איך בוחרים מיקרופון למסיבת קריוקי? גם אנשים שלא נולדו זמרים ירצו להשיג מסיבת קריוקי בלתי נשכחת. כאמור, מסיבת קריוקי תדרוש מכם להשכיר את הציוד המושלם ביותר. לכל רכישה יש את יתרונותיה וחסרונותיה. כך גם כאשר מדברים על יתרונות וחסרונות של מיקרופונים. אז מה עדיף לרכוש למסיבת הקריוקי? מיקרופונים אלחוטיים או קווים?
סוגי מיקרופונים למסיבת קריוקי
כיצד לבחור מיקרופון למסיבת קריוקי? בכדי לדעת איזה מיקרופון מתאים לתפעול. חשוב לבחור מיקרופון שגם קל לנייד ממקום למקום. מיקרופון אלחוטי יהיה נוח יותר לשימוש כאשר החוטים יוותרו מאחור. מיקרופונים אלחוטיים המועברים מאדם לאחד למשנהו ללא דאגה כי החוט יתקע אם בכלל. משדרים עם סוללות שיש להטעין בהתאם וכמובן מקלט מותאם. כל מיקרופון מעניק רמות איכות שונות. יש איכויות בסיסיות ויש בעלי יכולות גבוהות יותר. כאמור, מיקרופונים איכותיים הינם מיקרופונים הרגישים לטווח ותדרים מותאמים ביותר לשימוש שירה נכונה. בכדי לבחור נכון, יש לבחור משדר עם 2 אנטנות לפחות. כך ניתן יהיה להשיג רציפות שידור.
מיקרופון ידני , מדונה או דש?
מיקרופון בא להעניק נוחות, טווח פעולה ואיכות הן בשירה והן בדיבור. חשוב לציין כי איכויות הן על פי העלות או ההשקעה שלכם בפועל. כולם מכירים את המיקרופון הידני. כאמור, מיקרופון מדונה מאפשר שימוש נוח בזכות מערכת המורכבת כקשת על הראש. מיקרופון דש הוא מיקרופון כשמו כן הוא, מוצמד אל הבגד. מיקרופון המדונה מעניק יתרון של הרחקה מהפה וביחס למיקרופון הדש שרעשיו נשמעים תמיד, כאן יהיה ניתן להרחיק את המיקרופון משיעול או נשימות. אם בחרתם לרכוש או להשכיר מיקרופונים אלחוטיים, חשוב להשכירם בכמה תדרים. התדרים אמורים להיות שונים. כך למעשה לא תהינה התנגשויות סאונד ביניהם. חשוב ביותר לבדוק תדרים אשר מתקיימים עם מיקרופונים אחרים. כאמור, מערכת תדרים נוספים יכולה להקל על השמע ולהעניק סאונד נכון גם כשכמה אנשים מפעילים את השירה שלהם על המיקרופון. הרעיון הוא להשיג תוצר שיוכל להעניק לכם איכות גם אם מתקיימים להם כמה וכמה שימושים של ציודי הגברה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !