כמה עולה מסיבת קריוקי? איזה ציוד הגברה קיים למסיבת קריוקי? יש לא מעט מאפיינים חשובים ביותר. כמות משתתפים, סוג אירוע, אלו הם רק חלק מהפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים להפיק אירוע עם הציוד המתאים. אז מה יידרש מכם בכדי להשלים את המסיבה? חשוב לצד סוג האירוע וכמות המשתתפים חשוב גם לדעת את המיקום המתאים. אירועי קריוקי מתרחשים כחמש עד שבע שעות ואילו אירועים עסקיים של מסיבת קריוקי יכול להתרחש כמה שעות בודדות. כיצד משלבים כמה אירועים תחת אירוע אחד? להלן כל הפרטים אודות מסיבת קריוקי מושלמת.
איזה ציוד יידרש למסיבת קריוקי?
הציוד היותר פשוט, ידרוש מכם 2 רמקולים מוגברים עם 3 מיקרופונים אלחוטיים. כמו כן, תדרשו להשיג גם מקרן , מסך וחיבור למחשב. במידה ואינכם מבינים בנושא של סאונד, רצוי לוותר על מיקרופונים אלחוטיים ולעבוד עם מיקרופונים רגילים. לרוב, כאשר בוחרים לרכוש ציוד קריוקי מקצועי, רצוי לבדוק כי הוא מגיע יחד עם חוברות שירה ממאגר שלם בעל רישיון. חשוב לציין כי יש שירים שאינם מעוגנים ברישיון ומאידך, חשוב שלא לקחת סיכונים ולבחור שירים שלא רכשתם את רישיונם מבעוד מועד. את הקליפים של הקריוקי ניתן להכין בכוחות עצמכם. יש לא מעט הסברים במדיה אשר מעניקים אפשרויות של בחירת או הפקת קליפים מקוריים בהתאם. כאמור, אתרי האינטרנט רווים במידע של עשה זאת בעצמך, אז אם אתם מפיקים מסיבת קריוקי ביתית, זה בהחלט יספיק ואף יסייע לכם לחסוך בעלויות.
הזמנת מפעילי קריוקי תעניק לי גם מצגת כחלק מהציוד?
רוב המפעילים יוכלו להעניק מצגות לאירועים שלכם. אם תבחרו שלא לתפעל מצגת בעצמכם, בעלות נוספת יוכלו בעלי החברות לעשות זאת עבורכם. חשוב ביותר לסגור פרטים אלו במעמד הזמנת השירות. מפעילי קריוקי מקצועיים מחוברים ישירות אל המחשב ומכאן שאין בעיה לשלב מצגת במסיבת קריוקי. מן הסתם, מחובר המחשב גם למקרן וכך יכולים התכנים לעבור בקלות רבה. כאמור, לצד בחירת הציוד יש לבחור את כל האלמנטים האחרים המשלימים את מסיבת הקריוקי הפרטית שלכם והופכים אותה למוצלחת ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !