מה אתם יודעים על מסיבת קריוקי ביתית? המילה קריוקי מקורה במשמעות היפנית, כאמור, “תזמורת ריקה”. רעיון של שירה ללא זמרים בדיוק כמו שראיתם באולפן הקלטות. המון אנשים המתיימרים לשיר או מתיימרים להיות זמרים משתמשים בשיטה זו וחוסכים לא מעט עלויות. לצד כל המחלוקות של תולדת הקריוקי עולה כי ממציאו מזה 45 שנה ,הוא היפני דיזוקי אינואאוה. הפיכתם של מסיבות קריוקי ביתיות למוצלחות הניבה פירות גם בשנות השמונים במזרח ודרום מזרח אסיה וכך גם פריסה לאזורים אחרים. אז מה הופך מסיבת קריוקי ביתית למושלמת? מה יידרש מכם לעשות? להלן מידע שימושי באשר לרכישה.

ערבים מושלמים באמצעות ציוד קריוקי
אם פעם היה נחשב הקריוקי למצרך נדיר ויקר, שהרי היום ניתן לצרוך אותו למסיבות ביתיות ולייצר מופע אינטימי מושלם מבלי לצאת את כותלי הבית. ערכת קריוקי ביתית אמורה לכלול בתוכה לפחות שני מיקרופונים, מיקסר עם אפקט שירה וכמובן כבלים מתאימים. בכדי לשים את היד על הבחירות הנכונות, חשוב לפנות לאנשי מקצוע ואף לנסות את המכשיר בזמן אמת. במסגרת בדיקת המפרט, חשוב לראות את הסבר ההרכבה והפירוק. ראוי כי למערכת יהיו שני חיבורים לכל היותר. הכניסות מיועדות למיקסר וגם לנגן. מתג ההפעלה לרוב יימצא בגב המכשיר אך לא בהכרח. רצוי לברור את כפתור הווליום וכך למעשה לבדוק עוצמות על פי חלל החדר שיש לכם בבית. אלו אפקטים תכלול הערכה? האם המיקסר מעניק אפקט שירה לרבות אקו, ריבר ושליטה על המיקרופון האלחוטי? בין היתר, מיותר לציין כי המערכת השלמה תכיל בקרה ראויה גם על המוסיקה עצמה. לצד המבדק, חשוב לבדוק גם את כמות הוואט של המערכת. האם מדובר במערכת בעלת תו תקן ישראלי? כך גם שנות אחריות וכד’.

ציוד קריוקי – טיפים לרכישה
במסגרת רכישת ציוד הקריוקי, חשוב כי תשכלו גם קנייה או השכרה של מקרנים על פי עקרונות תאורת לילה ויום. כמו כן, רפרטואר השירים הינו פרמטר שאין עליו ספק. לרוב, תוכלו להיעזר באתרי אינטרנט המעניקים רפרטואר שלם בתשלום או ללא תשלום – הכול בהתאם לתקציבכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !