השאלה הנשאלת תמיד עוסקת בבחירת ציוד למסיבת קריוקי. איך בוחרים ציוד קריוקי? מה ההבדל בין ציוד קריוקי קטן לבין ציוד קריוקי למסיבת טבע? השאלות תמיד הן שאלות העוסקות בפועל בציוד קריוקי לכל המשתמע מכך. איך בוחרים מיקרופון לקריוקי? ראוי לזכור כי אי אפשר לפסוח על עיקר הדברים. איך בוחרים מיקרופון אשר ישפר את השירה על פי כל הכללים? מיקרופון חשוב גם לאנשים שלא נולדו זמרים, הוא כאמור חלק נכבד ביותר ביצירת האווירה והאיכות המושלמים.
מפרט של מיקרופון לקריוקי
חשוב ביותר לדבר על מיקרופון שניתן להשתמש בו למרחקים הראויים. מיקרופון אלחוטי למסיבת קריוקי חשוב ביותר אך הוא לא יספק את הסחורה כאשר מדברים על 20 אנשים שרוצים לשיר בו זמנית. למסיבה המונית או מסיבה של 50 איש ויותר, ראוי תמיד שיהיו כמה מרכיבים לרבות בחירה של מיקרופון אלחוטי שהוא יותר משני מיקרופונים לכל היותר. חשוב ביותר להשיג מיקרופונים שניתן להניע ממקום אחד למשנהו. מיקרופון אלחוטי שהוא למעשה המקור הטוב ביותר לשירה בכל מצב ובכל מקום. האם גם מיקרופון אלחוטי ידרוש מכם להטעין אותו? מה לגבי מיקרופון עם חיבורי חשמל? הכול תלוי במיקום המסיבה בפועל. היכן אתם עומדים לערוך את המסיבה? האם מדברים על מקום קטן או גדול? מקום סגור או פתוח? מפרט המיקרופון יכלול את מרחק העבודה וגם את יכולות התדרים בפועל. עד איפה למעשה ניתן להפיק את השמע ואת השימוש? האם זה עלול להפריע לתדרים או להיות מופר בגלל תדרים אחרים שנמצאים סביב?
טיפים לרכישת מיקרופון אלחוטי
הדבר הראשון שתדרשו לעשות קשור בעיקר ברכישה קרוב למקום המגורים שלכם. כך למעשה תהיה לכם אחריות של רכישה. כמה שנות אחריות מציע המוצר? גם אם מדברים על חנות או מיקום קטן נסו את המכשיר לפני שאתם רוכשים. במקביל, וודאו כי המכשיר אכן מתאים לכם ומעניק את כל האפשריות למרחק הנכון והראוי. המלצות תסייענה לכם לרכוש את הרכישה. רצוי לדבר עם חנויות או נקודות מוכרות כמו חנויות הגברה או חנויות מוסיקה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !