. בקר הטעינה מווסת את המתח שמגיע מהלוחות הסולאריים ומונע תנודות מתח ברכיבי המערכת.
בנוסף, הוא מונע טעינת יתר של הסוללה ופריקת יתר ובכך מאריך את חיי הסוללה הסולארית שלכם. הסוללה הסולארית אוגרת את תפוקת החשמל המגיעה מהלוחות הסולאריים ומאפשרת לכם להשתמש בה בכל פעם שיעלה הצורך.

לבסוף, יש את האינורטר. תפקידו העיקרי של האינוורטר הוא להמיר תפוקת DC ל-AC ולהפך. למה בכלל צריך להמיר DC ל-AC? ובכן, רוב המכשירים ומוצרי החשמל בבית שלנו נועד לפעול על מתח AC בלבד.
בדרך כלל, לגנרטור סולארי יש חיבורים רבים, כולל USB C, USB A, שקעי AC, יציאות מצת ושקעי DC. כל עוד קיבולת הגנרטור שלכם יכולה לתמוך בו, היא תעניק לכם את החופש להפעיל מספר מכשירים בו זמנית.
כיצד להכין את הבית למזג אוויר קיצוני עם גנרטור סולארי נייד

סופה בחורף, למשל, עלולה להיות הרסנית ביותר ולהוביל לסיבוכים רבים הדורשים פתרון חשמל. אבל כפי שאנחנו כבר יודעים, חשמל הוא אחד הדברים הראשונים שמתנתקים בתנאי מזג אוויר קיצוניים.
גנרטור סולארי נייד מוכן לפעולה יכול להיות הצלה של ממש במצבים כאלה, עבורכם ועבור הבית.

הנה כמה דרכים שבהן ניתן להשתמש בגנראטור סולארי נייד כדי לעבור את החורף או את הקיץ:

הקפידו שהבית יישאר יבש

אחד הדברים הגרועים ביותר בסופות בחורף הוא הצפות. הסיבה לכך היא שסופות קשות מלוות בגשמים כבדים, שעלולים להוביל להצטברות מהירה של מים ברחובות בקצב גבוה ממה שמערכת הניקוז מסוגלת להתמודד.
מי הגשמים עלולים גם להתחיל לחלחל אל תוך הבית שלכם דרך הגג ולהוביל להצפות ממש בתוך הבית. בנוסף, הרוחות המהירות מסוגלות לקרוע את קווי המים בבית, מה שרק יעזור להצפה להימשך ולהתגבר.
בשורה התחתונה, סערה קשה עלולה לגרום לנזקי מים בבית ובחפצים שבו, מה שיכול להוביל גם להיווצרות של עובש ולהחלשת המבנה של הבית. עם גנרטור סולארי נייד, תוכלו להפעיל שואבי אבק ומשאבות, כדי לשאוב מים מהאזורים המוצפים בבית ולאחר מכן לייבש אותם.
כך תוכלו למזער נזקי מים בבית, למנוע הוצאות על תיקונים והחלפות ולהפחית מצבי אי נוחות שנגרמים כתוצאה מעובש בבית.

שמרו על החום בחלל

בגלל שינויי האקלים בעולם, החורף בארץ הולך ונהיה לא צפוי משנה לשנה. מבול כבד עם רוחות חזקות עלולות להפוך את חלל המגורים שלכם לסיוט אמיתי אם אין לכם תנור חימום פעיל שעוטף לכם את הבית.
אבל עם הפסקת חשמל מתמשכת באזור שלכם, מה אפשר לעשות? למרבה המזל, גנרטורים סולאריים ניידים נמצאים כאן כדי לעזור לכם. גנרטור סולארי עם קיבולת גבוהה, כמו של Bluetti למשל, מסוגל להפעיל את תנור החימום שלכם ובכך לאפשר לכם לחמם את הבית וליהנות מחלל פנימי נעים שאפשר לחיות בו.

מכיוון שאתם יכולים להפעיל את הגנרטור הסולארי הנייד שלכם גם בלי הלוחות הסולאריים, לא תצטרכו בכלל לדאוג שייגמר החשמל. כאמור, הקפידו להציב את הלוחות הסולאריים שלכם במיקום עם כמה שיותר אור שמש וכמה שפחות הפרעות. כל עוד הלוחות שלכם מקבלים מספיק אור מהשמש, הם יפיקו חשמל גם במהלך חודשי החורף.

 

שמירה על המזון

בהפסקת חשמל, גם המקרר והמקפיא שלכם יפסיקו לעבוד. למרות שרוב המקררים והמקפיאים של היום יכולים לשמור על הקור שלהם למשך 24-36 שעות, הפסקת חשמל ארוכה תקלקל את כל המזון והשתייה שיש לכם במקרר.
הבעיה חמורה עוד יותר כשמרוב הצפות אתם לא יכולים להתרחק מהבית ולכן גם לא ללכת למכולת או לסופר לקנות מצרכים חדשים. במצב כזה, תצטרכו לשמור יותר מתמיד על האוכל שכבר יש לכם בבית ואם הוא יתקלקל, תמצאו את עצמכם בבעיה רצינית.
עם גנרטור סולארי נייד לא תצטרכו לדאוג שהמזון יתקלקל. תוכלו להשתמש במערכת חשמל הגיבוי שלכם כדי להפעיל את המקרר והמקפיא ולשמור על המזון לאורך הפסקת החשמל.

מקלחת חמה

כל בית בישראל נהנה מדוד שמש או דוד חשמל לחימום המים למקלחת. אלא שבחורף, השמש חלשה והסיכוי להפסקות חשמל גבוה, כך שהדוד לעתים פחות אפקטיבי ואתם עלולים להיתקע בלי מים חמים למקלחת. מיותר לציין כמה חשובה מקלחת חמה בימים קרים.
גנרטור סולארי נייד, ששומר על אספקת החשמל בבית גם במקרה של הפסקת חשמל, יאפשר לדוד שלכם לפעול ולחמם את המים כך שתוכלו ליהנות ממקלחת חמימה ונעימה גם בתנאי המזג האוויר הקשים ביותר.

 

חיבור לעולם

כשהחשמל נופל, האינטרנט נופל יחד איתו משום שהראוטר והמכשירים זקוקים לחשמל כדי לפעול. חוסר גישה לאינטרנט היא יותר מטרד מאשר בעיה חמורה לרוב האנשים, אך ילדים ירגישו אחרת וכך גם אנשים שעובדים מהבית.
אחת הדרישות הבודדות של עבודה מהבית היא חיבור יציב לאינטרנט, כדי שניתן יהיה לתקשר עם המעסיק ושאר העובדים, לקבל מידע ולשתף, להשתתף בפגישות ועוד מגוון סיבות. כמובן שללא חשמל לא תוכלו להפעיל את המחשב שלכם והסוללה של המחשב הנייד שלכם לא תחזיק יותר מכמה שעות בודדות. המשמעות היא שלא תוכלו לעבוד ולעמוד בלוחות הזמנים של הפרויקטים והמשימות שלכם.
כשהאינטרנט נעלם, אתם מאבדים את החיבור לעולם שמחוץ לבית. כלומר, לא תוכלו להתעדכן לגבי נזקים שנגרמו ממזג האוויר, לדעת מה הרשויות עושות כדי לטפל בבעיה, לקבל זמן משוער להחזרת החשמל לרשת ולדעת אילו מסלולים בטוחים לנסיעה.
למרבה המזל, גנרטור סולארי נייד הוא פתרון מושלם גם לכך. תוכלו להשתמש במערכת כדי להפעיל את האינטרנט ואת המחשב שלכם. כך תוכלו להישאר מחוברים לעולם ולעבוד גם בזמן הפסקת חשמל.

טעינת טלפונים

ללא חשמל, לא תוכלו לטעון את הטלפונים שלכם, מה שעלול להפוך לבעיה רצינית. הטלפונים שלכם הם הדרך היחידה לפנות לרשויות הרלוונטיות אם תצטרכו עזרה דחופה, כמו סיוע רפואי.
עם גנרטור סולארי תוכלו לשמור על הטעינה של הטלפונים הסלולאריים בבית שלכם ועל מכשירי חשמל אחרים, כך שתמיד תהיה לכם גישה לעולם בחוץ.

שמירה על בטיחות הבית

אחד החסרונות השקטים והמאיימים ביותר של הפסקת חשמל הוא נטרול מערכת האבטחה בבית – האזעקה, המצלמות וכו’. רוב מערכות האבטחה של היום דורשות אינטרנט וחשמל כדי לפעול כראוי. סביר להניח שלמערכת האבטחה שלכם יש מקור חשמל גיבוי ייעודי למצבים כאלה, אך לרוב הם לא מחזיקים מעמד לאורך הפסקת חשמל ממושכת.
כשמערכת האבטחה שלכם במצב לא מקוון הבית שלכם נהיה חשוף לפריצות, בעיקר כשאתם לא בבית. אלא שעם גנרטור סולארי נייד מערכת האבטחה שלכם תישאר מקוונת ומחוברת במשך כל הזמן שהחשמל נופל. כך, המערכת שלכם יכולה לעזור לשמור על הרכוש והבית שלכם מפני פורצים במהלך הפסקות חשמל.


שאלות נפוצות

האם גנרטור סולארי נייד יכול לספק חשמל לבית?
גנרטור סולארי עם קיבולת גבוהה ודירוג הספק של 2000 ואט-שעות ומעלה אמור להיות מסוגל להפעיל את כל הבית שלכם למשך שעתיים או יותר, בהתאם לגודל הגנרטור. עם זאת, על ידי הורדת העומס בבית, ניתן להאריך את משך הגיבוי.

האם גנרטור סולארי יכול להפעיל מקרר?
גנרטור סולארי יכול להפעיל מקרר, כל עוד צריכת החשמל של המקרר שלכם אינה עולה על הקיבולת של הגנרטור הסולארי הנייד שלכם.

האם גנרטור סולארי עובד בלילה?
אמנם לא ניתן לטעון גנרטור סולארי בלילה משום שהוא שואב את האנרגיה שלו מאור השמש, ניתן להשתמש באנרגיה שכבר מאוחסנת בגנרטור גם לאחר השקיעה. במילים אחרות – כן, גנרטור סולארי עובד גם בלילה.

מחשבות אחרונות

אם אורח החיים שלכם תלוי בכך שהחשמל יפעל באין מפריע – שווה מאוד להשקיע בגנרטור סולארי נייד. ם. הגנרטורים מגיעים עם אחריות ואפשר לסמוך עליהם שיהיו שם בשבילכם בהפסקת החשמל הבאה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !