מרכז הסאונד – יבואני רמקולים מוגברים וציוד הגברה – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת עשרות דגמים של רמקולים מוגברים ממבחר מותגי על , לצד ציוד הגברה מקיף (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן מחירון של: רמקולים מוגברים | מחירון ציוד הגברה מקצועי | מחירון מערכת הגברה RCF ]

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600


 

 

אז אתם מחפשים רמקול מוגבר של חברת RCF. כאן נעזור לך לבחור את רמקול מוגבר RCF 📦 הבא שלכם….

RCF היא חברה איטלקית המוכרת מאוד באזורינו, החברה מייצרת ציוד הגברה בכלל וכמו כן גם רמקולים מוגברים כבר כמה עשורים טובים בהצלחה, ציוד ההגברה של RCF נחשב טוב איכותי ועממי, לחברה יש כמות גדולה של דגמים, כאשר כל סדרה ייעודית לשימוש מסוים.

לאור השאלות הרבות אשר אנו נשאלים, הכנו עבורכם דירוג של דגמי רמקולים מוגברים RCF הפופולאריים ביותר. אין להסיק מכך, שדגמים אחרים אשר אינם מופיעים בדירוג, הם טובים יותר או פחות.

ראו כאן את הדירוג הכללי של: רמקולים מוגברים המומלצים ביותר מכל המותגים.

בנוסף תוכלו להנות בקישור הבא מ: מדריך ציוד הגברה המקיף ביותר שקיים בישראל.

אם אתם מחפשים רמקול מוגבר בלוטוס תוכלו למצוא בקישור הבא: רמקולים מוגברים בלוטוס הטובים ביותר.

1. רמקול מוגבר ART 715-A MK4 RCF

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]

  • רמקול מוגבר 15″ RCF ART 715-A MK4

ניתן לומר בוודאות של 99% כי רמקול מוגבר RCF דגם 715 MK4 הוא הדגם הכי פופלארי בסדרת הרמקולים של חברת RCF, ולכן הוא הגיע למקום ה-1 והמכובד בדירוג.

✅‌ רמקול מוגבר RCF דגם ה-ART 715-A MK4 הוא רמקול 2 way עם אלמנט וופר בגודל “15, והוא אחד מסדרת ART 7 הידועה מבית המותג המוצלח RCF אשר מייצרת רמקולים מוגברים מעולים . הרמקול בנוי ועשוי לשימוש במגוון אפשרויות כחלק ממערכת הגברה ניידת לאירועים, כמו גם להתקנות קבועות במועדונים, אולמות תיאטרון, ומרכזי בידור ומוזיקה.

✅‌ רמקול מוגבר RCF ה-ART 715-A MK4 מייצר הספק נקי של 700W (פיק של 1400W) בזכות המגבר Class-D אשר אחראי לחלוקת אנרגיה ליניארית בין זוג האלמנטים – 15″ LF Driver, ו-1″ HF Compression Driver, ומספק יכולת מקסימלית של 130db על פני טווח תדרים רחב של 45Hz-20kHz, לרמקול מוגבר RCF  יכולת פיזור סאונד של 90 מעלות לרוחב על 60 מעלות לגובה. יחידת ה-DSP (מעבד אותות דיגיטלי) המתקדמת מספקת EQ דינמי, וקרוסאובר ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף כדי לוודא פאנץ׳ וסאונד מדוייק גם בעוצמות גבוהות.

✅‌ רמקול ART 715-A MK4 של המותג RCF פשוט וקל במיוחד לתפעול, ומכיל בגב הרמקול כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי, מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line, ונורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter יחד עם מתג On /Off ראשי בגב הרמקול, כמו גם יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף.

✅‌ כמו יתר הרמקולים מסדרת ART 7 מבית RCF – גם ה-ART 715-A MK4 מעוצב בשילוב מנצח של סטייל ופונקציונליות. הרכב התיבה והעיצוב הטרפזי מאפשרים מיקום יציב כמוניטור במה, , בשילוב עם ידיות נשיאה בצדדי הרמקול ומשקל סביר יחסית.

✅‌ ה- ART 715-A MK4 נפוץ ושימושי מאוד בחברות העוסקות בתחום השכרת ציוד הגברה לאירועים.

 

  • מפרט טכני של רמקול מוגבר RCF MK4 ART 715-A

דגם: 715-A
עוצמה: 750 וואט
אלמנט (וופ’ר): 15 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR
כניסת USB: אין
משקל: 19.5 ק”ג
מאפיינים יחודיים: רמקול מקצועי עם סאונד 
וצליל נקי ברמה גבוהה.

✅‌ מאפיינים עיקריים בקצרה:

רמקול מוגבר RCF בקוטר 15″ להגברה ניידת, הופעות, והתקנות קבע
הספק מקסימלי של 1400W ממגבר Class-D
זוג אלמנטים איכותיים מסוג – 1×15″ LF Driver / 1×1″ HF Compression Driver
מידות (ס״מ): גובה 70.8 x רוחב 43.7 x עומק 38.9 / 19.6 ק״ג
יחידת DSP מתקדמת מספקת EQ דינמי, קרוסאובר מדויק ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף
מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line
נורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter
כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי
יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף
תיבה בעיצוב טרפזי מאפשרת מיקום יציב כמוניטור במה
ידיות אחיזה נוחות בצדדים ומשקל נמוך יחסית

 


2. רמקול מוגבר ART 710-A MK4 RCF

אל המקום השני בדירוג הגיע רמקול מוגבר RCF דגם 710 MK4 והוא  אחד מהדגמים המבוקשים בסדרת הרמקולים של חברת RCF, בשל גודלו הקטן יחסית, לצד עוצמה מצויינת ואיכות טובה מאוד.

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]

 

  • עוד נתונים על רמקול מוגבר 10″ RCF ART 710-A MK4

✅‌ רמקול מוגבר RCF מדגם ה-ART 710-A MK4 הוא רמקול פעיל\אקטיבי 2 way עם אלמנט וופר בקוטר “10, והוא אחד מסדרת ART 7 הידועה מבית המותג המוצלח RCF אשר מציגים רמקולים מוגברים מעולים . הרמקול בנוי ומתוכנן לשימוש במגוון אפשרויות כחלק ממערכת הגברה ניידת לאירועים, כמו גם להתקנות קבועות במועדונים, הגברה לאירועים קטנים, אולמות תיאטרון, ומרכזי בידור ומוזיקה.

✅‌ רמקול מוגבר RCF ה-ART 710-A MK4 מייצר הספק נקי של 500W (פיק של 1400W) בזכות המגבר Class-D שאחראי לחלוקת אנרגיה ליניארית בין זוג האלמנטים – 10″ LF Driver, ו-1″ HF Compression Driver, ומספק יכולת מקסימלית של 129db על פני טווח תדרים רחב של 45Hz-20kHz, לרמקול יכולת פיזור סאונד של 90 מעלות לרוחב על 60 מעלות לגובה. יחידת ה-DSP (מעבד אותות דיגיטלי) המתקדמת מספקת EQ דינמי, וקרוסאובר ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף כדי לוודא פאנץ׳ וסאונד מדוייק גם בעוצמות גבוהות.

✅‌ הרמקול המוגבר RCF  מדגם ה- ART 710-A MK4 של חבררת RCF פשוט וקל במיוחד לתפעול, ומכיל בגב הרמקול כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי, מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line, ונורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter יחד עם מתג On /Off ראשי בגב הרמקול, כמו גם יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף.

✅‌ כמו יתר הרמקולים מסדרת ART 7 מבית RCF – גם ה-ART 710-A MK4 מעוצב בשילוב מנצח של סטייל ופונקציונליות. הרכב התיבה והעיצוב הטרפזי מאפשרים מיקום יציב כמוניטור במה, , בשילוב עם ידיות נשיאה בצדדי הרמקול ומשקל סביר יחסית.

 

  • מפרט טכני של רמקול מוגבר MK4 ART 710-A של RCF

רמקול מוגבר עם סאונד וצליל נקי ברמה גבוהה ביותר.

דגם: 710-A
עוצמה: 500 וואט
אלמנט (וופ’ר): 10 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR
כניסת USB: אין
משקל: 14.5 ק”ג
מאפיינים יחודיים: רמקול מקצועי עם סאונד 
וצליל נקי ברמה גבוהה.

✅‌ מאפיינים עיקריים בקצרה:

רמקול מוגבר RCF בקוטר 10″ להגברה ניידת, הופעות, והתקנות קבע
הספק מקסימלי של 1400W ממגבר Class-D
זוג אלמנטים איכותיים מסוג – 1×15″ LF Driver / 1×1″ HF Compression Driver
יחידת DSP מתקדמת מספקת EQ דינמי, קרוסאובר מדויק ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף
מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line
נורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter
כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי
יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף
תיבה בעיצוב טרפזי מאפשרת מיקום יציב כמוניטור במה
ידיות אחיזה נוחות בצדדים ומשקל נמוך יחסית

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]


 

3. רמקול מוגבר ART 745-A MK4 RCF

למעשה, רמקול מוגבר RCF 745 MK4 הוא הדגם הכי חזק בסדרת הרמקולים של חברת RCF אך למרות זאת, מה שידרדר אותו אל המקום ה-3 בדירוג הוא מחירו הגבוה, שחוצה את רף ה- 6 אלף ש”ח “ואינו מתאים לכל כיס”

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]

  • מפרט טכני של רמקול מוגבר MK4 ART 745-A של RCF

✅‌ רמקול מוגבר RCF בקוטר 15″ להגברה ניידת, הופעות, והתקנות קבע
✅‌ הספק מקסימלי של 1400W ממגבר Class-D
✅‌ זוג אלמנטים איכותיים מסוג – 1×15″ LF Driver / 1×1″ HF Compression Driver
✅‌ מידות (ס״מ): גובה 70.8 x רוחב 43.7 x עומק 38.9 / 19.6 ק״ג
✅‌ יחידת DSP מתקדמת מספקת EQ דינמי, קרוסאובר מדויק ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף
✅‌ מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line
✅‌ נורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter
✅‌ כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי
✅‌ יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף
✅‌ תיבה בעיצוב טרפזי מאפשרת מיקום יציב כמוניטור במה
✅‌ ידיות אחיזה נוחות בצדדים ומשקל נמוך יחסית

  • עוד נתונים על רמקול מוגבר 15″ RCF ART 745-A MK4

✅‌ רמקול מוגבר RCF  דגם ה-ART 745-A MK4 הוא רמקול 2 way עם אלמנט וופר בקוטר “15, והוא אחד מסדרת ART 7 הידועה מבית המותג המוצלח RCF אשר מציגים רמקולים מוגברים מעולים . הרמקול בנוי ומתוכנן לשימוש במגוון אפשרויות כחלק ממערכת הגברה ניידת לאירועים, כמו גם להתקנות קבועות במועדונים, אולמות תיאטרון, ומרכזי בידור ומוזיקה.

✅‌ רמקול מוגבר RCF ה-ART 745-A MK4 מייצר הספק נקי של 1400W בזכות המגבר Class-D שאחראי לחלוקת אנרגיה ליניארית בין זוג האלמנטים – 15″ LF Driver, ו-1″ HF Compression Driver, ומספק יכולת מקסימלית של 130db על פני טווח תדרים רחב של 45Hz-20kHz, לרמקול מוגבר RCF יכולת פיזור סאונד של 90 מעלות לרוחב על 60 מעלות לגובה. יחידת ה-DSP (מעבד אותות דיגיטלי) המתקדמת מספקת EQ דינמי, וקרוסאובר ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף כדי לוודא פאנץ׳ וסאונד מדוייק גם בעוצמות גבוהות.

✅‌ הרמקול המוגבר ART 745-A MK4 של חבררת RCF פשוט וקל במיוחד לתפעול, ומכיל בגב הרמקול כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי, מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line, ונורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter יחד עם מתג On /Off ראשי בגב הרמקול, כמו גם יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף.

✅‌ כמו יתר הרמקולים מסדרת ART 7 מבית RCF – גם ה-ART 745-A MK4 מעוצב בשילוב מנצח של סטייל ופונקציונליות. הרכב התיבה והעיצוב הטרפזי מאפשרים מיקום יציב כמוניטור במה, , בשילוב עם ידיות נשיאה בצדדי הרמקול ומשקל סביר יחסית.

  • מפרט טכני:

דגם: 745-MK4
עוצמה: 1400 וואט
אלמנט (וופ’ר): 15 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR
כניסת USB: אין
משקל: 19.5 ק”ג
מאפיינים יחודיים: רמקול קל משקל איכותי ומקצועי הכולל תווך תדרים גבוה במיוחד.

 

 


 

4. רמקול מוגבר ART 712-A MK4 RCF

 

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]

 

  • עוד נתונים על רמקול מוגבר 12″ RCF ART 712-A MK4

✅‌ רמקול מוגבר RCF דגם ה-ART 712-A MK4 הוא רמקול 2 way עם אלמנט וופר בקוטר “12, והוא אחד מסדרת ART 7 הידועה מבית המותג המוצלח RCF אשר מציגים רמקולים מוגברים מעולים . הרמקול בנוי ומתוכנן לשימוש במגוון אפשרויות כחלק ממערכת הגברה ניידת לאירועים, כמו גם להתקנות קבועות במועדונים, אולמות תיאטרון, ומרכזי בידור ומוזיקה.

✅‌ רמקול מוגבר RCF ה-ART 712-A MK4 מייצר הספק נקי של 500W (פיק של 1400W) בזכות המגבר Class-D שאחראי לחלוקת אנרגיה ליניארית בין זוג האלמנטים – 12″ LF Driver, ו-1″ HF Compression Driver, ומספק יכולת מקסימלית של 129db על פני טווח תדרים רחב של 45Hz-20kHz, לרמקול מוגבר RCF יכולת פיזור סאונד של 90 מעלות לרוחב על 60 מעלות לגובה. יחידת ה-DSP (מעבד אותות דיגיטלי) המתקדמת מספקת EQ דינמי, וקרוסאובר ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף כדי לוודא פאנץ׳ וסאונד מדוייק גם בעוצמות גבוהות.

✅‌ הרמקול המוגבר ART 712-A MK4 של חבררת RCF פשוט וקל במיוחד לתפעול, ומכיל בגב הרמקול כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי, מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line, ונורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter יחד עם מתג On /Off ראשי בגב הרמקול, כמו גם יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף.

✅‌ כמו יתר הרמקולים מוגברים מסדרת ART 7 מבית RCF – גם ה-ART 712-A MK4 מעוצב בשילוב מנצח של סטייל ופונקציונליות. הרכב התיבה והעיצוב הטרפזי מאפשרים מיקום יציב כמוניטור במה, , בשילוב עם ידיות נשיאה בצדדי הרמקול ומשקל סביר יחסית.

 

  • מפרט טכני של רמקול מוגבר MK4 ART 712-A של RCF

רמקול מוגבר RCF מומלץ עם סאונד וצליל נקי ברמה גבוהה ביותר.

דגם: 712-A
עוצמה: 700 וואט
אלמנט (וופ’ר): 12 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR
כניסת USB: אין
משקל: 14.5 ק”ג
מאפיינים יחודיים: רמקול מקצועי עם סאונד 
וצליל נקי ברמה גבוהה.

✅‌ מאפיינים עיקריים בקצרה:

רמקול מוגבר RCF בקוטר 12″ להגברה ניידת, הופעות, והתקנות קבע
הספק מקסימלי של 1400W ממגבר Class-D
זוג אלמנטים איכותיים מסוג – 1×12″ LF Driver / 1×1″ HF Compression Driver
יחידת DSP מתקדמת מספקת EQ דינמי, קרוסאובר מדויק ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף
מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line
נורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter
כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי
יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף
תיבה בעיצוב טרפזי מאפשרת מיקום יציב כמוניטור במה
ידיות אחיזה נוחות בצדדים ומשקל נמוך יחסית

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]


 

5. רמקול מוגבר ART 915-A RCF

[ לחץ כאן למחירון ולרכישת הרמקול ]

 

  • קצת נתונים על רמקול מוגבר 15″ RCF ART 915-A MK4

✅‌ רמקול מוגבר RCF ה-ART 915-A הוא רמקול 2 way עם אלמנט וופר בקוטר “15, והוא אחד מסדרת ART 7 הידועה מבית המותג המוצלח RCF אשר מציגים רמקולים מוגברים מעולים . הרמקול בנוי ומתוכנן לשימוש במגוון אפשרויות כחלק ממערכת הגברה ניידת לאירועים, כמו גם להתקנות קבועות במועדונים, אולמות תיאטרון, ומרכזי בידור ומוזיקה.

✅‌ רמקול מוגבר RCF ה-ART 915-A מייצר הספק נקי של 700W (פיק של 2100W) בזכות המגבר Class-D שאחראי לחלוקת אנרגיה ליניארית בין זוג האלמנטים – 15″ LF Driver, ו-1″ HF Compression Driver, ומספק יכולת מקסימלית של 131db על פני טווח תדרים רחב של 45Hz-20kHz, לרמקול מוגבר RCF יכולת פיזור סאונד של 90 מעלות לרוחב על 60 מעלות לגובה. יחידת ה-DSP (מעבד אותות דיגיטלי) המתקדמת מספקת EQ דינמי, וקרוסאובר ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף כדי לוודא פאנץ׳ וסאונד מדוייק גם בעוצמות גבוהות.

✅‌ הרמקול המוגבר ART 915-A  של חברת RCF פשוט וקל במיוחד לתפעול, ומכיל בגב הרמקול כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי, מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line, ונורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter יחד עם מתג On /Off ראשי בגב הרמקול, כמו גם יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף.

✅‌ כמו יתר הרמקולים מסדרת ART 9 מבית RCF – גם ה-ART 915-A  מעוצב בשילוב מנצח של סטייל ופונקציונליות. הרכב התיבה והעיצוב הטרפזי מאפשרים מיקום יציב כמוניטור במה, , בשילוב עם ידיות נשיאה בצדדי הרמקול ומשקל סביר יחסית.

✅‌ מאפיינים עיקריים בקצרה:

רמקול מוגבר RCF בקוטר 15″ להגברה ניידת, הופעות, והתקנות קבע
הספק מקסימלי של 2100W ממגבר Class-D
זוג אלמנטים איכותיים מסוג – 1×15″ LF Driver / 1×1″ HF Compression Driver
מידות (ס״מ): גובה 70.8 x רוחב 43.7 x עומק 38.9 / 19.6 ק״ג
יחידת DSP מתקדמת מספקת EQ דינמי, קרוסאובר מדויק ב-1600Hz, ו-Soft Limiter שקוף
מתג Flat / Boost, מתג Input Sensitivity לבחירה בין Mic ל-Line
נורות לחיווי Status, Signal, ו-Limiter
כניסת XLR וכניסת TRS עם כפתור ווליום ראשי
יציאת XLR Link לשרשור רמקול נוסף
תיבה בעיצוב טרפזי מאפשרת מיקום יציב כמוניטור במה
ידיות אחיזה נוחות בצדדים ומשקל נמוך יחסית

 

  • מפרט טכני של רמקול מוגבר ART 915-A של RCF

רמקול מוגבר RCF מומלץ עם סאונד וצליל נקי ברמה גבוהה ביותר.

דגם: 915-A
עוצמה: 2100 וואט PEAK
אלמנט (וופ’ר): 15 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR
כניסת USB: אין
משקל: 19.5 ק”ג
מאפיינים יחודיים: רמקול מקצועי עם סאונד
וצליל נקי ברמה גבוהה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !