כמו בכל דבר והרבה לפני שנעסוק בבחירת מסיבת קריוקי לילדים או קניית ציוד קריוקי, נדבר בעיקר על איך לבחור רמקולים מוגברים. כיצד הופכים את המסיבה למושלמת ביחס לכל השאר? במאמר שלפניכם נסייע לכם לבחור את הנכון ביותר להשלמת החגיגה האין סופית של רמקולים מוגברים.

כיצד לבחור רמקולים מוגברים?

ראשית יהיה עליכם לאתר רמקולים בעלי שם ומותגים בלבד. כמו בכל דבר, כאשר אתם רוכשים מותגים אתם בהחלט יכולים לסלק כל דאגה מהלב באמצעות בחירת רמקולים מוגברים לכל מטרה. השוק הפתוח מציע לא מעט אפשריות של רכישת רמקולים מוגברים- כל שעליכם לעשות הוא לבחור בקפידה נוכח היכולת לבחור מיני מגוון מוצרים קיימים. האם תרצו רמקולים עם מגבר מובנה או רמקולים שתדרשו לרכוש את המגבר לחוד? ראוי לזכור כי מחיר הרמקול נבחר לפי הגודל שלו, חוזקה ואפילו עוצמה.איכות הרמקול והחברה הנבחרת, הינם גם פרמטר לבחירה נכונה.

מה הגודל הנבחר?

גודל הרמקולים בא לידי ביטוי בבחירות של 8 אינץ ואפילו יותר. הכול עניין של מטרות. מיותר לציין כי קיימת השפעה על הסאונד בעת בחירת רמקולים וגודלם. ככל שהרמקול יהיה גדול יותר כך יהיה גם הספקו. כמובן, שהכול תלוי בהיצע וביקוש ובעיקר תקציב. האם תרצו סאונד חלקי או מלא? גם כאן תדרשו לבחור את הבחירות באופן הנכון. רמקול מוגבר גדול יותר יעניק סאונד מושלם בנמוכים. מן הסתם רמקול קטן יותר לא יוכל להכיל את יכולות הרמקול האחר ומכאן שיש לתת את תשומת הלב בהתאם. חשוב לבחור גם את גודל התיבה של הרמקול. גם כאן תדרשו לתת את הדעת בהתאם.

לסכם את הדברים ואת הרכישות.

אז מה היה לנו שם? איכות הרמקול, היכולת לנייד אותו ממקום למקום בקלות יתרה, העלות שווה כל ערך וכיס ובעיקר היכולת לוותר על רכישות מפתות שעלולות לסכן את הרכישה בסופו של דבר. בסיכום דבר, חשוב לבחור רמקולים שישרתו אתכם הרבה מעבר למסיבה אחת או שתיים ואם אתם אוהבים לשמוע איכות- תאלצו לבצע את הסקר על הצד הטוב ביותר. 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !