קריוקי מעניק כמה אפשריות לצאת מהשגרה. לשיר ללא הגבלה. שירים אהובים ומובחרים. ציוד קריוקי למסיבה או ציוד הגברה ותאורה מאפשרים לכולם לערוך מסיבה מושלמת בבית או בכל מקום אחר. עניין הקריוקי מקורו ביפן הרחוקה והוא בילוי נפוץ שהחל את דרכו משם. מקומות רבים עם ציוד משוכלל של מקרן ומקלט לרבות מיקרופונים שהופכים את המסיבה למשהו אחר לגמרי. קריוקי בארץ מנוהל במועדונים אך אפשר גם אחרת. אם תשיגו ציוד הגברה להשכרה או ציוד קריוקי להשכרה, תוכלו לנצח על מסיבה אחרת. מסיבה אחת משלכם.
קריוקי ומסיבה מושלמת
מסיבת יום הולדת או מסיבת משרד, הכול עניין של מטרות. ערב קריוקי איכותי ידרוש מכם מנחה או שאולי תרצו לחסוך את הכסף אך אז תדרשו לשכור שירותי קריוקי או ציוד קריוקי איכותי. אתרי האינטרנט מסייעים בחיפוש אחר ציוד או שירים מותאמים. אם אתם בוחרים ציוד קריוקי, רצוי לבחור ציוד בעל שם ומוניטין. כך גם אחריות של מוצר. ציוד קריוקי יד שנייה ידרוש מכם לעשות סקר שווקים מדויק מכיוון שאם אין לכם הבנה בתחום ההגברה, אתם עלולים להיתקל בבעיות שניתן למנוע אם תבצעו סקר נכון.לצד בחירת הציוד, לא פחות חשוב לברור שירים מותאמים בעלי רישיון. זכויות היוצרים הם חלק חשוב שלרוב שוכחים לקחת בחשבון. בכדי לצור רצף של שירה, חשוב לברור גם נושא זה וכמובן, בחירת מפרט הציוד בצורה הנכונה.
מה כוללת ערכת קריוקי?
ערכת קריוקי תכלול בתוכה רמקולים. (רצוי מוגברים) בין היתר, תכלול הערכה 4 מיקרופונים אלחוטיים. שניים יהוו מקור לשירה, אחד יוענק למנחה הערב ואילו הרביעי יעניק גיבוי למקרה של תקלות שעלולות להתרחש. לצד הציוד הנ”ל חשוב לבחור מקרן מותאם לשעת האירוע לרבות מקלט טלוויזיה או מסך מיוחד. כמו כן, רצוי לבחור מיקסר אשר יעניק ערוצי שירה איכותיים. כאמור, גם אם לא מדובר באמנים מקצועיים, יהיה זה מן הראוי לבחור מיקסר עם איכויות של ריבר או אקו אשר יעניקו נפח רצוי לשירה. בסיכום דבר, כולם תרים אחר העניין של להיות זמרים ולו ליום אחד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !