מסיבת קריוקי תדרוש מכם לבחור ציוד מתאים אך לא רק. איזה ציוד הגברה ומקרנים עושים את כל ההבדל? האם מדברים על מסיבת קריוקי ביתית או מסיבת קריוקי לעובדים? משמעות המילה קריוקי קשורה בתזמורת ריקה. פלייבק ללא שירה. הזמר הופך לזמר המוכשר ביותר גם אם הוא לא בעוד הליווי המושלם של הקריוקי משנה את כל התמונה. איזה ציוד נדרש בשביל להשלים את המשימה?
ציוד קריוקי מתאים
יש כמה וכמה ציודים שיכולים להעניק מסיבת קריוקי מושלמת. מערכת קריוקי מלאה הכוללת בתוכה מגבר, מיקסר, רמקולים מתאימים וכד’. יש מצבים בהם ציוד קריוקי יבוא לידי ביטוי בחירת בידורית שהיא למעשה רמקול מוגבר או טלוויזיה עם מקרן ומסך ייחודי. בין היתר, מדברים על מיקרופונים אלחוטיים מתאימים, מיקסרים או קונסולה מרכזית לחיבור מתאים וכמובן אפקטים בלתי מתפשרים. את הדיסקים לבחירת השירים אי אפשר לשכוח וכך גם את האתרים המספקים את התוכן המתאים. במידה ומדברים על מסיבת קריוקי במימדים קטנים יותר, תמיד אפשר להשלים את החסר עם ערכה למתחילים כדלקמן.
מה תכולתה של ערכת קריוקי למתחילים או למקום קטן?
ערכת קריוקי למתחילים תדרוש מכם מיקסר קטן עם 2-3 אפקטים כמו אקו, ריבר וכד’. כך גם 2 מיקרופונים קטנים ולא בהכרח אלחוטיים. החיבור הינו חיבור לכל מחשב או די וי די ביתי והעלות מזערית ביחס לערכות קריוקי גדולות יותר. כאמור, חשוב לציין כי ערכה זו תעניק צורך בסיסי ותתאים למיקום קטן או לחילופין למסיבת קריוקי של ילדים.
כיצד ניתן להפיק אירוע קריוקי?
אירוע קריוקי ידרוש מכם לברור רשימת שירים מורשים על פי רישיון. לאחר בחירת הציוד המותאם לא תוכלו שלא לבצע סקר שווקים באשר לבחירת שירים מותאמים. חשוב להכין את השירים מבעוד מועד וכך למעשה לא לצור הפסקות מיותרות בזרם השירה והמסיבה. לצד בחירות אלו, ראוי כי המגבר יהיה בעוצמה המותאמת מראש. כאמור, אם יש לכם 30 איש ויותר, המגבר והוואט של הרמקולים יהיו אף הם בהתאם. יש לקחת בחשבון אקוסטיקה וחלל פתוח או סגור והנה, עוד שנייה, תוכלו ליהנות ממסיבת קריוקי על פי כל הכללים.

.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !