מה הקשר בין שירותי הגברה וקריוקי? מדוע לא מעט אנשים מחפשים אחר שירותי הגברה וקריוקי או אפילו בחירת בידורית להשכרה? מסיבת קריוקי תדרוש מכם לא מעט. אם תרצו לייצר מוסיקה בלתי נשכחת ולחייך בפועל, מדברים על הגברה וקריוקי. מסיבות הקריוקי זכורות לטוב מאז ועד היום. האם אפשר להישאר בבית ולוותר על היציאה? מסיבות קריוקי נועדו בשביל לייצר משהו אחר וטוב.
כיצד לבחור ציוד קריוקי
יש כמה אפשריות לבחירה של ציוד קריוקי. הכול מתחיל ונגמר בכמות האנשים, המיקום ואפילו העלות שתרצו להוציא בפועל. מה התקציב אשר עומד לרשותכם בפועל? כמה כסף יש לכם בשורה התחתונה וכמה תרצו להשקיע? ציוד קריוקי מותאם על פי כמה וכמה פרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים ציוד מתאים. המיקום, הזמן, האנשים והאולם. האם האולם פתוח או סגור כמה אנשים ייקחו חלק מהאירוע? אלו הם שאלות נוספות שיש לדבר עליהן לפני שבוחרים את הפקת האירוע הנכון. מה ראוי לבחון? רמקולים מתאימים לגודל האירוע, מיקרופונים מותאמים, חיבורים ואפילו יכולת הטענה ופירוק.
מה תכלול ערכת הקריוקי
1. במסגרת ערכת הקריוקי, ראוי לברור רמקולים מתאימים לגודל האירוע. אם יש לכם יותר מעשרים איש באירוע, ראוי לברור מבעוד מועד את הדברים על מנת שלא תפגמו את איכות השמע או הרמקול הנבחר.
2. כמה זה עולה לכם? אל תתפשרו על תכולה זולה יתר על המידה, זה תמיד עולה יקר בסופו של דבר.
3. בחנו אפשרות של ציוד שיגבה את כל השאר. רק כך תדעו כי אתם רוכשים נכון את המוצר המתאים ביותר.
4. מיקרופונים אלחוטיים וניידים. כמו בכל דבר, ראוי שיהיו מספיק מיקרופונים על מנת שכמה אנשים יוכלו לפצוח בשירה בו זמנית.
5. האם קל לנתק את מערכת הקריוקי? זוהי גם שאלה שתדרשו לשאול את עצמכם. מערכת הקריוקי אמורה להיות מורכבת מחיבורים פשוטים וכפי שקל לחבר אותה חשוב לברור אפשרות של ניתוק קל ומהיר.
6. בין היתר, רצוי לרכוש מוצר עם תו תקן ואחריות. כך למעשה מדברים על רכישה נאותה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !