הפקת אירוע מושלם באה לידי ביטוי ברמה הכי ראויה. לעשות או להפיק מסיבת קריוקי על כל המשתמע מכך. מסיבת קריוקי שהיא למעשה אפשרות של השגת ערכת קריוקי על כל המשתמע מכך. כיצד משדרגים אירועים על כל המשתמע מכך? אירועים של פעם אחת בחיים הינם אירועים שיכולים להשאיר הכול מאחור ולייצר אירועים מושלמים. אירועים של קריוקי שהם למעשה התשובה לכך. איך הופכים את האירוע למושלם? מיקרופון אלחוטי כבר רכשתם? מה על רמקולים מוגברים?
מהם מרכיביה של הערכה
השאלה השנייה שחשוב לשאול הם מהם מרכיביה של הערכה. האם היא מחילה את הכול תחת קורת גג אחת? בהמשך, חשוב ביותר לדבר גם על מיקרופון אחד או יותר. כיצד ניתן לשיר קבוצה של אנשים או אדם אחד? מה ראוי להגיד או לעשות?ערכת קריוקי מוצלחת באה לידי ביטוי בעוצמה שיש להפעיל. שליטה מלאה ואפקטים ראויים ביותר. איך בוחרים נכון? מה הקשר בין שירה בצוותא לבין שירה של אדם אחד? איך מבטיחים הפעלה איכותית על כל המשתמע מכך? מעבר לפלייבקים חשוב לברור כמה וכמה דברים. ערכות איכותיות מדברות על אירועים חד פעמיים או רב פעמיים. האפשרות לייצר אווירה מושלמת ביותר ובעיקר בלתי נשכחת. איכות בלתי רגילה, צוות של סאונד מושלם וכמובן איכות בלתי רגילה.
טיפים לרכישת ציוד
ראשית, ערכו סקר שווקים כמו בכל דבר אחר. כמה זה אמור לעלות לכם? האם מדברים על יקר או זול? זוהי נקודה שיש לקחת בחשבון. בהמשך, חשוב ביותר לדבר גם על רכישה של מוצר שישמש אתכם הרבה מעבר. בהמשך, חשוב ביותר לברור גם ציוד המגבה על כל השאר. מכשירים עם גיבוי יסייעו על כל השאר. רכישה נכונה תהיה אתכם גם הרבה אחרי. האם הרכישה מתאימה למעט או הרבה אנשים? האם הציוד מותאם למקום פתוח או סגור? אלו חלק קטן מהשאלות שיהיה חשוב לשאול לפני ששמים את היד ובוחרים את המוצר הנכון ביותר עבורכם. כך למעשה יודעים כי הדברים אכן נכונים ומתאימים לכם לטווח הארוך ביותר והעיקר? רכישה נכונה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !