כאשר אתם מחפשים ערכת קריוקי או בידורית, אתם למעשה נדרשים לפנות אל חברות המתמחות בכל סוגי הבידוריות או הערכות. כיצד ניתן להתאים את ערכת המוסיקה לכל אדם אחר? יש בידוריות בסיסיות ויש זולות יותר. אם תשאלו את טובי המקצוע, הם יעידו כי בידורית איכותית במיוחד מיועדת למשקיענים אך לא רק. כל אחד יכול לפצוח בשירה ולהפוך מסיבה פשוטה לייחודית ביותר. לפני שרוכשים ערכת מוסיקה, רצוי להבין מה אותו רמקול כולל.
מה זה בידורית
בידורית היא מערכת הגברה לכל דבר. היא רמקול בודד המפיץ צלילים ומעניק מסיבת קריוקי מושלמת. מוצר הגברה נוח המאפשר הגברה איכותית ואספקת חשמל על פי כל הכללים. למי מתאימה בידורית? היא מתאימה לשימוש ביתי אך לא רק. המון בתי ספר משתמשים בבידורית הן לאירועי קריוקי קטנים והן לאירועים של השמעת מוזיקת רקע. יש לא מעט אנשים המפיקים אירועים קטנים כאירועי ליצנות, קסמים ועוד המשתמשים באותן בידוריות. יש חיבורים של cd כונן של די וי די וכמובן מוסיקה רוויה מאותו דיסק קון קי. בדרך כלל אפשר להשיג את הבידורית עם שלט ייחודי והוא מסייע לשליטה מרחק על כל הפעולות של המכשיר.
מה מכילה בידורית
בכדי לוודא כי ערכת הקריוקי אכן מכילה את כל השאר, חשוב לברור כי היא כוללת סוללה מתאימה, מיקסר מובנה ואפקט נכון לשירה בכל השלבים ובכל המצבים. יש גם עניין של חיבור לנשיאה קלה הן על הגוף או הן על נקודה נוחה אחרת. בין שאר הדברים מדברים גם על מיקרופונים מתאימים. חשוב לדבר ולהגיד כי המחיר משתנה על פי כל התווספות של אלמנטים משתנים. משקל בידורית, סאונד מתאים, הפעלה על פי אינצ’ים נכונים – גדולים וקטנים בהתאם לכמות האנשים שיהיו במקום. סאונד נכון וכמובן הפעלה פשוטה. האחסון של המוצר לא פחות חשוב וגם אותו יש לקחת בחשבון. מה שייחודי במוצר קשור בעיקר בשימוש נוח מבלי להסתבך עם כבלים, ניתוק או חיבור. כמו בכל דבר, חשוב לדעת מה אתם בעצם מחפשים, האם אתם מדברים על בידורית רגילה או נטענת? יש בידורית עם מיקרופון אלחוטי יחיד ויש שבאה עם כמה מיקרופונים. מה פועל זמנית ומה לא? האם זה מגיע עם נוחות של הפעלה או הנעה?חשוב לחפש מוצר עם משקל נמוך. אחר מה אתם בעצם מחפשים? האם מדברים על רמקול מוגבר או ציוד שלם של קריוקי? חשוב להשיג ייעוץ נכון ולוודא כי אתם בוחרים את המוצר הנכון מתוך מגוון של מוצרים בעלי סאונד שונה ותקציב שונה.
להכיר את החסרונות מקרוב- ערכת מוסיקה
1. סוללה, זו המילה הראשונה שיהיה עליכם להתייחס אליה. הסוללה איננה ברת חיים, היא מסתיימת לאחר שמונה או חמש שעות. כאן יהיה עליכם לחפש מוצר עם תנאי אחריות נאותים.
2. חשוב להקפיד על שימוש נכון ולשמר את חיי הסוללה על כל המשתמע מכך.
3. אם בכל זאת החלטתם לרכוש ערכת קריוקי, כבו את המכשיר בגמר שימוש ואל תבצעו הטענה רצופה. תדרשו להביא את הסוללה למצב של ריקנות מוחלטת אחת לכמה זמן. חשוב להקפיד ולהטעין גם אם אין שימוש בסוללה על פי כל הוראות היצרן המובאות.
4. על אף ולמרות שהיצרן מורה על זמן סוללה, חשוב שזה ישתנה בהתאם לשימוש והמיקום של האירוע. כמה אנשים עומדים להשתמש במכשיר? זה קשור גם לוותק הסוללה וכמובן להחלשות הסוללה מזמן לזמן. אלו הם למעשה דברים שיש לשים אליהם לב לפני שמסיקים מסקנות באשר לרכישת המכשיר הטוב ביותר.
5. חשוב לקנות רק במקום עם מוניטין ושם. כאמור, יבואנים מוכרים עם מסוגלות של שירות אמין ומקצועי כאחד. חשוב לציין כי קיימות לא מעט בידוריות אשר עובדות על סוללה והן לא מחוברות לחשמל, אז אם יש לכם רעיון של חיבור לחשמל, אולי כדי שתתאימו בידורית שיש בה גם סוללה לחשמל בנוסף.
6. אם המכשיר מחובר אל ידית וגלגלים, חשוב שלא לגרור את המכשיר במשטחים שיפגמו באיכות שלו. הנזק הוא הדבר האחרון אותו תרצו בפועל.
7. קחו בחשבון שלא כל מקום יתאים למכשיר אותו תרכשו ומכאן שתדרשו להתאים את המכשיר לנסיבות האירוע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !