אם אתם בעניין של מסיבת קריוקי בלתי נשכחת, ראוי שתעשו את הדברים כמו שצריך. בחירת ציוד הגברה ותאורה או לחילופין רמקולים מוגברים ידרשו מכם כמה וכמה דברים שאי אפשר לפספס בדרך לבחירת המסיבה שתרצו להפיק בפועל. מה עושים? כיצד בוחרים? אם אתם רוצים להפיק מסיבה יקרה, תצטרכו לאתר את הציוד המתאים ביותר לשם כך. מהו האירוע המשמעותי עבורכם? בין אם אתם עורכים מסיבת פרידה במשרד או אפילו מסיבה המונית לחברים, חשוב ביותר לברור את הציוד המתאים ביותר לשם כך. איך נהנים ממסיבה ומשיגים את ערך המוסף? אספנו עבורכם כמה דברים שיספקו לכם את כל נקודות החשיבה. איך בוחרים ערכת קריוקי?
מערכת ומורכבותה- ממה מורכבת מערכת קריוקי
מערכת קריוקי מורכבת מערכת קריוקי עצמה אך לא רק. כאמור, מדברים גם על מיקרופונים אלחוטיים מתאימים ויותר ממיקרופון אחד. כך למעשה יודעים כי בוחרים את הנכון ביותר על מנת שיהיה ניתן להמשיך משם ולהפיק מסיבה של פעם אחת בחיים. מה גובה העוצמה? האם מדברים על עוצמה חלשה או גבוהה? כמה אנשים עומדים להיות חלק מהאירוע? חשוב ביותר לשלוט על הכול ומכאן שאי אפשר לוותר על המיקסר ועל הסאונד. בכדי שיהיה ניתן לשלוט על העוצמה ועל השירה, חשוב ביותר לברור את המיקסר הנכון. העוצמה בין השיר לבין המוסיקה חשובה ביותר. שירה של זמרים בין אם הם זמרים מקצועיים או לא, עלול לגרום למפח נפש כאשר לא בוררים את הדברים הנ”ל לפני שעורכים מסיבה.
איך קונים ערכה מקצועית
בכדי שתוכלו גם אתם לקנות ערכה מקצועית, חשוב ביותר להיכנס לחנויות בעלות שם ומוניטין בלבד. כך למעשה אתם יודעים כי הרכישה שלכם אכן נכונה ומתאימה. בהמשך, חשוב ביותר שלא לפספס ערכות רכישה מתאימות הבאות לידי ביטוי באירועים של פעם אחת בחיים. איך מייצרים אווירה מושלמת? מה נחשב כאווירה בלתי נשכחת? נכון להיום מוצעות לא מעט ערכות בשוק הפתוח, הכול עניין של סקר שווקים ובירור ראשוני. מה מבטיח את איכות השמע? האם להשכיר או לקנות? אלו הם פרמטרים נוספים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !