סדרת 5196 שייכת לחברת Klark&Helmer. מדובר על סדרה מאוד נמכרת בארץ ובעולם. הסדרה כוללת מספר של מדונות ומיקרופונים אלחוטיים עם טכנולוגיות חדשות. אז מה כל כך מיוחד בסדרת 5196, ומדוע היא נמכרת כל כך? (לחץ כאן לצפייה בקטלוג ומחירון מיקרופונים אלחוטיים)

יתרונות

  • טווח תדר – אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב מיקרופונים אלחוטיים היא טווח הקליטה והתדר של המיקרופון. כאשר אנחנו מופיעים אנחנו לא יכולים לחשוב על כל צעד שאנחנו רוצים. המיקרופונים האלחוטיים נועדו כדי לאפשר לנו חופשיות. בסדרת 5196 יש טווח קליטה רחב הנע בין 60 ועד 80 מטרים. בנוסף, טווח הקליטה אינו היתרון היחיד, כדי להבטיח שידור חלק ונקי מרעשים המיקרופון מסדרת 5196 מספק לנו 5 ערוצים לכל פס תדרים. 

 

  • טכנולוגייה – כל הסדרה עובדת על טכנולוגיית UHF. טכנולוגיה זו עובדת על גלי רדיו ובעלת איכות שידור גבוהה. אין צורך שהמקלט יהיה בטווח ראיה. בזכות טכנולוגיה טווח השידור הוא רחוק. מיקרופונים מסוג זה מיועדים לשימוש מקצועי, הנחיה, שירה וכו’… בנוסף, סדרה זו מצויידת בטכנולוגיה המבודדת רעשי רקע ורוח, ככה שתוכלו להופיע גם במקומות פתוחים ללא כל חשש. המיקרופונים עובדים על סוללות AA רגילות, אך ניתן גם להמיר את הסוללות בסוללות נטענות. המיקרופון עובד באופן אוטומטי, קביעת התדרים יכולה להשתנות באופן אוטומטי או על ידי הגדרה מראש של המשתמש.

 

  • עיצוב – סדרת 5196 מהונדסת בדיוק רב ובנויה בצורה יציבה כדי לספק צליל איכותי גם לשירה וגם לדיבור. המיקרופונים בעלי מבנה קשיח עם משקל קל כדי שהמשתמש כמעט ולא ירגיש בו. בנוסף, קיים “גריל” פלדה כדי להגן על המוצר מפני מכות אליו הוא חשוף בעת השימוש. ידית האחיזה נוחה למגע.

 

  • חברה – חברת Klark&Helmer היא חברה אמריקאית מוכרת. החברה ידועה במומחיותה לאביזרי במה והגברה. החברה אינה מתפשרת על איכות המוצרים שלה, ומאפשרת לכל איש לרכוש את המוצרים שלה. המחירים נגישים לקהל על אף שמדובר על מוצרים מקצועיים. סדרת 5196 מאושרת על ידי משרד התקשורת, ומותאמת לתדרים החוקיים המוצרים בישראל.

מקום רכישה

לא כל חנות בישראל מוכרת את סדרת 5196. לרוב את הסדרה הזאת ניתן למצוא בחנויות סאונד והגברה מקצועיות, או דרך רכישה באמזון. חשוב לציין, מיקרופונים אלחוטיים ומדונות הם מוצרים רגישים יחסית, ככה שרכישה דרך אמזון אינה מומלצת. בנוסף, תמיד מומלץ לנסות את המכשיר לפני שאתם רוכשים אותו, את זה תוכלו לעשות אך ורק בחנות סאונד והגברה בארץ. שימו לב שאתם מגיעים לחנות סאונד והגברה מקצועית, ולא מעין חנות “כול בו”. קיימים המון זיופים בשוק. כדי להבטיח מחיר נוח ומוצר מקצועי אנו ממליצים לכם להגיע לחנות סאונד והגברה שהיא יבואן רשמי של המוצרים שלה. 

 

האם המחיר של סדרת 5196 משתלם?

התשובה היא מאוד פשוטה, כדי לבדוק אם המוצר משתלם, כל מה שעשינו הוא השוואת מחירים למפרטים טכנים דומים. בטווח המחירים של סדרת 5196, לא מצאנו כמעט ומיקרופון אלחוטי מקצועי אחד. היתרון שיש לחברה הוא שהמוצרים שלה בטווח המחירים של מוצרי תחביב, אך הם מתאימים גם לבמות הגדולות. ככה שגם אם אתם עושים קריוקי בבית, ואתם רוצים להנות מאיכות גבוהה, לא תצטרכו להשקיע אלפי שקלים. הסדרה לא סתם נחשבת לנמכרות ביותר בארץ ובחו”ל.

 

מסקנות

סדרת 5196 נכנסה לחיינו בשנים האחרונות ושינתה את כל כללי המשחק. חברת Klark&Helmer הנגישה את המוצרים המקצועיים לכל אדם ואדם. חשוב לציין, אמנם מדובר על מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים, אך ללא מערכת הגברה איכותית, לא תוכלו להנות מאיכות המיקרופון. לסדרה יתרונות רבים, אבל גם המון זיופים. לכן, חשוב להגיע למקום מקצועי ואמין שם תמצאו את המוצרים שאתם רוצים. חשוב לנסות את המיקרופון בעצמכם עם מספר מערכות הגברה שונות כדי לראות מה נשמע הכי טוב באוזניים שלכם. זכרו, עדיף לרכוש מוצר במחיר גבוה שיספק אתכם לתקופה ממושכת, מאשר מספר מוצרים זולים שיתקלקלו לכם אחרי חודש.

כתב: רמי סגל – יועץ סאונד מקצועי.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !