מרכז הסאונד שמח להציג את כל החידושים האחרונים בשוק הקריוקי בארץ. לרשותכם עומד צוות מקצועי ב-4 סניפים של המרכז, בחיפה, ירושלים, רמת גן וראשון לציון.
אתם מוזמנים לבוא ולהתרשם מהציוד, להתנסות בהפעלה, ולקבל את כל המידע והדרכה אישית לפני רכישה או השכרה של ערכות הקריוקי הטובות בארץ במחירים ללא תחרות.
התקנת ערכת קריוקי בבית היא פעולה פשוטה שלאחר שתשתלטו על העניין ותתקינו אותה בפעם הראשונה, תהפכו מיומנים ותוכלו לעשות זאת כל פעם מחדש ללא כל בעיה.
גם אם אינכם בעלי חוש טכני ואתם חוששים מכל הפעלה של ציוד כלשהוא ולבטח של ציוד הגברה, אצלנו במרכז הסאונד תקבלו הדרכה אישית שתהפוך אתכם למפעילים לכל דבר, כך שתוכלו לרכוש או לשכור כל ערכת קריוקי ללא כל בעיה ובביטחון מלא שתצליחו להתקינה לבד בבית, לתפעל אותה, וליהנות מביצועי הערכה כל פעם מחדש באירועים שונים: יום הולדת, מסיבת כיתה או סתם בערב קריוקי מהנה בחברת המשפחה או חברים כרצונכם.
טיפים להתקנת ערכת קריוקי בבית : 1. חשוב לבחור את הציוד לפי המקום אליו הוא מיועד. כלומר: גודל החדר, מטרת הקריוקי, כמות המשתתפים ועוד. לשם כך תוכלו להיכנס לכל חנות סראונד מקצועית ולקבל שירות מקצועי במהלכו תקבלו הסבר על הציוד, ובהתאם לתקציב שלכם תדע איזו ערכת קריוקי הכי כדאית עבורכם. 2. תדירות השימוש – אמנם זה מלהיב להיות בעלים של ערכת קריוקי וגם לדעת להתקין ולהפעיל צאת הציוד בבית, אך חשבו טוב אולי מודבר בשימוש חד פעמי לצורך מסיבה בלבד. חבל שהציוד יישב במחסן, יעלה אבק ולא יהיה בשימוש. אם אתם רואים את עצמכם מרבים להשתמש בציוד, עדיף לקנות, אך במידה והשימוש הוא חד פעמי, אולי עדיף לשכור ערכת קריוקי במקום קנייה. 3. השקיע במה שחשוב – ייתכן ואינכם זקוקים למקרן ומסך שכן יש ברשותכם טלוויזיה גדולה המתחברת בקלות למערכת הסאונד, או ההפך.
הכי טוב שתגיעו מוכנים ותדעו בדיוק מה אתם צריכים – אך גם אם לא, מרכז הסאונד מספק ייעוץ והדרכה מלאה על כל הבידוריות וערכות הקריוקי. אחריות, שיורות והתחייבות למחיר הטוב ביותר בשוק.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !