עולם האירועים תפס תאוצה בלתי רגילה. המון אנשים משלבים נכון להיום ציוד של קריוקי ומצליחים לשדרג את האירוע. אין זה משנה אם מדברים על אירוע בבית או אפילו במשרד או באולם. נוכח העובדה כי מבינים את נפלאותיו של הקריוקי, מתגלה כי אפשר לייצר עם קריוקי לא מעט. אז אילו אירועים אפשר לעשות עם קריוקי? האם כדאי לקנות ערכת קריוקי יד ראשונה או להסתפק ביד שנייה? הכול עניין של בחירה.
אלו אירועים ניתן להפיק באמצעות קריוקי?
ראוי לשאול יותר את השאלה, אלו אירועים אי אפשר להפיק ללא קריוקי. כמו בכל אירוע, היכולת להוסיף את ערכת הקריוקי, מעניקה ללא מעט אנשים פתרון לשדרוג אירוע פשוט לכאורה. כיצד הופכים אירוע מושלם לאירוע עוד יותר מושלם? הכול תלוי בבחירת הציוד אותו תרכשו. מדברים על בר מצווה, ימי הולדת למבוגרים וילדים ואפילו ימי כיף לעובדים. הכול בהתאם ליכולת ההתאמה למטרה שיש לנקוב מבעוד מועד. כך למעשה ניתן להתאים ציוד קריוקי לכל מטרה.
כיצד רוכשים ומה ראוי לרכוש?
אז אם בחרתם חנויות מוסיקה או אפילו חנויות הגברה ייחודיות, ראוי לבחור את הציוד המתאים. מה הציוד הנדרש בפועל? מה גודל המקום בו תערכו את האירוע? האם מדברים על מקום סגור או פתוח? כמה אנשים יהיו במקום? אלו הם רק מהדברים שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים ציוד קריוקי שיענה לכם על הציפיות. כאשר יודעים את כל השאר, מגיע הרגע בו בוחרים את הציוד המתאים. על פי כמות האנשים, תדעו כמה רמקולים ואיזו איכות רמקולים לבחור. כך גם מיקסר, מיקרופונים ואפילו ציוד אשר יגבה את כל השאר. חשוב לרכוש בחנויות קרובות למקום המגורים שלכם. כמו כן, ראוי לרכוש רכישה התלויה באחריות של יותר משנה אחת. כך למעשה תסירו דאגה כי הרכישה שלכם ראויה למדי. בסיכום דבר, ראוי לבדוק את הציוד בחנות או במקום האירוע. לא תמיד זה מתאפשר ומאידך, אם קיימת אפשרות כזו, ראוי לבדוק את הציוד ורק לאחר בדיקה במקום סגור או פתוח, לרכוש את הציוד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !