אם אתם בעניין של מסיבה קטנה או גדולה, רצוי לדעת איך בוחרים ציוד הגברה. מסיבת קריוקי או ציוד קריוקי להשכרה. בחירה של ציוד תדרוש מכם תשומת לב ראויה. ראשית נדבר על מגברים, על ההבדלים בין בידוריות ומה יהיה עדיף לרכישה על פני כל שאר הדברים? איזה ציוד נחשב ציוד נכון לבחירה? אספנו עבורכם כמה נקודות חשובות בדרך לבחירת ציוד ההגברה המותאם ביותר להשלמת המשימה.
מגבר ועוצמות נכונות – כיצד לבחור?
על המגבר רצוי לדבר בצורה מעמיקה. עוצמתו הרצויה, גודלו והתייחסות לחלל בו הוא מופעל, הינם נקודות שרצוי שלא לפסוח עליהם. מה סוג האירוע? האם אנשים בוחרים לדבר יותר מלשיר? מה גודל המקום? כמה אנשים יהיו במסיבה? כמו כן, במסגרת בחירת המגבר המתאים, רצוי לברור חללים גדולים או קטנים יתר על המידה וחישובי וואט על פי אדם אחד המדבר או כמות גדולה שרוצה לשיר בו זמנית. כל אלו הם למעשה פרמטרים שיסייעו לברור היטב את המגבר הרצוי לכם. יש אנשים אשר יעדיפו לבחור בידורית המעניקה את כל האפשריות יחד. הבדלי העלויות קשורים בעיקר באיכות וגם במשקל לרבות כניסות למכשיר. רמקולים שהם בידורית מאכסנים בתוכם את כל המרכיבים ומכאן שהדברים הופכים קלים הן לשימוש והן לאחסון והפעלה. השוק הפתוח מציע בידוריות שהן למעשה ניידות ממקום למקום ואת הסוללה שלהן צריך להטעין מבעוד מועד. הסוללה מחזיקה כ5-8 שעות ויותר. הכול תלוי בעלות שתרצו להשקיע ובגודלה של הבידורית.
רמקול בידורית וכל מה שביניהם
ההבדל בין רמקול לבידורית הינו בכך שרמקול הוא מצב פסיבי המקבל אותות חשמליים ממגבר וכך הופך לצליל. “המרכיבים” שיש לרשותו הינם סליל, קרום ותיבת תהודה. להבדיל מהרמקול, בידורית הינה רמקול אקטיבי לכל דבר והוא נמצא יחד עם המגבר. מכאן אנו מבינים כי אין צורך במכשיר נוסף. יש לא מעט בידוריות המעניקות גם מתקן של מיקסר בילד אין. המיקסר מאפשר חיבור של כמה מקורות השגת הקול. החיבורים הינם למכשיר דיסק, סי די, כאבל יו אס בי ייחודי ואפילו מכשיר נגן.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !