הרגע הגדול עומד בפתח. הרגע הזה מגיע והרעיון הוא להפוך את המסיבה למיוחדת באמצעות כמה וכמה דברים. בחירת ציוד הגברה קריוקי הינה בחירה ורעיון אחד. ביחס לכל השאר, מדברים על רמקול מוגבר בחירה אחת מיני כמה וכמה בחירות שאי אפשר לפספס. איך בוחרים רמקולים מוגברים לקריוקי, ציוד הגברה למסיבת קריוקי, הינו ציוד שיש לתכנן בהתאם את כל שאר הדברים בכדי להפיק מסיבה בלתי נשכחת. בחירת ציוד של פעם אחת בחיים באמצעות כמה וכמה דברים שחשוב ביותר לבחור.
בחירות נכונות- ציוד הגברה
במסגרת בחירת ציוד ההגברה, מדברים למעשה על מסיבת קריוקי של פעם אחת בחיים. היכן מתחילים הדברים למעשה? איזה ציוד יכול להפוך את השירה לחוויה? כמה אנשים יש בפועל במקום? אלו הם רק חלק מהמרכיבים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים את הציוד המתאים ביותר. אקוסטיקה, שירים מתאימים, תקלות, שירים או מסך. מסיבת קריוקי באה לידי ביטוי ביכולת להפעיל נכון את כל האנשים אך גם את הציוד המתאים ביותר. איך הופכים את הדברים למוצלחים? מיקרופון מדונה או אלחוטי? יש כמה וכמה מרכיבים שאי אפשר לפספס בדרך. אז איך בוחרים את הציוד הנכון? להלן כמה וכמה פרמטרים שחשוב לתת להם את ההדגשים הנכונים.
בחירות של ציוד קריוקי- טיפים
הטיפ הראשון קשור בסקר מתאים. אינטרנט, חברים ,המלצות של מביני עניין ועוד. מה המוצר הטוב ביותר ביחס לכל השאר? האם לרכוש ציוד יד שנייה או ציוד יד ראשונה? הכול תלוי עד כמה אתם בטוחים ברכישה. איזה ציוד נחשב לנכון? מהם רמקולים מוגברים ואלו מהם פחות רלוונטיים? רמקולים פאסיביים או אקטיביים? מה חשוב לבחור? חשוב לוודא כמה אנשים יש במסיבה בפועל. האם הם מעטים או מרובים? האם הם שומעים את כל סוגי המוסיקה? לצד כל הבחירות חשוב ביותר לתת את ההיבטים הראויים ביותר ולבחור נכון גם את הציוד בהתחשב כי המוסיקה לא פחות חשובה . סוגי קהלים? שירונים? רכישה או השכרה של מקרנים? אלו הם רק חלק מהדברים שיש לקחת בחשבון

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !