ערכת קריוקי בזול
כבר הרבה מאוד זמן אתם חושקים בערכת קריוקי שתשמח אתכם ואת החברים, אך אתם לא מעוניינים בהוצאה כספית גדולה ומחפשים לקנות ערכת קריוקי ניידת בזול. למרות שיהיו כאלה שיחשבו אחרת, לא מדובר משימה בלתי אפשרית. שוק הקריוקי מוצף ביצרנים רבים של ערכות והמחירים נעים על סקלת מחירים שמציעה גם מחירים נוחים וזולים. מאמר זה יציג לפניכם את כל הפרטים הדרושים לכם טרם רכישת ערכת הקריוקי, כמו כן תקבלו מידע שימושי על שוק היד שנייה ממנו רבים נוטים לחשוש. כל המידע לו אתם זקוקים נמצא כאן, החל ממה צריך לחפש, איך וכמה.

מה כוללת ערכת קריוקי?
ערכת קריוקי בסיסית כוללת: שני מיקרופונים וכבלים מתאימים, רמקול, 2-3 DVD לקריוקי וחיבור USB. מעבר לכך, ישנן ערכות מתוחכמות יותר הכוללות מיקרופונים אלחוטיים, מיקסרים בהם ניתן ליצור אפקטים שונים בזמן השירה, סטנדים למיקרופונים וכדומה. כאשר מעוניינים בערכת קריוקי בזול חשוב להכיר את הערכות השונות והמחירים הצמודים להן.

רכישה בזול
אז כיצד מצליחים להשיג ערכת קריוקי בזול? ראשית חשוב להבין כי המונח “בזול” הוא כמובן יחסי לתקציב הכספי שאתם מוכנים להציב ולערכה בה אתם מעוניינים. כפי שכבר נאמר, ישנה ערכה בסיסית וישנן ערכות משודרגות, המגיעות עם תוספות שהופכות את מסיבת הקריוקי לחוויה מהנה יותר. דרך טובה להבטיח כי רכשתם לעצמכם ערכת קריוקי בזול היא לערוך סקר שוק בין בתי העסק השונים, כך שתקבלו השוואת מחירים רחבה ותמונה מקיפה על סוגי הערכות הקיימות והמחירים שלהם. לאחר הסקר שתערכו תוכלו לדעת איזו ערכה מתאימה לכם בתקציב בו אתם מעוניינים. דרך נוספת להשיג רכישה זולה היא על ידי פנייה לשוק היד שנייה, בו מוצאים מחירים הרבה יותר נוחים.

לא מתפשרים על איכות
כאשר מדברים על מחיר חשוב גם לדבר על איכות. רכישת ערכת קריוקי בזול אין משמעותה רכישה לא איכותית. גם אם מדובר בשוק היד שנייה. לאחר שערכתם את סקר השוק הדרוש ומצאתם ערכה העומדת בתקציב הנדרש לכם, בדקו את דגם הערכה, מי היצרן, מה איכותם של המיקרופונים והרמקולים שמכילה הערכה, אפילו אם מדובר בערכה בסיסית גם שם נדרשת בדיקה מקיפה של איכות הערכה. אם בחרתם לרכוש ערכה מסוג של בידורית קריוקי, בדקו כי אין בערכה המיועדת למכירה שום תקלות. מוכרים רציניים יקפידו לציין את כל מרכיבי הערכה יחד עם סיבת המכירה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !