השכרת ציוד קריוקי מביאה איתה חשיבות גדולה של כמה וכמה מרכיבים שלעיתים נשכחים בדרך ליצירת האירוע המתאים. מסיבה כזו או אחרת תדרוש מכם מכשירים מתאימים אך לא רק. מה תואם לצרכים של המסיבה אותה אתם עומדים להפיק? האם להיטי אם טי וי אכן מתאימים לכל אחד? סגנון השירים לא פחות חשוב והוא חייב להיות בהתאמה לכל השאר. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא בחירת המוסיקה ושם למעשה מדברים על גודל ההנאה מהמסיבה. לטוב או לרע, למוסיקה יש ערך מוסף הגבוה ביותר לצד עוד כמה וכמה דברים הקשורים בבחירת הציוד. איכות מכשירים לצד בחירת כל האיכויות של האירוע. אז מה עושים וכיצד בוחרים?
בחירה של רפרטואר
אם התחלנו לדבר על רפרטואר, בואו ונתקדם הלאה ונדבר על איכות השירים. איזה שירים צריך בפועל? אם תדעו את מטרת המסיבה ואת סוג האנשים יהיה לכם קל יותר להתקדם הלאה. בחירת השירים הינה מעל לכל, אם תבחרו שירים שאינם מתאימים על פי הכרת חתך הקהל שלכם, אתם בהחלט עלולים להימצא בבעיה. בחירת השירים והתאמתם חשובה ביותר להשגת מסיבה של פעם אחת בחיים.
רמקולים והתאמתם לאירוע
שלב הבא מתייחס לרמקולים מתאימים העלולים להעיב על איכות המוסיקה. כמות וסגנון שירים כבר אמרנו? אם אתם בעניין של השכרת רמקולים ואיכות של מוסיקה, חשוב לבחור רמקולים בהתאם. איזה סוג רמקולים מתאים? ראשית סמנו את מיקום האירוע ואת גודלו. מקום גדול יותר ידרוש מן הסתם יותר מרמקול אחד וכד’. הספק הוואט מתייחס לכמות האנשים במקום. כך גם סגנון החלל בו יתקיים האירוע- מרכיב שאין לפסוח עליו. בין אם מתכננים לעשות מסיבה במקום סגור או פתוח, חשוב לתת את הדעת לסוגי הרעשים ולערוך את האירוע על פי כללי סוגי הרעשים בשני המקומות על פי כמות האנשים המדויקת. כך גם אקוסטיקה של המקום שהרי איכות סאונד נקבעת גם על ידי כך.
קריוקי בשיטה עצמאית
חשוב לבחור את הגדלים והסגנונות במקום בעל מוניטין ושם. מה יתאים לכם בצורה מדויקת להשלמת האירוע? אם תבחרו את הציוד הנכון, ייתכן ולא יידרש לכם לחפש איש מקצוע שיעביר את האירוע בזכות בחירה נכונה של ציוד. יש לא מעט מפעילי קריוקי ומאידך, יש לא מעט אנשים שמוותרים על כך בעקבות עלויות יקרות יותר. מה יכול להוזיל את שירותי הקריוקי שלכם? איך ניתן להפעיל את הקריוקי בצורה קלה יותר? השכרת הציוד ומערכות השמע תעניק לכם פעילות מהנה וחסכונית יותר כאשר בוחרים ציוד שיוכל לשמש אתכם יותר מפעם אחת. העניין של לחסוך לא מעט כסף הינה פשוט לבחור היטב את הציוד המתאים על פי כמות האנשים המשתתפים והמיקום של המסיבה. מכונה טובה או בידורית ללא מנחה, תוכל להעניק את השירותים אך ורק אם היא אכן מתאימה למה שהצגנו בפועל. אז מה אתם בוחרים? עם או בלי איש מקצוע?
קריוקי עם או בלי מנחה?
אם החלטתם שאתם מעדיפים מסיבת קריוקי בלי מנחה, הכול טוב ויפה ומאידך, מה על היכולת שלכם ללמוד את המכשיר שאתם אמורים לתפעל? חשוב להיזהר מבחירות זולות מדי, הן עלולות לעלות לכם יקר. בכדי למנוע תקלות, יידרש מכם לעשות כמה וכמה דברים. אל תתבססו רק על כלי נגינה אחד המתחבר לרמקול, זה מזמן שלא מספיק ובפרט כשיש המון אנשים מוזמנים למקום המסיבה. תמיד חשוב להיערך לתוכנית ב’ למקרה שמשהו חלילה ישתבש. אלו תוספות אתם מתכוונים להוסיף? מה יכול לגרום להבדל הקטן? זה לא משנה אם מדברים על אירוע קטן או גדול ועל מסיבה עם המון או מעט משתתפים. מה שהכי חשוב הוא גם הדברים שמרכיבים את כל שאר מסביב. יש לבחור גופים שיכולים להעניק את כל הצרכים בעת הארגון ולא רק בהיבט של ציוד קריוקי אלא שאר המרכיבים שיכולים להפוך את המסיבה שלכם למושלמת בכל זמן ובכל עת. וודאו כי מערכת ההגברה אותה בחרתם אכן מסונכרנת על כל השאר. האם יהיה לכם מענה טלפוני בכל עת? שירות הינו מעל לכל וגם כאן זה יהווה לכם פרמטר חשוב לבחינת הדברים מחדש – הכול בכדי שהציוד שבחרתם אכן יספק את המענה לשעות הקרובות של המסיבה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !