איך בוחרים ציוד קריוקי? למה מתכוונים כאשר עולה שאלה כמו ציוד הגברה ותאורה או אפילו מקרן להשכרה? יש לא מעט חברות המעניקות שירותים כאלה ואחרים להשגת המטרה של ציוד קריוקי. מה נחשב הטוב ביותר? הדבר העיקרי בהשכרת קריוקי קשור בעיקר בנישה של השכרת ציוד שאיננו סטנדרטי או סטנדרטי. שירים של קריוקי מתאימים אך לא רק. מה חשוב על מנת שגם הזמרים הפחות טובים ייחשבו טובים? הכול עניין של בחירות נכונות. השכרת ציוד קריוקי בא לידי ביטוי בבחירת ערכות רגילות או אפשרות של השגת ערכות מקצועיות יותר, הכול עניין של תקציב או השקעה.
קריוקי- החבילה הרגילה
מה כוללת חבילת קריוקי רגילה? חבילה רגילה תכלול מיקרופון אחד, רמקול אחד ועוצמה בינונית. אם אתם בעניין של מסיבה קטנה או פשוטה תדרשו לברור את הוואט של המכשיר לרבות עוצמתו של הרמקול. 400 ואט לבטח יעשה את העבודה. ערכות חינמיות? יש לברור היטב אם החינם הזה עלול לעלות לכם ביוקר. מעבר לבחירת רמקולים מדברים גם על בחירת מיקרופונים בהמלצה של אנשים מביני עניין. איזו ערכה עדיף להשכיר? לרוב את זו הקלה להפעלה. זו שניתן לפרק ולהרכיב ללא עניין כזה או אחר שמשהו יישבר או ייפגם. אם תבררו רמקולים או מיקרופונים חשוב ביותר לבדוק מיקרופון אמין. יש כמה וכמה חברות ויש לבחור כאלו עם תדרים רחוקים ללא שיבושים כאלה ואחרים. זול אאוט, מחיר סביר אין.
אלו שירים חשוב לבחור
מבין כל השירים, חשוב ביותר לברור רפרטואר נכון לכולם. כמויות של שירים עם לא פחות מ3000 שירים שיוכלו לשמש דבר נכון. יש לא מעט סגנונות של מוזיקה וכאן יהיה עליכם להתאים את עצמכם לכל השאר. יש אנשים שיאהבו מוסיקה כזו ויש שאחרת. מכאן שבחירת המוסיקה חשובה ביותר ולא ניתנת לפשרות. חשוב ביותר לברור את המוסיקה ולהעניק גמישות לכל באי המקום בחיפוש אחר יכולות שירה בלתי מוגבלות. בהמשך, חשוב ביותר לבחור את הציוד בהתאם לסביבה, גודלה וכמובן מיקומה של המסיבה בפועל. כך תשיגו את התוצר הטוב ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !