רמקולים שקועים בקיר בטון? האם אפשרי? האם מומלץ?

רמקולים שקועים הינם רמקולים שנכנסו לחיינו בשני העשורים האחרונים. בעבר היו שייכים הרמקולים השקועים בעיקר לאנשים הנמצאים במעמד גבוה. איכות הרמקולים לא הייתה גבוהה, אך העיצוב הוא מה ששידר יוקרתיות ומשך את עיניהם של כל העוברים והשבים. כיום, הרמקולים השקועים מתאימים לכל בית, הם באיכות גבוהה יותר וכמובן, בעלי עיצוב מרענן. האם כל אחד יכול להרשות לעצמו רמקולים שקועים?


***שימו לב! אנו יבואנים של רמקולים שקועים (מכירה סיטונאית בעיקר, לחץ כאן למבצעי רמקולים שקועים) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !


מה עושים כאשר הקיר בבית עשוי בטון?

הרבה חושבים שרמקולים שקועים מתאימים רק בשלב בניית שלד הבית. כלומר, אם לא עיצבנו וחשבנו מראש על מידות הרמקול השקוע, לא נוכל לעשות זאת לאחר הבנייה – כאשר הקיר שלם. דעה זו לא נכונה, אפשר להציב רמקול שקוע בכל קיר, גם בקירות בטון. אם כבר הקיר בנוי בשלמותו, אל תהיו פזיזים ותנו לאיש מקצוע לייצר את השקע בקיר עבורכם. קירות בטון הם יותר מסובכים לשינוי מאשר קירות אחרים, כיוון שיש בתוכם עמודי ברזל, לעיתים גם קו חשמל… עליכם לפנות לאיש מקצוע עם התוכניות של הבית והוא יידע כבר מה לעשות. לא מדובר על תהליך ארוך ומייגע אלא על תהליך פשוט שלוקח כמה שעות. עוד יש לציין, עליכם להגיע עם מידות הרמקול במדויק לאיש המקצוע. יהיו חנויות סאונד והגברה שיפנו אתכם לאיש מקצוע וידאגו לכם לכל המידות שאתם צריכים לדעת. עוד נקודה חשובה, כאשר אתם עושים שקע בקיר בטון, חשוב לרכוש גם קופסת ביטון השומרת על הרמקול ועל היציבות של השקע. קיר בטון נוטה להתפורר לעיתים (תלוי בגיל הבית). קופסת בטון עולה כמאה עד מאתיים שקלים, והיא תשמור על הרמקול שלכם לטווח הארוך. יש לקחת בחשבון גם את מידות קופסת הבטון כאשר אתם עושים את השקע בקיר שלכם.

המלצת המומחים

על פי מחקר של מומחי סאונד, יש חשיבות רבה לקופסאות בטון, הן מעריכות את אורך חיי הרמקול השקוע בכך שמונעות גישה של אבק לתוך החיבורים של הרמקול השקוע, והן משפרות את איכות הסאונד וגורמות לצלילים להישמע יותר צלולים. המחירים של רמקולים שקועים ירדו בשנים האחרונות בגלל ההיצע הרב שנוצר, והחברות החדשות שנכנסו לשוק. יש היום מגוון רחב של דגמים, כאלה טובים וכאלה שפחות טובים. כדי להבטיח קנייה חכמה מומלץ להגיע לחנות סאונד והגברה מקצועית, שם יש מומחי סאונד שיכולים לקשר אתכם לדגמים הנכונים ביותר לכם, בהתחשב בחלל בו אתם רוצים להציב את הרמקולים השקועים, בין אם מדובר על רמקול שקוע לתקרה או לקיר וכמובן, מה הייעוד שלכם מהמוצר? האם זה עבור מוזיקה בלבד, או עבור קולנוע ביתי. רמקולים שקועים נועדו כדי לחסוך לנו במקום בחלל החדר, להעניק עיצוב חדשני, ולהציע לנו איכות סאונד שלא נקבל ברמקולים אחרים.

לסיכום

כל אחד היום יכול לרכוש לעצמו רמקול שקוע, בין אם גר בעיר בדירה קטנה ובין אם הוא גר במושב בצפון. הרמקולים השקועים מאוד נגישים היום. בעבר לא היה אפשרי לעשות שקע בקיר עבור רמקול שקוע שכבר הקיר קיים בו שנים. היום, לא משנה כמה זמן הבית קיים, אפשר לעשות שקע בקיר, מומלץ כמובן להיעזר באיש מקצוע. אם מדובר על קיר בטון, המלצתנו היא לרכוש גם קופסת בטון שתשמור על הרמקול השקוע שלכם לעוד שנים רבות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !