מרכז הסאונד – כל ציוד ההגברה במקום אחד – רק במרכז הסאונד. ועכשיו שירות השכרת ציוד הגברה משוכלל לאירועים קטנים. השכרה על בסיס יומי, שבועי או חודשי. היכנס לאחד הסניפים עוד היום ונשמח להעמיד לרשותך יועץ הגברה מקצועי.
הגברה איכותית היישר מהיצרנים הטובים בעולם, דגמים חדשים והמחירים הטובים ביותר בשוק לכל סוגי ציוד ההגברה שיש: מגברים, רמקולים, קונסולות, מיקרופונים, מסכים , מקרנים, ציוד תאורה למסיבות, ציוד ווידאו וכל סוגי ההגברה האחרים הקיימים בשוק
אנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר ומציעים מגוון אפשרויות ללקוחות פרטיים וגופים ציבוריים בכל הנוגע להגברת אירועים, מופעים, ערבי תרבות, מסיבות ימי הולדת, חתונות, ערבי קריוקי ועוד.
ציוד לתקליטנים ולכל מי שזקוק לשירותי הגברה חד פעמיים או לכמה ימים בחודש. מחירים זולים, מבצעים והנחות על כל הציוד. היכנסו לאתר ובחרו מתוך מבחר ענק של מוצרי הגברה את המחלקה הרלוונטית עבורכם.
נשמח לענות על כל שאלה ולייעץ לכם לגביי בחירת הציוד, אקוסטיקה של החלל בו אמורה להיות מותקנת ההגברה, תקבלו את כל המידע מצוות מיומן בעל ניסיון רב ותקבלו את המפרט הטכני המדויק ביותררים) לצורך הגברת האירוע שלכם כך שתצמצמו בהוצאות ותקבלו תוצאה טובה יותר מבכל מקום אחר בשל המגוון הרב והיכולת שלנו להתאים לכם את חבילת ההגברה המשתלמת ביותר.
שירות ואחריות ארוכת שנים, ליווי אישי ומקצועי כל הדרך ומתן מענה אישי בסניפים וכן מענה טלפוני עם כל בעיה שצצה בשטח.
מרכז הסאונד מומחים בהשכרת ציוד הגברה לאירועים – מקטן עד גדול , הציוד שלנו ערוך ומותאם במגוון מחלקות הגברה שונות הכוללות את כל הדרוש להגברה מקצועית וסאונד איכותי : מיקרופוני שטח איכותיים , רמקולים מוגברים, מיקרופונים אלחוטיים בעלי קליטה ארוכת טווח, מגברים מתקדמים ועוד – עכשיו במלאי, אספקה מהירה ותנאי תשלום טובים.
לא תמיד חייבים לרכוש ציוד הגברה – מרכז הסאונד מסייע לכל גוף פרטי או ציבורי להיעזר בשירותי הגברה מובחרים ובמחירים נמוכים על ידי השכרה של ציוד הגברה. עכשיו במרכז הסאונד. התקשרו עוד היום או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !