השירה מחייה את כולם. רוב האנשים לא יכולים לוותר על כך. איך הופכים שירה לערב מושלם ומוצלח? לא מעט אנשים יכולים להעיד כי מסיבת קריוקי בבית או אפילו בחירת ציוד קריוקי מתאים הינה הבחירה המוצלחת ביותר. כיצד בוחרים? קריוקי מביא איתו את עצמו מזה 58 שנה. הוא קיים בשוק הפתוח מאז ומתמיד ולמעשה מדבר על משהו שכבש את העולם. לצד בחירת רמקולים מוגברים ואפילו מיקרופונים אלחוטיים, בא לידי ביטוי עניין מסיבת הקריוקי על כל המשתמע מכך.
קריוקי- כך זה מתרחש
כאמור, מסיבת קריוקי מתרחשת על פי כמה וכמה כללים. ראשית, מדברים על הזמנת השירים הראויים. אחר כך מדברים על מקצב השיר, סגנון השירה וכמובן שלבי השיר. כאמור, שיר קריוקי אחד או שניים? מה תעדיפו לבחור? שירי הקריוקי מנהלים את כל מסיבת הערב, הם מדברים שיש מקומות סגורים ופתוחים כאחד. רחבת ריקודים המביאה מסיבת קריוקי בלתי נשכחת. כאמור, שירים והזמנת אנשים בהתאם. הרעיון הוא לפתוח את הערב, להתמקצע על דברים מקצועיים ביותר והם גם בחירת הציוד המתאים. כיצד ניתן לתכנן אירוע מושלם? בתחילת הערב מדברים על כמות האנשים, מקצבים וכל השאר. שירי קריוקי שקטים פתקים וכמובן חיפוש של ציוד מתאים.
הנחייה לערב קריוקי
בהמשך להנחית ערב קריוקי מדברים על סגנונות משתנים. כאמור, שקט באוויר, מעברים נכונים בין שיר לשיר, כך גם בחירה של סגנון כזה או סגנון אחר. הרעיון הוא להתחיל בערב כזה ולהמשיך לשאר הסגנונות. כאמור, מצבים משתנים של בחירת שירים על פי המלצות לכוון את הקהל ליעד הנכון. הרעיון הוא ליישם את המוסיקה הנכונה ולהפוך את המסיבה למושלמת. כאמור, ערב קריוקי על כל המשתמע מכך. מסיבת קריוקי שהיא למעשה התשובה העיקרית. בחירת ציוד מתאים על פי כמות וסוג הקהל, בהמשך מדברים גם על מיקום המסיבה ועל בחירת הציוד המתאים ביותר להשלמת המשימה על הצד הטוב ביותר. כמה מיקרופונים חסרים במקום? האם הם מספקים את התשובה? כך למעשה מתקדמים ובוחרים נכון את כל שאר המרכיבים למסיבה הרצויה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !