מרכז הסאונד שמח לשרת את קהל לקוחותיו הוותיק והנאמן בארבעה סניפים מובילים בארץ לציוד סאונד ווידאו מתקדם באזור המרכז בסניפים – ראשון לציון ורמת גן (שני סניפים נוספים בחיפה ובירושלים).
בין לקוחותינו הרבים נמצאות חברות הגברה ותאורה, מפעילי קריוקי, עיריות, מועצות, אוניברסיטאות, בתי ספר, אולמות, מועדונים ומסעדות, מתנ”סים, משרדי ממשלה, עמותות וכן לקוחות פרטיים רבים המוצאים את כל פתרונות ההגברה במקום אחד גדול.
אנו מייבאים ציוד הגברה מקצועי ומספקים משלוחים, כמו גם מעניקים שירותי השכרת ציוד הגברה לכל מטרה. בין ציוד ההגברה אותו ניתן למצוא בסניפים, וכן בהזמנה אישית דרך אתר אינטרנט מאובטח, אפשר למצוא: מקרנים, מסכים, ערכות קריוקי פשוטות וקלות לתפעול, בידוריות קלאסיות, וכן שירות השכרת גנרטורים, ציוד תקליטנים ייחודי, מסכי ענק ופתרונות תאורה והגברה נוספים – לאירועים ולשוק הפרטי.
צריכים בידורית? רק במרכז הסאונד תמצאו את כל החברות המספקות בידוריות מכל הסוגים, כל המותגים והמפרט הטכני הטוב ביותר – הכול במחירים ללא תחרות והתחייבות לשירות ואחריות לכל ציוד ההגברה : רמקולים, מגברים, קונסולות לאולפנים, מיקרופונים אלחוטיים ועד הכבל הכי קטן.
בידוריות הכול כלול דגמים חדשים לשימוש קל ומהנה עבור מפעילי ימי הולדת, למורי בית ספר, מפעילי חוגים וכן ללקוחות פרטיים המעוניינים בהפקת מסיבה או אירוע פרטי בינוני עד גדול.
כל הבידוריות במרכז הסאונד באחריות מלאה, ייעוץ והדרכה לפניי הרכישה או ההשכרה והתחייבות למחירים המשתלמים ביותר בתחום.
השאירו פרטיכם באתר ונחזור אליכם במענה אישי ומקצועי לפתרון כל צרכי ההגברה שלכם, באירוע פרטי, בר מצווה, חתונה או כל אירוע אחר בו יש צורך בהגברה קטנה כגדולה.
רק במרכז הסאונד – רשת חנויות ההגברה המקיפה בארץ – ציוד הגברה של מיטב בחברות, ציוד תאורה משלים, כל פתרונות הסאונד, רמקולים שקועים, בידוריות, אוזניות ועוד. התקשרו עכשיו להזמנות דרך האתר או בסניפים.
בידוריות מתקדמות עם יכולות חיבור למקור שמע חיצוני בכמה דרכים, איכות סאונד נקייה וטווח תדרים רחב, עוצמת סאונד שתגביר לכם כל אירוע ללא כל קושי – בידוריות קלות לתפעול הובלה ואחסנה – עכשיו במלאי, רק במרכז הסאונד!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !