איך ניתן להפוך מסיבת קריוקי לנכונה עבור כולם? בטרם תרכשו ציוד קריוקי מתאים, חשוב לדעת מה פירושה של המילה. קריוקי ביפנית משמעו תזמורת ריקה. פלייבק מתנגן וכולם שרים תחתיו. ליווי מוזיקלי בלתי רגיל. הצלחתו של ערב קריוקי נמדדת בכמה וכמה פרמטרים. זה בא לידי ביטוי בציוד ומסתיים בבחירת רפרטואר שירים המוגן ברישיון ועל פי בחירה אישית. איך להפיק מסיבת קריוקי? כל הפרטים במאמר שלפניכם.
בחירת ציוד נפרד או בידורית
בידורית היא למעשה רמקול שיש בו הכול. היא מכילה ערכת קריוקי שלמה של רמקול מוגבר עם זוג מיקרופונים המצוותים לערכה. כמו כן, מכילה הערכה מיקסר מובנה ויכולות חיבור אל כבל יו אס בי, די וי די או אפילו מכשיר טלפון נייד. במידה ואתם מתכננים לבצע מסיבת קריוקי בבית, תוכלו להיעזר בבידורית ומאידך, יהיה חשוב לבחור אותה על פי הוואט המתאים- דהיינו העוצמה. כמה אנשים תכלול המסיבה? וואטים דהיינו עוצמות של רמקולים מתייחסים לעניין של כמות האנשים. חישוב וואט 1 הינו אדם אחד ומכאן שבידורית עם 30 וואט תתאים למסיבה של 30 אנשים וכן הלאה. פרמטר נוסף בבחירת הבידורית הניידת קשורה גם בעניין סוללה בעלת הטענה של 5-8 שעות. כך יהיה ניתן לנצל שימושה במקומות בהם לא תהיה נקודת חשמל זמינה.
מקרן וערכת קריוקי נפרדת
בחירת ערכת קריוקי תדרוש מכם בחירה של כל החלקים בנפרד. רמקולים נפרדים, מיקרופונים אלחוטיים מותאמים אשר יספקו שירה לבאי המסיבה, יעניקו מענה למנחה וישמשו גם גיבוי למקרה של תקלות. המיקסר שבו למעשה ימצאו כל המרכיבים של האפקטים הם החלק הלא פחות חשוב. גם אם מדובר באנשים שלא נולדו זמרים, באמצעות בחירת מיקסר נכון, יהיה ניתן לייצר איכות שירה מקצועית. ערוצי המיקסר יהיו אף הם קשורים לכמות האנשים במסיבה. מרכיב לא פחות חשוב הינו המקרן המותאם לכל החיבורים – אחד כזה שניתן לנייד ממקום למקום בקלות רבה. המשך הדברים מתייחסים לעניין של בחירת הרפרטואר המתאים. הידעתם? שימוש במוסיקה ללא רישיון עלולה לסבך אתכם ולעצור לכם את פרץ השירה באמצע. מכאן שחשוב לבחור רפרטואר המותאם למסיבה שלכם ובו זמנית רפרטואר המורשה על פי רישיון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !